בר רפאלי שותפה ברשת אופנה חדשה

אחרי שטילטלה את שוק המשקפיים, קבוצת קרולינה למקה משיקה רשמית את רשת Urbanica. החנות הראשונה תיפתח במאי בראשל"צ. בר רפאלי כבר שותפה

מאת  | ‏ 5 ינואר 2015
בר רפאלי. מתרחב לתחום האופנה (צילום: אייל נבו)

בר רפאלי. מתרחב לתחום האופנה (צילום: אייל נבו)

קבוצת קרולינה למקה מתרחבת לאופנה: החברה חתמה על חוזה לפתיחת חנות ענק ראשונה המבטיחה למכור אופנה ואקססוריז במחירי רצפה. הרשת החדשה תיקרא Urbanica, והחנות הראשונה שלה תיפתח במתחם G בסינמה סיטי בראשון לציון בחודש מאי 2015.

החנות תשתרע על פני 2,500 מ"ר, כאשר בפתיחת הסניף הראשון יושקעו כ-14מיליון שקלים. לשם השוואה, החנויות של H&M בישראל משתרעות על-פני 2,300-1,800 מ"ר. בחנות יימכרו מוצרי אופנה לנשים, גברים, ילדים ותינוקות. בין הפריטים שיוצעו למכירה יהיו תיקים, מוצרי הלבשה תחתונה, מוצרי קוסמטיקה ואביזרים אחרים.

המודל של אורבניקה הוא רשת האופנה המוכרת הבריטית PRIMARK, שכבשה את אירופה עם מאות חנויות ענק עם תורים ארוכים ועם הסיסמה השיווקית: "תיראו טוב, שלמו פחות".

בעלי הקבוצה, הכוללת גם את רשת הודיס ורשת טופ טן, מבטיחים מחירים נמוכים בהרבה מאלה שאנחנו רגילים למצוא במרכזים מסחריים, וקיימים כיום בעיקר בחנויות דיסקאונט באזורי תעשייה. כך, הם אומרים, ג'ינסים יעלו 79-39 שקלים, נעלי קיץ 29.90-19.90 שקלים, חולצות טי שירט 19.90-9.90 שקלים, חולצות מכופתרות 49 שקלים, תיקים 79-49 שקלים ותכשיטים יעלו 19.90-9.90 שקלים. מדובר במחיר התחלתי לפני מבצעים.

אשת עסקים. בר רפאלי (צילום: אייל נבו)

אשת עסקים. בר רפאלי (צילום: אייל נבו)

"הרעיון הוא להרוויח פחות על כל מוצר ולמכור הרבה יותר מוצרים. נצליח לעשות מהפיכה כמו שעשינו בשוק המשקפיים עם קרולינה למקה ובבגדים עם הודיס המתחרה מול S.WEAR (היינס)", אומרים בחברה וטוענים כי יהיה מדובר בחוויית קנייה משודרגת מזו שמציעות חנויות הדיסקאונט, קולקציות אופנתיות מתחלפות במהירות ומחירים נמוכים יותר. את הקולקציות תייצר חברה קנדית השותפה בפרויקט.

"פתיחת חנות המותג Urbanica בישראל תהווה מהפיכה לאוהבי אופנה. אנו נציע מרחבים אינסופיים של אופנה", אומר אורן בר-גיל, סמנכ"ל השיווק ומבעלי החברה. בכוונת החברה לפתוח עוד שני סניפים נוספים במהלך השנה, בערים אשדוד, תל-אביב או באר-שבע בעלות מוערכת של כ-30 מיליון שקלים.

בר רפאלי, השותפה גם בקרולינה למקה ב-5%, הולכת להיות שותפה גם באורבניקה ותחזיק באחוזים בודדים בחברה. עם זאת, נכון לרגע זה היא לא מתוכננת להיות הפרזנטורית של הרשת.

הכתבה עלתה באתר The Marker

>> לעשות שופינג ולתרום לחברה

>> הקמפיינים הגדולים של הכריסמס

השאירו תגובה