לבן על לבן: כך תלבשי את הצבע הכי חגיגי

כמו אחיו התאום, הצבע הלבן תמיד יישאר טרנדי. צבעים והדפסים אחרים אולי יבואו, אבל מקומו של הלבן שמור בליבנו וארונותינו לנצח. קבלו את המדריך לאיך ללבוש לבן בתקופת החגים

מאת  | ‏ 6 אוקטובר 2014
כי לבן זה לנצח

כי לבן זה לנצח

לשייך את הלבן לתקופת החגים החגיגית, ואכן, אין כמו משב הרוח המתקרר והנעים של  חודש אוקטובר  כדי להתהדר בצבע הנקי והקריר, מבלי שקונוטציות כלתיות ילוו את האאוטפיט.

לכבוד החגים שבאים עלינו לטובה, הכנו ארבע הצעות הגשה לבנות עם פריטי המפתח שהופכים כל הופעה למיוחדת במינה. משמלת המקסי הבוהמיינית, לחליפה מחויטת וסופר מתוחכמת, ועד קרופ טופ וחצאית מידי טרנדיות, וכמובן, אל השמלה הלבנה הקטנה. זה הזמן להתאהב מחדש בצבע הלבן.

החוכמה מאחורי כל אמירה אופנתית הוא החיבור או הטאץ' האישי שלכן. אתן לא צריכות להיות פאשניסטות או בלוגריות אופנה מובילות כדי לתת ביטוי אישי לתלבושת הלבנה שלכן. לפעמים האקססוריז הם אלו שמצליחים להפוך תלבושת לבנה לסטייל אופנתי עוצמתי. איך עושים את זה? באמצעות אמירה אישית. לתכשיטים עם צ'ארמס – אותם תליונים מעוצבים, יש יכולת לספר סיפור, לכן הם גם תמיד יהיו אופנתיים ואקטואליים. בשילובים השונים, אפשר להפוך כל צמיד, שרשרת, טבעת או עגילים לתכשיט מקורי וייחודי לכל אחת. ומי בעצם לא תרצה פריט עם אמירה אישית, ועוד כזה שיכול להשתנות כל הזמן.

המותג הבינלאומי PANDORA הפך את הצ'ארמס לסימן ההיכר שלו. כך כל אחת יכולה לסגנן לעצמה תכשיט על פי העדפותיה האישיות, ממבחר של יותר מ-800 צ'ארמס, בין אם במוטיבים עיצוביים עכשוויים או קלאסיים, ועד החומרים מהם עשויים – מהאיכות הגבוהה ביותר. גולת הכותרת היא הביטוי האישי באמצעות תכשיט שיכול בכל עת להשתנות ולהיות וורסטילי, אופנתי וייחודי לכל אחת.

בחרנו עבורכן ארבעה טרנדים לבנים מהם תוכלו למצוא את המראה והסגנון הלבן והחגיגי שאתן הכי מתחברות אליו.

הבוהמיינית
זו שאוהבת ללכת יחפה בכל מקום, לא מתאפרת, ומשאירה את שיערה גלי כאילו יצאה עכשיו מהים. לבוהמיינית חשוב שהבגדים יהיו נוחים, לא צמודים, ויעניקו הרגשה של ריחוף. לכן אין כמו שמלת מקסי ארוכה ומתנפנפת לבנה, סנדלים שטוחים ותכשיט המורכב מאלמנטים הלקוחים מהטבע כדי ליצור את הלוק הנינוח.

הדוגלות במראה הבוהו נוטות להעמיס פריטים אקלקטיים בהופעה שלהן כך ניתן לראות עומס של צמידי עור עם שלל תליונים שונים, או שילובי חומרים כמו כסף עור ובד עם תליונים המסמלים את הטבע והחופש. 

