קים קרדשיאן משמינה מנחת

המגזינים פותחים את שנת 2015 עם קאברים שמגדירים את השנה החדשה: קים אוכלת מול המצלמה, אנג'לינה נחשפת, סיינה מילר ביתית וג'ניפר לורנס טבעית. אז במה נעלעל החודש?

מאת  | ‏ 28 דצמבר 2014
אפשר ביס? קים K

אפשר ביס? קים K

אל בריטניה >> קים קרדשיאן

אחרי שהופיעה על שער המגזין פייפר, קימי לא מתכוונת להיעלם מהכותרות, ולכן מופיעה על לא אחד, אלא שלושה שערים שונים של המגזין אל הבריטי, תחת הכותרת "ביטחון עצמי". באחד מהם, בצילום של ז'אן בפטיסט מונדינו, היא לבושה במכנסונים קצרצרים וקרופ טופ פסים, כשהיא אוכלת קאפקייק. בראיון בתוך המגזין היא מספרת שלמרות כי מרוויחה 3,000 דולר לשעה ו-20 עוקבים חדשים בכל דקה במדיה החברתית, היא לא תמיד הייתה בטוחה בגוף שלה. "לקח לי הרבה זמן להיות שמחה עם הגוף שלי, ולבטחון שלי לגדול למה שהוא היום", היא מודה. "גדלתי בזמן שבו הגוף האידיאלי היה גבוה, רזה, כמו של דוגמנית על, דוגמת סינדי קרופורד. אף אחת לא נראתה כמוני. אני בחורה אמריקאית, יש לי צורה אמיתית, ומסתבר שאנשים אוהבים את זה".

סיינה מילר בפאזה אמהית

סיינה מילר בפאזה אמהית

ווג ארצות הברית >> סיינה מילר

השחקנית הבריטית ואייקון האופנה, סיינה מילר, שנעלמה מהמסך למספר שנים חוזרת כעת אל המסכים עם סרטה החדש "צלף אמריקאי"  כמו גם עוד חמישה סרטים נוספים בקנה. לכבוד צאת הסרט, מילר זוכה לכבוד הנחשב של קאבר ווג האמריקאי, עם הפקה מתוקה הכוללת את בתה בת השנתיים, מרלו. מילר בת ה-32 מופיעה בסגנון בוהו שיק המאופין לה, כשהיא לבושה במעיל גשם עשוי זמש עם נגיעות עור של ברברי, כובע לבד של יוג'יניה קים, טבעת יהלום ואופל של פמלה לאב וטבעת זהב של אווה פהרן.

ג'ניפר לורנס הכי יפה טבעית

ג'ניפר לורנס הכי יפה טבעית

מארי קלייר צרפת >> ג'ניפר לורנס

עוד לפני דליפת סוני, בה התברר כי ג'ניפר לורנס הרוויחה פחות על הסרט "חלום אמריקאי" מאשר עמיתיה הגברים לסרט, הצטלמה השחקנית הכי רותחת בהוליווד לשער מארי קלייר הצרפתי. הצילומים, שנעשו על ידי דניאל ג'קסון, מציגים את לורנס בלוק שנראה חף מאיפור, עם שיער אסוף לאחור, שרשרת מחליפת צבעים ושמלה לבנה צמודה.

כמו חניקה. מדונה

כמו חניקה. מדונה

אינטרוויו ארצות הברית >> מדונה

מדונה ספגה לא מעט חשיפות מיותרות החודש. מאלבום שלם שהודלף לרשת ואילץ את מלכת הפופ לשחרר שישה סינגלים מתוכו, ועד חשיפת החזה בין דפי מגזין אינטרוויו, עם הפקה בצילומם של מרקוס פיגוט ומרט אלאס. המגזין מכנה את מדונה כמישהי ה"מתרכזת בתדמית של אמן". בראיון עם דייויד בליין היא אומרת "תמיד נמשכתי לאנשים יצירתיים. אתה לא רוצה להיות האדם הכי חכם בחדר. אתה רוצה להיות האדם הכי טיפש בחדר".

להעתיק את הלוק. פרייה בהה אריקסן

להעתיק את הלוק. פרייה בהה אריקסן

ווג בריטניה >> פריה בהה אריקסן

הדוגמנית הדנית מופיעה בפעם החמישית על שער המגזין הבריטי מאז הופעתה הראשונה באוגוסט 2010. בצילום של אלסדייר מקלין, אריקסן מופיעה בלבוש קז'ואל עם סוודר קליל בצבע טורקיז וג'ינס של גוצ'י כששיערה מסוגנן בסגנון שנות ה-70. הכי טבעי, הכי יפה.

האם זו את, בריטני?

האם זו את, בריטני?

Women’s Health >> בריטני ספירס

השער של בריטני ספירס עשה לא מעט רעש במדיה החברתית אחרי שרבים האשימו את הזמרת בפוטושופ לא רק מוגזם אלא גם לא ברור. אך אי אפשר להתכחש לעובדה הפשוטה שהיא נראית מעולה. אבל, מנגד, היא לא נראית כמו עצמה. על פי המגזין, ספירס אופרה באיפור המדגיש את קווי המתאר בפניה, בעוד שהגוף, מסתבר אמיתי לגמרי. את זה הצליחה להוכיח כוכבת הפופ כשפירסמה סרטון מאחורי הקלעים של הצילומים בו היא נראית חטובה מתמיד. "הירכיים שלי קצת יותר עבות כי נולדו לי ילדים", היא מספרת למגזין. "כך שזה הכרחי עבורי להמשיך להתעמל".

האיט גירל הלוהטת של הרגע. בלה חדיד

האיט גירל הלוהטת של הרגע. בלה חדיד

ג'לוס >> בלה חדיד

בלה חדיד, 18, עליה כבר הספקנו לדבר בשבוע שעבר, בהחלט בדרך הנכונה לגנוב לאחותה הבכורה ג'יג'י, את ההצגה. החודש היא מופיעה על השער של מגזין ג'לוס הצרפתי לבושה כמו ברבי בבגדי מוסקינו. הכותרת של הצילומים נקראה "יותר מידי התמכרויות בעולמה של ברבי" ומתרכזת בתחביבים האהובים ביותר על הבובה הבלונדינית המפורסמת, למרות כי על השער היא דווקא מגולמת על ידי יפהפייה ברונטית. קן בטח לא יודע איך לאכול את זה.

נחשפת או מסתתרת? אנג'לינה ג'ולי

נחשפת או מסתתרת? אנג'לינה ג'ולי

אינטרוויו רוסיה >> אנג'לינה ג'ולי

הכוכבת והבמאית בת ה-39 הצטלמה לכרסה הרוסית של מגזין אינטרוויו על ידי סופיה סאנצ'ז ומאורו מונג'יאלו, כשהיא חושפת לא מעט רגליים ומזכירה לכולנו את הפוזה הידועה שלה מטקס פרסי האוסקר של שנת 2012. עבור הצילומים, שקרוב לודאי התרחשו לפני שג'ולי גילתה שהיא חולה באבעבועות רוח, היא לבשה בשמלה שחורה הדוקה, צבעה האהוב, במשחק מהפנט של חשיפה והסתרה, אותו אחד שהיא משחקת עם הוליווד מאז נעוריה.

השאירו תגובה