זוזי הצידה, ביונסה: סולאנג' היא הכלה הכי קולית שיש

האחות הקטנה והמגניבה של ביונסה התחתנה אתמול. כיאה לאחות של דיווה, סולאנג' הפגיזה עם לא פחות משלושה אאוטפיטים שונים של שמלה, שני אוברולים, גלימות מרהיבות שמכסות אותם ואפרו אחד. ביונסה, מצידה, עשתה כל שביכולתה שלא לגנוב את ההצגה

מאת  | ‏ 17 נובמבר 2014
במילה אחת: וואו. צילום: אינסטגרם

במילה אחת: וואו. צילום: אינסטגרם

תגידו מזל טוב לסולאנג' נואלס, 28, שהתחתנה אמש עם במאי הוידאו, אלן פרגסון, 51. אירועי החתונה החלו בסוף השבוע בניו אורלינס, ואתמול נערך הטקס המרכזי אליו גם הגיעו ג'ייזי, בן זוגה של ביונסה ובתם, בלו אייבי.

הזמרת הסופר קולית שידועה בתור פאשניסטה יוצאת דופן, חובבת דוגמאות צבעוניות ומטפחת אפרו מרשים, בחרה בלא פחות מאשר שלושה אאוטפיטים שונים לחתונה. "כל מי שעבד איתי על החתונה הם חברים שאני אוהבת", סיפרה לאתר ווג. "הכל היה עבודה של אהבה". אחד מאותם חברים קרובים הוא המעצב הומברטו ליאון שהיה אחראי לשמלת הגלימה המרכזית של האירוע אותה עיצב עבור קנזו.

בניגוד לשמלות כלה שראינו על אמאל קלוני וקייט מידלטון, השמלה של סולאנג' הייתה חסודה עם צווארון גבוה ובד ארוך שהגיע עד לרצפה כמו גם גלימה תואמת שהשוותה לה מראה אצילי ממש, כאילו נלקחה מתוך סצינה מהסרט "קליאופטרה" בכיכובה של אליזבת טיילור. צמידי הזהב הארוכים שענדה השלימו את הלוק הסופי יחד עם תסרוקת אפרו ושפתון אדום.

לא תמונה משפחתית קונבנציונלית. צילום: אינסטגרם

לא תמונה משפחתית קונבנציונלית. צילום: אינסטגרם

| כל המשתתפים לבשו לבן |

הצלם, רוג' ווקר, היה אחראי על התמונות ותיעד את סולאנג' לצד ביונסה ואימן, טינה נואלס, בתצלום שנראה ממש כמו מתוך מגזין אופנה, טרנד בחתונות מפורסמים לאחרונה. הצילום היווה מחווה של הצלם לעבודתה של האמנית האיטלקית, ונסה ביקרופט. מאחורי בנות המשפחה נראו גם יתר השושבינות, כולל ז'אנל מונה, לבושות בשמלות שהן עצמן בחרו בצבע לבן. כפי שעשתה בחתונתה קלי רולנד, בת דודתה של סולאנג' ושותפתה של ביונסה בימי "דסטניז צ'יילד", כל האורחים בחתונה של סולאנג' התבקשו להגיע לבושים בצבע לבן.

באופן מפתיע ודי משעשע, ויתרו החתן והכלה על לימוזינה מסורתית והגיעו לטקס שנערך בכנסיה בעיר רכובים על אופניים, ולאופניה של סולאנג' הוצמדו פרחים לבנים. את הרכיבה באופניים ביצעה הזמרת בקלילות הודות לאאוטפיט הראשון של היום, חליפת אוברול של המעצב סטפן רולנד בצבע שמנת עם מחשוף עשיר בחזה ובגב בצורת חצי עיגול. אותו החליפה לפני הטקס, כאמור, לשמלת הגלימה של ליאון.

ים של סטייל. מזל טוב, נואלס ופרגסון. צילום: ספלאש

ים של סטייל. מזל טוב, נואלס ופרגסון. צילום: ספלאש

במקום לימוזינה. סולאנג' רוכבת עם האוברול על אופניה

במקום לימוזינה. סולאנג' רוכבת עם האוברול על אופניה

אחרי הטקס ועבור שלב הריקודים, המירה סולאנג' את שמלתה המרשימה באוברול נוסף, האאוטפיט השלישי ליום, שהמשיך את מוטיב הגלימה מיתר האאוטפיטים שלבשה. בדומה לאוברול הראשון שלה, גם האוברול האחרון של הערב התהדר במחשוף מרובע, מה שלצערה של סולאנג' חשף בשלב מסוים של הערב קצת יותר מידי והציג לראווה מעט מהפטמה שלה, אותה כיסתה מיד עם ידה ברגע שהבינה את המצב. למרות הפדיחה, הכלה המאושרת המשיכה לרקוד ולהיראות מחויכת ושמחה מתמיד. מדובר בחתונתה השנייה של סולאנג' שהייתה נשואה בין שנת 2004-2007 לדניאל סמית', ממנו יש לה בן בשם דניאל ג'ולז בן 10.

האאוטפיט השלישי של סולאנג'. ממשיך את מוטיב הגלימה, הפעם עם מחשוף מרשים. צילום: ספלאש

האאוטפיט השלישי של סולאנג'. ממשיך את מוטיב הגלימה, הפעם עם מחשוף מרשים. צילום: ספלאש

הורסים בלבן. ג'יי זי, דניאל ג'ולז, אלן פרגסון

הורסים בלבן. ג'יי זי, דניאל ג'ולז, אלן פרגסון

השאירו תגובה