לידיעת הפאשניסטות: השערים הכי חשובים של השנה כבר כאן

הקאבר של גיליון ספטמבר הוא מושא החלומות של כל כוכבת, השנה קיבלו את הכבוד דוגמניות ושחקניות צעירות לצד סופרמודלס משנות התשעים | מקנדל ג'נר, דרך רירי וקארה דלווין ועד נעמי קמפבל וחברותיה

מאת  | ‏ 17 אוגוסט 2014

ווג ארצות הברית >> קארה דלווין, ג'ואן סמולס וקרלי קלוס

כל שנה כאמור, המגזינים מכתירים באמצעות הקאבר שלהם לספטמבר את הסלבריטאיות שצריך לשים לב אליהן. אולם, בניגוד לימי הזוהר של הסופר מודלס, זה כבר לא עניין שכיח לראות דוגמניות על השערים המבוקשים. זו הסיבה מדוע הבחירה בשלושת הדוגמניות המצליחות שממזמן הפכו גם לסלבס היא יוצאת דופן ומרגשת.

הכותרת המתנוססת על גבי המגזין היא The Instagirls: Models Moment in the Clothes of the Season (נערות האינסטגרם, הדוגמניות של הרגע בבגדי העונה). הגיליון הכולל לא פחות מאשר 856 עמודים, דלף לאינסטגרם, איך לא, ועולם האופנה כולו התרגש. הפעם האחרונה שהקדישו את שער ווג ספטמבר לדוגמניות הייתה בגיליון ספטמבר 2004 שצולם על ידי סטיבן מייזל והציג את ג'יזל, נטליה וודיאנובה, דריה וורבווי, קרן אלסון ואחרות.

ווג יפן >> לינדה אוונג'ליסטה, נעמי קמפבל, קלאודיה שיפר, סטפני סימור ונדיה אורמן

השער החוגג 15 שנים לווג יפן מחזיר את הדוגמניות האיקוניות של הניינטיז לאור הזרקורים. לינדה אוונג'ליסטה, נעמי קמפבל, קלאודיה שיפר, סטפני סימור ונדיה אורמן מופיעות על השער שצולם על ידי לואיג'י מורנו ואיאנגו הנז. אנחנו חושבים שהן עדיין נראות נפלא, ולוהטות לא פחות מאשר לפני עשרים שנה.

W >> ריהאנה

אי אפשר לסכם שנה בקאברים מבלי לשים את ריהאנה על השער. הצילום מציג את ריהאנה עם שרשרת מתכתית ונזם טבעתי באפה. "הפנים, הגוף, הבטחון- החייתיות שלה פשוט מטורפת", סיפר המאפר ל-W. "זה משהו שפשוט אי אפשר ללמוד".

בין דפי המגזין ניתן למצוא גם צילומים מרהיבים של ריהאנה, 26, יחד עם נעמי קמפבל, 44, ואימאן, 59, בסשן צילומים מיוחד שנועד לחגוג את יצירתו של המעצב הראשי של בלמיין, אוליבייה רוסטינג, שהלביש בכל התמונות את שלושת הדורות האופנתיות בקולקציית סתיו 2014 של בלמיין. "הנשים הללו מעניקות השראה לכל כך הרבה אנשים", הוא אומר. "לאחד ביניהן מייצג את הקונספט שאני עובד עליו".


טין ווג >> קנדל ג'אנר

קנדל ג'אנר, 18, בדרך המהירה והנכונה להוכיח שהיא ה"איט גירל" שכולן חולמות להיות. עבור השער הכפול של טין ווג, צעד אחד לפני שתופיע על שער ווג הבוגר, קנדל מציגה את יכולותיה בתמונה אנדרוגנית משהו מול תמונה נשית ומתוקה. כיאה לפאשניסטה מובילה, היא לובשת בצילומים בגדי מעצבים של מארק ג'ייקובס, דיזל וגוצ'י.

הרפר'ס בזאר ארצות הברית >> פנלופה קרוז, לינדה אוונ'ליסטה וליידי גאגא

כדי לחגוג את חודש ספטמבר כראוי החליט המגזין להכניס דוגמנית, זמרת ושחקנית על שלושה שערים שונים, כולן על רקע אפור, בצילום של סבסטיאן פאאנה. מנויי המגזין גם זכו לקבל שער מיוחד בכיכוב אמה פרר, נכדתה של אודרי הפבורן. שלושת הכוכבות עברו סטיילינג על ידי קארין רויטפלד שסיפרה כי "עבור כל האיקוניות השתמשתי ברשתות דייג שחיברו ביניהן. בצילומים הרשתות מופיעות בטייץ, בתור כפפות או כחלקים של השמלות".

