בקטנה: טרנד המיני מי תופס תאוצה

לא רק נורת' ווסט מתלבשת כמו אימא קים: כמות האימהות שמגדלות פאשניסטיות שמתלבשות בדיוק כמותן הולכת וגדלה. בתי האופנה לא נחים לרגע ומוציאים בלי סוף קולקציות תואמות, והמחירים כמובן למבוגרים בלבד. כך תקנו פונצ'ו של ברברי ב-1430 דולר לאמא וב-850 דולר בלבד לבת

מאת  | ‏ 20 אוקטובר 2014
האוס אוף הולנד. זה חמוד בקטע אחר

האוס אוף הולנד. זה חמוד בקטע אחר

התאמת אאוטפיטים עם הילדים אינו תחביב משעשע השמור רק למשפחת קרדשיאן ווסט. טרנד המיני מי תופס תאוצה, ויותר ויותר בתי אופנה חוסכים להורים את המאמץ ושיטוטים מיותרים ומספקים ללקוחות אאוטפיטים תואמים בגרסה מכווצת שניתן לרכוש יחד. לרכוש בהרבה מאד כסף.

הילדה מרוצה שהיא לבושה כמו האימא, האימא מרוצה שהילדה לבושה בסטייל ובעיקר נהנת מהתשומת לב הבלתי נשלטת של כולם שדואגים לציין בחיוך, "ואוו איזה חמודות אתן", התלבשתן אותו דבר. האם זה מגניב או קיטש. רק אתם תחליטו.

נוח לילדה, הורס לך. אבל יקר

נוח לילדה, הורס לך. אבל יקר

מובילים כרגע את הטרנד ביד רמה הם האוס אוף הולנד, שהשיקו לאחרונה קולקציית קפסולה שלמה שכזו. הקולקציה, שבה 14 פריטים שניתן לרכוש גם במידות נשים וגם במידות ילדים, מבוססת על סדרת ספרי ׳מר׳ המוכרים לכולנו מילדותנו. לכל ה׳מרים׳ המוכרים, כמו מר שמח, מר אפצ׳י וחבריהם הצטרף לאחרונה מר חדש: מר קוויפי, הלוא הוא הולנד בעצמו, כשהשם מתייחס לתסרוקת של הולנד, המכונה ׳קוויף׳. מיסטר קוויפי הוליד קולקציה עליזה, צבעונית ושמחה שכוללת גם אקססוריז. ג׳קט של גדולות יעלה לאמא 640 דולר, ומיני ג׳קט 270 דולר.

השמיכה של ברברי. שווה ביותר

השמיכה של ברברי. שווה ביותר

בברברי לוקחים את הטרנד יותר ברצינות, ומעצבים לילדות בגדים לא מתיילדים בכלל, ומתואמים במדוייק לאלה של אמא. הפונצ׳ו המאוד פופלרי של החברה קיבל כיווץ וצמצום רציני, ועכשיו אם ובתה יכולות להסתובב להן יחד בפונצ׳ואים יוקרתיים ותואמים. הפונצ׳ו הבוגר יעלה 1430 דולר, והבן שלו יעלה 850 דולר.

דולצ'ה וגאבנה. פייר, מתאים לכל גיל

דולצ'ה וגאבנה. פייר, מתאים לכל גיל

בדולצ׳ה וגבאנה כבר עשו כל מה שצריך כדי שאמהות יצטיידו היטב לקראת העונה הקרה, ויצרו ליין של בגדים מבדים תואמים לאם ולילדיה. לחברה יש זה מכבר ליין ילדים יוקרתי ומשגשג, וכעת ניתן לשחק בעזרתו במיני מי, בתזמון מוצלח, בדיוק לקראת חג המולד. השמלה של הגדולות עולה 2200 דולר, בעוד השמלה התואמת, לילדה, עולה רק 480 דולר. מציאה!

מגפונים של גוצ'י. אין לתאר

מגפונים של גוצ'י. אין לתאר

אלפיון העליון אוהב לשחק בהלבשה מתואמת גם כשהוא רוכב על סוסים, כך מסתבר ממבט חטוף בקטלוג של גוצ׳י, שמציעים לאם ולבתה מגפי רכיבה תואמים. המגפיים לאם הרוכבת יעלו 10,045 דולר, ומגפיה של הילדה 430 דולר.

מנומר של קוואלי. קרדישיאן סטייל

מנומר של קוואלי. קרדישיאן סטייל

מהסוסים של ג׳וצ׳י לספארי של קוואלי. המעצב האיטלקי מציע לאם ולבתה להתלבש בשמלות מנומרות אווריריות תואמות משיפון, כשגרסת האם סקסית במיוחד, וגרסת הבת חסודה בהרבה, גם בעיצוב וגם במחיר. האם שמרגישה את עצמה חייתית במיוחד תוכל לרכוש את השמלה תמורת 6000 דולר, ושמלת הנמר הקטנה תעלה 570 דולר. כמעט בגדר אקססורי.

הילדה חייבת סוויטשירט של קנזו לגן

הילדה חייבת סוויטשירט של קנזו לגן

באופנת קנזו מציעים לאם ולבתה ללבוש סוודרים תואמים, וליצור יחד צמד עיניים גדולות וחודרות. העין של אמא תעלה לה 540 שקל, והעין של הבת 95 דולר בלבד. ממש בזיל הזול.

מונקלוק, מעיל שכדאי לא להשאיר בהפסקה בחוץ

מונקלוק, מעיל שכדאי לא להשאיר בהפסקה בחוץ

חברת מונקלר מכינה את האמהות והבנות לחורף בעזרת מעילי הדפס נמר חברבורות, בגדול ובקטן. המעילים מתאימים לחופשות סקי יוקרתיות, ועולים 4340 דולר למעיל הגדול, ו-960 דולר לגרסת המיני התואמת.

שרלוט אולימפיה. מושלמות בכל גיל

שרלוט אולימפיה. מושלמות בכל גיל

לפעמים נראה שאופנת הילדים היא זו שמשתלטת על אופנת הגדולים. כך במקרה של נעלי החתול של שארלוט אולימפיה. הנעליים המתוקות, שיתחבבו על אוהבי חתולים בכל גיל מגיעות בכל המידות הנשיות הקיימות. מה שאינו נותר זהה בכל המידות הוא המחיר. נעלי הילדות עולות 120 דולר ונעלי הבוגרות 580 דולר.

לאנוון, לנורת' ווסט כבר יש כזה

לאנוון, לנורת' ווסט כבר יש כזה

גם בלאנוון לא מזניחים את הבנות והאמהות בחורף ומעניקים להן הזדמנות שיקית להתעטף במעילים מעוטרי פרווה מונגולית מזוייפת חמימים בשחור דרמטי. מעיל האם עולה 4085  דולר, והווסט של הילדה עולה 670 דולר.

השאירו תגובה