שוק או שוק: טרולי לקניות של לואי ויטון ב- 85 אלף שקלים

מחיר מוגזם לדעתכם? לגמרי, אבל תהיו בטוחים שיש מי שקונה את זה. שאנל הלכו על גרסה זולה יותר, במחיר של 36 אלף שקלים בלבד. מה שבטוח, הטרולי הפך לפריט חובה וכדאי שיהיה עם סטייל

מאת  | ‏ 27 אוקטובר 2014
הטרולי של לואי ויטון, בקרוב בשוק הכרמל?

הטרולי של לואי ויטון, בקרוב בשוק הכרמל?

אם חשבתם שעגלת השוק שאתם מגלגלים אחריכם לקניות אינה חלק מהאאוטפיט, כדאי שתחשבו שוב. העגלות הללו, שלרוב עשויות מבד פלסטי עבה בעיצוב סבתא זוכות לעדנה עיצובית. בבתי אופנה כמו לואי ויטון וגם בשאנל ידאגו שמה שלא תרכשו בקניות הקרובות בסופר, בשוק או במעדניה, תמיד יהיה זול יותר מהתיק שבו יתגלגל ברחובות העיר.

עגלת השוק, בהחלט דבר חמוד ושימושי, זוכה לעיצובים מעודכנים ואף כיכבה כעת בסרטון קסום של לואי ויטון וכריסטיאן לובוטין בו נראה טיול שיקי פריזאי שהעגלה החדשה מתמלאת בו בכל טוב ואף זוכה לעשות אתנחתא קסומה אל מול הסיין.

85 אלף שקל בשביל ללכת לשוק

85 אלף שקל בשביל ללכת לשוק

בעבור התענוג המתגלגל של ויטון תצטרכו לשלם 85 אלף שקלים. אם נראה לי לכם מוגזם, אתם בוודאי צודקים, אבל אל תדאגו, יש מי שקונה את העגלות האלה מדי יום. בשאנל, שרק לאחרונה עשו מחווית הקניות בסופר תצוגת אופנה שלמה, יצרו עגלת שוק זולה יותר וכדי לאחוז בה תשלמו 36 וחצי אלף שקל בלבד.

הטרנד מצליח לצאת מגבולות פריז, ועגלת השוק הופכת ממש ברגעים אלה לתגלית האופנתית האחרונה. אחת מיצרניות עגלות השוק המעוצבות, חברת סאביצ׳י, דווחה על זינוק של כמעט 40 אחוזים ברכישות העגלות הללו בחודשיים האחרונים בלבד.

טרולי של שאנל. התאהבנו

טרולי של שאנל. התאהבנו

אז למי שלא יכול להרשות לעצמי להוציא עשרות אלפי שקלים על עגלת שוק הנה מספר עגלות זולות יותר שיכולות להשתלב כאקססורי חמוד בטרנד הנוכחי, ולהשאיר גם מעט כסף לקניות עצמן:

חברת ׳דה טרולי רבולושן׳ מנסה, כשמה, ליצור מהפכה בתחום, ומציעה עגלת שוק מונוכרומטית ואיכותית בעלת חזות מודרנית בהרבה מהמוכר לנו. 415 שקל. חברת ׳סאביצ׳י׳ מציעה גם היא מגוון אפשרויות מודרניות, עיצובים רומנטיים, עליזים ומתוקים במחיר של 150 שקל. בחברת ׳לייקלנד׳ הולכים על נקודות, ומציעים תיק גדול במיוחד על אף שהוא נראה קטן במחיר של 211 שקל.

מתוך התצוגה של שאנל (צילום: גטי אימג'ס)

מתוך התצוגה של שאנל (צילום: גטי אימג'ס)

גם לאיקאה יש תיק שוק מגניב ומודרני להציע. שמו קנלה, והוא עולה 22 ליש״ט בבריטניה. העיצוב שמח והנפח גדול משל יתר המתחרים. בחנות היוקרה הבריטית סלפרידג׳ס מוכרים עגלה צרפתית איכותית של חברת פריגוט שהיא איכותית מאוד, בעל עיצוב קלאסי ולא מתבלט, אך עדיין מודרני. 380 שקל

אופציה שונה לגמרי, אך יפה בהחלט, היא עגלת השוק של חברת ׳אינגליש ווילו בסקטס׳, המייצרת, כפי שחושף שמה, סלי נצרים קלועים. הטרולי הזה מושלם לשופינג כפרי.  החברה מייצרת מוצרים אלה משנת 1819 והעגלה הזו אמורה להחזיק הרבה מעבר לתאריך התפוגה של הטרנד הנוכחי. המחיר לא מאד זול והוא בסביבות 460 שקל.

האופציות הסבירות והיפות לטרולי

האופציות הסבירות והיפות לטרולי

הטרולי קש גרמה לנו להתאהב בה קשות

הטרולי קש גרמה לנו להתאהב בה קשות

השאירו תגובה