צרות בכותרות: דולצ'ה וגבאנה דורשים מאנה וינטור להוריד כתבה

המעצבים האיטלקים מבקשים מאנה ווינטור להוריד כתבה של הואניטי פייר העוסקת בקשייהם המשפטיים | אם האייטם יתפרסם השניים מודיעים כי ימשכו עשרות מיליוני דולרים שהשקיעו בפרסומות במגוון המגזינים המצויים תחת אחריותה של וינטור | לא רוצים לחמם את האווירה, אבל לנו זה נשמע כמו איום

מאת  | ‏ 4 אוגוסט 2014

הצמד דולצ'ה וגבאנה מול אנה וינטור | צילום: גטי אימג'ס

כל כמה זמן הואניטי פייר מחפש אחר סיפור עסיסי שימכור את המגזין, איזה אייטם בלתי נשכח המציג את נפילתו האפית של סלבריטאי כזה או אחר. אם לפני שנה הייתה זו השחקנית גווינת' פאלטרו שמצאה את עצמה תחת האש, כאשר המגזין איים לפרסם כתבת שער שנועדה להשמיץ אותה בעיני כל, כעת נראה שצוות מעצבי העל, דומיניקו דולצ'ה וסטפאנו גבאנה נמצאים על הכוונת של המגזין.

אולם, בניגוד לפאלטרו שניסתה לעצור את פרסום המגזין בדרכים שונות, נראה שלמעצבים יש כוח רב יותר בידיים וקשרים עם אחת, אנה וינטור.

דולצ'ה וגבאנה. מבקשים עזרה מוינטור | צילום: גטי אימג'ס

כזכור, דולצ'ה וגבאנה נמצאו אשמים בהונאת מיסים בשווי של מיליארד דולר ברווחים שלהם בשנה שעברה באיטליה ונקנסו בסכום של 470 מיליון דולר. כמו כן הם נידונו למאסר של 18 חודשים בכלא. מגזין ואניטי פייר כרגע מתכנן סיפור על הקשיים המשפטיים של המעצבים ועל מאבקם בבית המשפט שם הם כרגע נמצאים בערעור גזר דינם.

כשגילו שני המעצבים על הרצון של ואניטי פייר לפרסם כתבה על קשיי המיסים שלהם, מיד פנו לאנה ווינטור, עורכת ווג וכן המנהלת הקריאטיבית של ענקית המגזינים קונדה נאסט, בעלת 20 מותגי מדיה מודפסים ודיגיטליים ביניהם אלור, ג'י קיו, ווג, ואניטי פייר ועוד.

המעצבים דרשו מוינטור ש"תשמיד" את הסיפור, ואיימו כי ימשכו עשרות מיליוני דולרים שהשקיעו בקמפיינים שלהם במגוון המגזינים של קונדה נאסט.

וינטור טסה לתצוגה בקפרי "לרכך" את המעצבים | צילום: טוויטר ווג

על פי הדיווח של Page Six, וינטור סירבה לדרישת המעצבים, אך החליטה לטוס בחודש שעבר לתצוגת האופנה שלהם בקפרי יחד עם כתבים שונים מווג, בניסיון לרכך את הצמד. "וינטור נפגשה עימם כדרך לפייס אותם מבלי למשכן את היושרה העיתונאית של קונדה נאסט על ביטול הכתבה", סיפר מקור. "היא רצתה להציל את הפרסומות".

נכון לעכשיו, דולצ'ה וגבאנה ממשיכים לפרסם במגזינים השונים של קונדה נאסט, אבל באופן "מקרי" לא מפרסמים בואניטי פייר. דובר מטעם המגזין מסר כי "אנחנו לא מגיבים על האם אנחנו עובדים או לא עובדים על סיפור". ווג סירבו להגיב וכן הדובר של המעצבים סירב להשיב. כעת רק נותר לחכות ולראות ממה חששו כל כך המעצבים, אם הכתבה אכן תתפרסם.

וינטור ובתה, בי שפר, הלובשת דולצ'ה וגבאנה | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה