שתי הנשים היפות בעולם: כשקייט פגשה את קארה

כשקארה דלווין התחילה לדגמן ולהצליח בתעשיית האופנה, כולם קראו לה קייט מוס הבאה. עכשיו זה רישמי, קייט מוס בת ה- 40 הצטלמה לצד ממשיכת דרכה, קארה דלווין בת ה-22 לקמפיין משותף של חברת ברברי | "תמיד הערצתי אותה, ידעתי שיצאו לנו תמונות מעולות", אומרת קארה ומחייכת למצלמה

מאת  | ‏ 2 ספטמבר 2014
קייט וקארה - שתי הנשים היפות בעולם (צילום: יח"צ)

קייט וקארה - שתי הנשים היפות בעולם (צילום: יח"צ)

שתיים מהכוכבות הכי גדולות של עולם האופנה העולמי הנוכחי התאחדו לאחרונה על מנת להוביל קמפיין חדש לבושם של ברברי. על אף שיש בין הגברת קייט מוס, 40, לנסיכה קארה דלווין, 22, כמעט שני עשורים מלאים, השתיים נראות בצילומים, להם מצפים רבים כבר זמן מה בסקרנות גדולה, כמו שוות. ובטח ובטח שלא כמו אם ובתה, בהתחשב בפוזות האינטימיות בהן צולמו.

על מנת לקדם את הבושם החדש של ברברי, התקרבו שתי דוגמניות העל הלא שגרתיות הללו, וצולמו כשהן חבוקות וצמודות, עם מעילי ברברי, וגם בלעדיהם. את הבנות צילם הצלם הידוע מריו טסטינו, עבורו הצטנפו השתיים בעירום כשהן מסתתרות מהגשם תחת מעיל קלאסי אחד. על אף שדלווין היא כנראה השם החם ביותר בעולם האופנה כרגע, הצעירה לא תופסת תחת, ומשחררת הרצאות מפרגנות. "אני כל כך נרגשת לעבוד לצד קייט," אמרה. "יש לה כזו נוכחות עצומה, המון חוש הומור וסטייל. נפגשנו בעבר מספר פעמים לפני העבודה המשותפת הזאת, וידעתי שיהיה לנו כיף יחד. היתה לי תחושה שהתמונות יצאו מעולה. תמיד הערצתי אותה."

הבריטיות שולטות (צילום: יח"צ)

הבריטיות שולטות (צילום: יח"צ)

הקמפיין, המצולם כולו בשחור לבן, יופיע בטלוויזיה ובכל המגזינים, ובסרטון שלו מופיעה גרסת כיסוי לשיר " I Put A Spell On You", בביצוע מיוחד וסקסי של ג'ף בק וג'וס סטון. הבושם אותו מקדמות הכוכבות, מיי ברברי,עוצב ותוכן בדקדוק על ידי כריסטופר ביילי, ואמור להפוך לקלאסיקה בדיוק כמו המעיל של החברה. הטוויסט פה הוא שברברי מציעה ללקוחותיה אפשרות לפרסונליזציה של המוצר, כשעל כל בקבוק ניתן להטביע את ראשי התיבות של שם הלקוח. העניין יתבצע בהזמנה דרך אתר האינטרנט ובמספר מוקדים מיוחדים של מוצרי החברה, בלונדון ובניו יורק.

דרך אפליקציה, מוזמנים הלקוחות אפילו ליצור אינטראקציה עם שלטי החוצות של המוצר, ולגרור את אותיות שמם על גבי בקבוק וירטואלי ענקי. בשלב שני תפנה האפליקציה את הרחוב בו נמצא הלקוח ותוביל אותו לנקודה הקרובה, בה יוכל להשיג את הבושם. בשלב הבא יוכלו הלקוחות, כשהם רואים את הפרסומת מופיעה בטלביזיה, ליצור עימה אינטראקציה דרך הסמארטפון, לשלב את ראשי התיבות גם בוידאו, ולבחור לה סופים אלטרנטיביים. "מיי ברברי ממש מגלם את החברה שלנו," אומר כריסטופר ביילי, "הניחוח, העיצוב והאישיות של המוצר, בושם שכולו נובע מההיסטוריה של ברברי, ומהמעיל שלנו, חייב להיות יוצא דופן ומושלם בכל מובן.” בקבוק של הבושם החדש עולה 95 דולר, והוא אופציה נגישה יחסית על מנת להתקרב למעיל שהוא נוצר בהשראתו, שעולה אלפיים דולר.

הכי BFF (צילום: יח"צ)

הכי BFF (צילום: יח"צ)

מפרגנות (צילום: יח"צ)

מפרגנות (צילום: יח"צ)

מורידת את הגשם (צילום: יח"צ)

מורידת את הגשם (צילום: יח"צ)

ליהוק מעולה (צילום: יח"צ)

ליהוק מעולה (צילום: יח"צ)

כל כך דומות וכל כך שונות (צילום: יחצ)

כל כך דומות וכל כך שונות (צילום: יחצ)

לא ברור מה בא לנו יותר, המעיל או הבושם (צילום: יחצ)

לא ברור מה בא לנו יותר, המעיל או הבושם (צילום: יחצ)

אין מה לומר, הן יודעות להצטלם (צילום: יחצ)

אין מה לומר, הן יודעות להצטלם (צילום: יחצ)

אז מי יותר יפה לדעתכם? (צילום: יחצ)

אז מי יותר יפה לדעתכם? (צילום: יחצ)

השאירו תגובה