קרדישיאן, עכשיו מוצרי השיער

אחרי רשת חנויות בגדים, תוכנית טלוויזיה ושליטה מוחלטת באינסטגרם, בנות הקרדישיאן מוציאות ליין מוצרי טיפוח | הסיבה: כולן מגיעות למספרה ומבקשות שיער כמו של קים

מאת  | ‏ 11 אוגוסט 2014
קים. עוד צעד בדרל להשתלט על העולם (צילום: גטי אימג'ס)

קים. עוד צעד בדרל להשתלט על העולם (צילום: גטי אימג'ס)

אם בשנות התשעים כולן נהרו למספרות כדי להשיג תסרוקת רייצ'ל מחברים, מסתבר שבתקופה האחרונה רוב הבקשות שמגיעות לספרים קשורות דווקא למשפחת קרדשיאן. בנות קרדשיאן, שמציגות תמיד שיער מטופח ונוצץ במגוון סגנונות וגוונים, החליטו לצאת עכשיו, לאחר שהפכו לאימפריית סטייל הכוללת רשת ביגוד וקולקציית מוצרי קוסמטיקה, עם ליין מוצרי טיפוח לשיער.

קלואי, קורטני וקים החליטו ליצור שיתוף פעולה מיוחד עם חברת פארוק סיסטם, וליצור ליין מיוחד הכולל מוצרי טיפוח שונים, אביזרי שיער דקורטיביים וגם כלי עבודה למי שמעוניינת לאמץ את המראה שלהן, שיכללו מסרקים, מברשות, מחליקים קרמיים, מסלסלים ושאר עזרים, בשם "קרדשיאן ביוטי". "אנו מפתחים את ליין המוצרים הזה באופן מאוד זהיר," הצהירו האחיות בתקשורת," וחושבים בראש ובראשונה על המעריצים שלנו, על צרכיהם השונים והאינדיבידואליים. לצד זה אנו מחזיקות סטנדרטים גבוהים של שיער יפה ובריא, ומוצרים שאנו מפתחות במעורבות מלאה. אנו מעצבות את המוצרים האלה, שאנו חשות שכרגע חסרים בשוק הקיים".

ככל הנראה יש ביקוש לשיער כמו של האחיות (צילום: גטי אימג'ס)

ככל הנראה יש ביקוש לשיער כמו של האחיות (צילום: גטי אימג'ס)

"שיתוף הפעולה עם משפחת קרדשיאן הוא טבעי. מדובר בהתאמה מושלמת," אומר באסים שאמי, מנהל בכיר בפארוק סיסטם. "הצות שלנו עובד באופן אינטנסיבי עם האחיות על מנת לייצר ליין מוצרים איכותי ששואב את השראתו ישירות מהסטייל האיקוני של כל אחת מהבנות, ומצרכי השיער האישיים שלהן." לצערם הרב של המעריצים שמעוניינים לחקות את הסטייל כרגע, הם יאלצו להיאזר בסבלנות עד אביב 2015, אז צפוי לצאת הליין לאויר העולם.

הבלונד של הבלונד של קים (צילום: גטי אימג'ס)

הבלונד של הבלונד של קים (צילום: גטי אימג'ס)

מה יהיה הצעד הבא? חטיפים, סנדוויצ'ים או בכלל מים של קים (צילום: גטי אימג'ס)

מה יהיה הצעד הבא? חטיפים, סנדוויצ'ים או בכלל מים של קים (צילום: גטי אימג'ס)

 

השאירו תגובה