שרה ג'סיקה פרקר היא המוזה של המעצבים

וגם: קארה דלווין מככבת על שלושה שערים, קייטי פרי נפתחת וקרלי קלוס עושה לנו חשק לימים קרים. הקאברים של אוקטובר מבשרים את בוא הסתיו

מאת  | ‏ 29 ספטמבר 2014
השערים של חודש אוקטובר

השערים של חודש אוקטובר

ווג יפן ואלור >> קארה דלווין
עם שיער זהוב וגלי ואיפור מינימלי, קארה הצטלמה לשער מגזין אלור. דלווין גילתה למגזין את הסוד לגבות המפורסמות שלה: היא משתמשת במברשת גבות וג'ל לגבות כשהיא יוצאת. בנוגע להרגלי ארוחת הבוקר שלה, היא מספרת כי מדי בוקר היא אוכלת "ביצים מקושקשות, בייקון וטוסט". זה מסביר את קעקוע ה"בייקון" על כף רגלה.

בשער מגזין ווג יפן היא מופיעה עם שמלה צבעונית מקולקציית סתיו 2014 של לואי ויטון. עם שער נוסף שתגלו בהמשך האייטם, אפשר לומר שזה לגמרי החודש של קארה.

קארה דלווין

קארה דלווין

קארה דלווין

קארה דלווין

ווג הולנד >> קרלי קלוס
עם עגיל אחד וזוג עיניים מדהימות, קלוס בת ה-22 גורמת לחולצת הגולף של לואי ויטון להפוך לפריט חובה בארון שלנו החורף. המלאכית של ויקטוריה סיקרט והחברה הכי טובה של טיילור סוויפט הצליחה לחדור כבר מזמן לליגה של הגדולים והשבוע זכתה לכבוד גדול לאחר שהפכה לפנים החדשות של לוריאל פריז. השנה הייתה גם הפרזנטורית לג'ון פול גוטייה, נייק, דונה קארן, לנקסטר ועוד.

קרלי קלוס

קרלי קלוס

W >> אלן פייג', קריסטין וויג, קארה דלווין, נעמי קמפבל ושרלוט קסיראגי
מגזין W החליט להכתיר חמש נשים בולטות בתחומים שונים עם חמישה שערים נפרדים בכיכובן.

קריסטין וויג בשמלה של ולנטינו, נעמי קמפבל זוהרת מתמיד עם שיער מפוזר ושמלה לבנה של רוברטו קוואלי וקארה דלווין נראית כמו נערת התיכון המושלמת בלוק של סן לורן. פייג' נראית קלאסית עם ז'קט של ג'ורג'יו ארמני, חולצה של גוצ'י וכובע רחב שוליים של יוג'יניה קים ושרלוט קסיראגי, הייצוג המלוכתי היחיד בחבורה, מהממת בשמלה ואיפור של גוצ'י.

קירסטין וויג, קארה דלווין, שרלוט קרסיאגי ואלן פייג'

קירסטין וויג, קארה דלווין, שרלוט קסיראגי ואלן פייג'

נעמי קמפבל

נעמי קמפבל

הארפר'ס בזאר בריטניה >> קלייר דיינס
ב-5 באוקטובר העונה הרביעית של "הומלנד" תשוב וכולנו נגלה מה קורה עם קארי וברודי. בינתיים הצטלמה השחקנית המצליחה להארפר'ס בזאר הבריטי, בשמלה שחורה-לבנה של פראדה דיינס נראית סקסית מתמיד. היא מספרת שכאשר בנה הבכור,סיירוס, נולד שודר פרק סוף העונה השנייה של "הומלנד". "הלכתי לבית החולים בעשר בלילה, ואני חושבת שההורים שלי שהיו איתי בניו יורק היו בקונפליקט לגבי מה מרגש אותם יותר. אני רצינית. זה הרבה יותר מגאווה של הורים, הם פשוט ממש אוהבים את הסדרה".

קלייר דיינס

קלייר דיינס

מארי קלייר אוסטרליה >> לינה דנהאם
לרגל צאת ספרה החדש השחקנית והכותבת צילמה 12 סרטוני יוטיוב בהם היא מייעצת לנשים כיצד להיות האישה שהן רוצות להיות. בצילומים לשער המגזין היא מופיעה עם שיערה החום טרום הצביעה לבלונד פלטינה ומציגה לראווה את הקעקועים המפורסמים על זרועה. בראיון היא מספרת שלמרות שזכתה בפרס גלובוס הזהב והייתה מועמדת שלוש פעמים לפרס האמי, ההישג הגדול ביותר שלה הוא שעזבה את בית הוריה.