הבוהמיינית

הבוהמיינית

צמיד בוהושיק – צמת עור עם צ'ארם (תליון) עלים

צמיד בוהושיק – צמת עור עם צ'ארם (תליון) עלים

אל תפחדו להעמיס – שלבו מספר פריטים יחד ושחקו עם המוטיבים

אל תפחדו להעמיס – שלבו מספר פריטים יחד ושחקו עם המוטיבים

הטום בוי

בשנת 1966 הציג מעצב העל איב סן לורן את חליפת הסמוקינג, גרסתו הנשית לטוקסידו הגברי. המראה היה מהפכני ושערורייתי בו זמנית, אבל בעיקר, הדגים כמה מחמיא וסקסי יכול להיות מראה גברי על הגוף הנשי. מאז, כוכבות רבות כמו אנג'לינה ג'ולי וריהאנה נראו עם חליפות לבנות שכאלו. ללוק שכזה  חשוב להוסיף תכשיט סטייטמנט בעל נוכחות, בשביל הטאץ' הסופי. מראה הטום בוי עלול להראות קשוח או קר, ולכן שילוב של תכשיט מתאים יקפיץ את המראה, יעדן אותו ויוסיף את הסקסיות  הנשית החסרה. מומלץ לשלב מספר פריטים, כמו 2-3 צמידים יחדיו, טבעות או שרשרת למראה עוצמתי באמת.

הטום בוי

הטום בוי

הטרנדית

אי אפשר היה להתחמק מהקרופ-טופס בחודשים האחרונים, אותן חולצות וגופיות קצרצרות החושפות באלגנטיות בטן עליונה. מדובר בטרנד הרותח של העונה, כזה שנראה על כל סלבריטי ופאשניסטה שמכבדות את עצמן. לאאוטפיט שכזה רצוי להוסיף לא מעט תכשיטים כמו טבעות למראה מתוק, שרשראות וצמידים טרנדים, או תליון לשרשרת הנושא את ראשי התיבות של שמכן. להשלמת הלוק חובה אודם אדום בוהק, נעלי עקב מחודדות המאריכות את הרגליים ו תיק קלאץ' גדול.

הטרנדית

הטרנדית

צמיד עם צ'ארמס (תליונים) בלוק נוצץ במיוחד

צמיד עם צ'ארמס (תליונים) בלוק נוצץ במיוחד

הקוקטית

ולסיום, נקנח בשוס האמיתי – השמלה הלבנה הקטנה. מדובר למעשה ביורשת העצר של אחותה הגדולה והקלאסית, ה- LBD, השמלה השחורה הקטנה. בתקופת החגים הן מחליפות מקום, וכך השמלה הלבנה מקבלת את מלוא תשומת הלב. היא יכולה להיות באורך מיני או מידי, בגזרת עיפרון או פעמון, אבל בכל מקרה, שומרת על מראה קלאסי, עדין ויפה. שמלה שכזו לא צריכה חוץ מתכשיטים שום תוספת.

מומלץ לשלב תכשיט בעל נוכחות עשירה של מרקמים וצבעים כדי לסגנן את המראה. לאלו שרוצות ללכת עד הסוף עם מראה הנסיכה מומלץ לבחור תכשיט קלאסי, כמו למשל טבעת סמל לאהבה כסף וזהב או צ'ארם מלכותי. לכל אלה כדאי להוסיף נעלייםבצבע ניוד, סומק  ורדרד ותיק קלאץ' קופסתי וקטן.

 הקוקטית

הקוקטית

שילוב מספר טבעות דקיקות מייצר ניגודיות עדינה לצבע הלבן. בולט ומעשיר במידה נכונה.

שילוב מספר טבעות דקיקות מייצר ניגודיות עדינה לצבע הלבן. בולט ומעשיר במידה נכונה.


הכתבה נכתבה בשיתוף PANDORA.

השאירו תגובה

 

  • איכס איכס איכס איככככככככככככככככככככככככככככככככס אני מאדיפה כל ציבעי הקשית , כי עני כמו חדת קרן

    מאת: חדת הקרן הורודה המעופפת הבלתי |‏ 7 באוקטובר 2014 | 21:57
  • לבן ולבן זה מה שהולך עכשיו

    מאת: כינרת |‏ 7 באוקטובר 2014 | 13:46
  • מהמם

    מאת: Or Shukrun |‏ 7 באוקטובר 2014 | 09:08
  • זו כתבה או פרסומת לא ממש סמויה לפנדורה? שקוף שזה התמריץ לכתבה, וזה לא שיש כאן הרבה מעבר לפרסום בוטה שלא קשור יותר מדי לתוכן.

    מאת: נועה |‏ 6 באוקטובר 2014 | 15:55
  • חגיגי ויפה אבל מה אם שום דבר לא מתאים לי?

    מאת: רותם |‏ 6 באוקטובר 2014 | 09:55