אחרי שהפתיעה רבים מבין מעריציה עם התבטאויות אנטי ישראליות בעקבותיהם זכתה לביקורות נוקבות ואפילו נאלצה לצאת בהודעת התנצלות, פנלופה שלבושה בשמלה של דיור מזכירה לכולנו למה אנחנו כל כך אוהבים אותה.

לינדה אוונג'ליסטה נראית מוכנה לחורף בסוודר מסורבל של קום דה גרסון, גאגא לבושה שמלה ורודה עם מחשוף עשיר המותאם לכובע של שאנל, פאה ארוכה במיוחד וגרביוני רשת, מוטיב הקיים גם בשמלה עצמה ומחזיקה את כלבה המפורסם, אסיה. בראיון היא אומרת, "אני לאחרונה נהנית לחפש בכל מקום אופנת וינטג' מעולה, איפה שאני רק יכולה. בגדים עם סיפור, עם עבר, בדים כבדים, תכשיטים, רעלות. אני אוהבת להרגיש קשר לכל הנשים בהיסטוריה באמצעות אופנה".


גלאמור >> אולביה ווילד

השער בכיכובה של ווילד שלבושה בשמלה אביבית של לנוון ועגילים של דיור יפה למדי, אבל אין ספק שתמונתה בין דפי המגזין שצולמה על ידי פטריק דמרשלייה בו היא נראית מניקה את בנה, אוטיס, היא זו ששווה לדבר עליה. בתמונה היא לבושה שמלה של רוברטו קאוולי עם נעליים של פראדה ולטענתה, "מעולם לא נראיתי טוב יותר מניקה ולעולם לא אראה. זה מצחיק כי התמונה התפתחה מרגע מאד טבעי. עבדתי וצילמתי את הקאבר לגלאמור והייתי צריכה להאכיל את הבן שלי".

אל ארה"ב >> קריסטן סטיוארט

לבושה שמלה חושפנית של שאנל, סטיוארט בת ה-24 שיתפה את המגזין ברגע שבו הבינה את ההצלחה של הסרט הראשון בסדרת "דמדומים" בכיכובה. "היום שבו הסרט יצא לאור ראיתי תמונה שלי, נראה לי בניו יורק פוסט. ישבתי על המרפסת שלי ועישנתי ממקטרת עם האקס שלי והכלב שלי וחשבתי, 'או שיט, טוב, כדאי שאהיה מודעת לזה'".

אין ספק שההצלחה של הסרט הזה קידמה את סטיוארט שסיפרה כי היא מעולם לא ישבה ותכננה את המהלך הבא בקריירה שלה. "ברגע שמתחילים לחשוב על הקריירה בתור מסלול, כאילו את תפסידי משהו או רגע מסוים, אז את אף פעם לא עושה משהו עבור עצמך באמת".

פאשן >> לנה דל ריי

הזמרת המצליחה בת ה-28 שהייתה אמורה להגיע השבוע להופיע בארץ ודחתה את הופעתה בשל המצב, מופיעה על הקאבר של פאשן בז'קט של בלומרין. על התפתחותה האופנתית סיפרה למגזין, "הייתה אבולוציה שבאה עם המוסיקה. אהבתי את הרעיון שאני יכולה לעלות על הבמה עם מכנסי הג'ינס הקצרים האהובים עליי והחולצה האהובה שלי וללבוש צמידי זהב ויהלומים. זה כל כך משחרר. כשלראשונה עליתי לבמה לפני ארבע שנים הרגשתי שמה שהייתי צריכה לעשות זה ללבוש שמלה ולהיות ייצוגית".

אינטרוויו גרמניה >> קריסטן סטיוארט וג'ולייט בינוש, סם רולינסון ולינדזי וויקסון

בינוש וסטיוארט מככבות יחדיו בסרט "העננים של סילס מריה" אשר עוסק במערכת היחסים בין שחקנית מפורסמת והעוזרת שלה. השתיים מופיעות מחובקות בקאבר הסקסי שמציג את סטיוארט עם עיניים עצומות, מה שזכה לתגובות חיוביות שכן השחקנית נתפסת כבעלת עיניים מתות בדרך כלל.

בינוש מספרת שראתה את סטיוארט לראשונה בפוסטר התלוי בחדרה של ביתה. "אני זוכרת שנכנסתי לחדר שלה ושאלתי את עצמי, מה זה לעזאזל?" בשני השערים הנוספים של המגזין מופיעות גם הדוגמניות המצליחות סם רולינסון ולינדזי וויקסון, האישה והרווח בשיניים.

קסטרו סתיו חורף 2014. לצפיה בתצוגה המלאה >>

השאירו תגובה