לינה דנהאם

לינה דנהאם

מארי קלייר בריטניה >> לילי קולינס ולופיטה ניונגו
על השער הראשי של המגזין מופיעה בתו של פיל קולינס, לילי בת ה-25 שהפכה כבר מזמן לאושיה בזכות עצמה. למגזין היא מספרת על כך שלא הצליחה לקבל תפקיד לסדרה "אחת שיודעת" בזמנו ועל כך שלא השתמשה בשם משפחתה כשניסתה להקדם. "בהתחלה זה היה הדבר הכי מעניין בי. כיום כבר עשיתי שמונה סרטים, אז הדברים השתנו. ילדים באים אלי ואומרים לי, 'אני אוהב את הסרטים שלך, אבל אמא שלי אוהבת את אבא שלך'".

לגיליון ספיישל העוסק בביוטי צולמה השחקנית לופיטה ניונגו על ידי אלכסי לובומורסקי. שם היא מספרת: "אמא שלי לא נתנה לי למרוח לעצמי לק כשהייתי קטנה. היא תמיד אמרה לי שזה משהו שרק מבוגרות עושות. מה שכן, היא הסכימה שאמרח לה לק, וזה היה ממש אושר מבחינתי. ברגע שהייתי גדולה מספיק כדי לשים לק לעצמי, מרחתי אותו מדי יום כדי שזה יהיה מושלם".

לילי קולינס

לילי קולינס

לופיטה ניונגו

לופיטה ניונגו

הארפר'ס בזאר ארה"ב >> קייטי פרי
לבושה בשמלה ורודה של שיפרלי ומצוידת בתכשיטים יוקרתיים ביניהם עגילים של בולגרי, פרי נראית מעודנת מתמיד. בשער נוסף למגזין, קייטי לובשת שמלה אדומה מרהיבה של ארמני.

"עברתי 38, נותרו לי עוד 90", תאמינו או לא אבל היא מדברת על מספר ההופעות בטור העולמי שלה. ומה לגבי חיי האהבה שלה? פרי אומרת שלמרות שהיא קייטי פרי קשה לה למצוא דייט. "זה בדרך כלל דרך חברים של חברים". חיים לא פשוטים, אין ספק.

קייטי פרי

קייטי פרי

קייטי פרי

קייטי פרי

אל ארה"ב >> לורד
אין מישהי שהייתה מתאימה יותר לשער של מגזין אל שהוקדש החודש ל"סטייל אישי". בלוק טבעי במיוחד, לורד ורעמתה המרשימה נראות מעולה מצולמת על ידי תומס וויטסייד. על הסגנון האישי שלה היא אומרת, "זה משהו שאנשים בגילי גדלים איתו. אפשר ללכת לטאמבלר של כל אדם צעיר בעולם ולראות אנשים משווקים את עצמם. כולם בגילי עושים זאת כיום. כולנו סופר מודעים לאופן שבו אנחנו נתפסים".

לורד

לורד

דה הוליווד ריפורטר >> שרה ג'סיקה פארקר וקייט הדסון
שתי הפאשניסטות מופיעות על הקאברים של דה הוליווד ריפורטר שמקדיש את הגיליון ל-25 מעצבי השטיח האדום הטובים ביותר. שג"פ מצולמת עם המעצב פרבל גורונג, קייט מפרגנת לג'ורג'יו ארמני בתמונה משותפת ובין דפי המגזין מופיעות השחקניות אמי רוסום עם מוניק לולייה, קייט מארה עם ג'יי מנדל וכריסטינה הנדריקס עם ויויאן ווסטווד. "החזון שלי תמיד היה לעצב שמלות שייצגו אלגנטיות מודרנית, אבל לאפשר לכוכבת לזהור יותר מכל", סיפר ארמני למגזין. "שמלה היא מושלמת כשהיא בלתי נשכחת ונצחית".

שרה ג'סיקה פרקר ופרבל גורונג

שרה ג'סיקה פרקר ופרבל גורונג

קייט הדסון וג'ורג'יו ארמני

קייט הדסון וג'ורג'יו ארמני

השאירו תגובה