ניחוח יוקרתי: בקבוק בושם ברבע מיליון דולר

הרוד'ס השיקה השבוע את בקבוק הבושם היקר בעולם, מעוטר יהלומים לבנים, מצופה זהב 24 קראט ובסך הכל מכיל 30 מ"ל בושם. שווי הבקבוק הוא 228 אלף דולר. יש קונים?

מאת  | ‏ 5 אוקטובר 2014
נא להכיר, בקבוק הבושם היקר בעולם

נא להכיר, בקבוק הבושם היקר בעולם

שיאים נועדו להשבר, והשבוע נשבר השיא לבקבוק הבושם היקר ביותר בעולם. חנות היוקרה הבריטית הרוד׳ס פתחה השבוע בוטיק בשמים חדש ומפנק במיוחד בקומה השישית, ועל מנת לציין את האירוע, שלא יעבור חלילה מתחת לאף, עלה על מדפי החנות בושם שתג מחיר כמו שלו טרם נראה. הבושם של קלייב כריסטיאן, המגיע בבקבוק מפואר ומנצנץ ביותר, עולה 228 אלף דולר.

כריסטיאן, מעצב ומותג יוקרה האחראי פרט לבשמים גם על ריהוט, שנדליירים מקריסטל ופריטים נוספים לאלפיון העליון, מציין כי הבושם עשוי רק מרכיבים טבעיים ונדירים ביותר מכל העולם.

חוגגת את מתחם הבשמים החדש בדרך הכי יוקרתית שיש. הרוד'ס (צילום: גטי אימג'ס)

חוגגת את מתחם הבשמים החדש בדרך הכי יוקרתית שיש. הרוד'ס (צילום: גטי אימג'ס)

הבושם הקיים של כריסטיאן, הקרוי מס׳ 1, הוא למעשה אותו בושם רק בבקבוק פשוט יותר ועולה 800 דולר, אך בחברה מוסרים שהבקבוק הנוכחי הוא פריט ייחודי המצופה בזהב 24 קראט, ותבליט בתוך הזכוכית בצורת כתר המהווה הומאז׳ למלכה ויקטוריה ועוצב בשנת 1872. הכתר מצופה זהב ומעוטר ביהלומים לבנים, ודמות האריה שמופיעה בחזית מכילה שני יהלומים צהובים ויהלום ורוד נדיר בלשונו של האריה. בבקבוק יש בסך הכל אלפיים יהלומים קטנטנים.

הבקבוק המתוכשט מכיל בסך הכל 30 מ״ל של בושם, אך בהרודס מוסרים שאין מחיר לריח של הצלחה. ״קיבלתי השראה לעצב בקבוק איקוני ונדיר שיהיה היהלום שבכתר של האירוע המיוחד הזה״, אמר כריסטיאן על מה שהוביל אותו ליצור את הבקבוק עבור הרוד׳ס.

"רצינו ליצור סלון בשמים אינטימי ושליו בו הלקוחות יוכלו לקחת את הזמן ולבנות וללמוד עוד ועוד על הניחוח", אומרת מיה קולינס, ראש מחלקת יופי בהרוד׳ס. ״הלקוחות יוכלו לחקור לבדם או לקבוע פגישה עם איש מקצוע שילמד עליהם ויגיע איתם להבנה של מהו הניחוח המדויק עבורם״.

על אף הסיקור התקשורתי הנרחב, לא כולם התלהבו מהמוצר החדש ומנקר העיניים. "בא לי להיות זאת ששופכת על עצמה את כל הבקבוק והולכת לשיעור ספינינג", אמרה אישה אראן, כתבת אתר ג׳זבל. "מהם החומרים המיוחדים שמהם עשו את הבושם הזה? דם של חד קרן בתול? הרי בסופו של דבר מדובר במים עם קצת ריח!"

אז מי מוכנה לרכוש את הבושם? (צילום: גטי אימג'ס)

אז מי מוכנה לרכוש את הבושם? (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה