בלינג בלינג: קעקועי זהב הם התכשיטים החדשים

טרנד הקעקועים הזמניים השתלט לא רק על הרחוב, אלא גם על תעשיית האופנה. השיא: קעקועי תכשיטים מזהב שיחיזיקו מעמד משהו כמו שבוע | "קעקוע זה כמו תיק ונעליים, הכי כיף להחליף כל הזמן ולא באמת להיות איתם כל החיים", מסבירה מעצבת הקעקועים ומאיירת האופנה שירה ברזילי | אז איפה קונים וכמה זה עולה?

מאת  | ‏ 30 יולי 2014
כמו צמידי זהב, רק קעקועים (צילום: פלאש טאטוס)

כמו צמידי זהב, רק קעקועים (צילום: פלאש טאטוס)

יש רגעים שבהם צריך קצת יותר בלינג. לא כולם יכולים להשקיע בתכשיטים, מה גם שתכשיטים עשויים גם להכביד ולהרעיש. פיתרון חדש ושיקי סוחף את העולם ומשלב שני טרנדים יחד, מדובר בקעקועים מתוכשטים: קעקועים חד פעמיים שלמעשה עשויים מחומר מטאלי מתכתי בכסף ובזהב, ומודבקים לעור בדיוק כמו קעקועי הילדים המוכרים.

התכשיטים החדשים האלה מגיעים בשלל עיצובים מרשימים, וניתן להחליט כיצד משלבים אותם עם האאוטפיט, ואיפה למקם אותם על הגוף. יש צמידים, טבעות, שרשראות ועיצובים נוספים שמנסים פחות להתחקות אחר התכשיטים ופשוט לקשט את הגו, כמו קעקוע זוהר. מדובר בטרנד לוהט במיוחד שסוחף אחריו את הפקות המעצבים והמגזינים הגדולים, ביניהם קרולינה הררה, ווג, הדוגמנית אלסנדרה אמברוזיו וחברת אסתי לאודר.

קטן אך מנצנץ

קטן אך מנצנץ

תהליך הקיעקוע דומה, כאמור, לזה של קעקועי הילדים החד פעמיים, ונעשה באמצעות מעט מים, אך אורך כעשר דקות ודורש דיוק וסבלנות רבה יותר, כי החומר מתייבש ומתקבע לאט יותר. הקעקוע מחזיק בין ארבעה ימים לשישה, מה שעושה אותם יקרים יחסית לתכשיטים, בעקבות זמן החיים הקצר שלהם. שתי החברות המובילות את הטרנד ביד רמה הן פלאש טאטוז ולולו די.קיי, שמציעות דוגמאות רבות במחירים שמתחילים מ- 20 דולר ומעלה. עורכות ווג כתבו לאחרונה על התנסויותיהן עם הקעקועים הנוצצים, וניסו ללכת איתן לאירועי אופנה מובילים וגם לטבילה בנהר. כל העורכות דיווחו כי לא הפסיקו לקבל מחמאות על הקעקועים, וכי הם הולכים הכי טוב עם עור שזוף, כשהם מחמיאים ומדגישים את השיזוף.

"אם אתן עומדות לאמץ את הלוק," ממליצה עורכת האופנה הבכירה בווג, ג'ורדן ביקהאם, "לכו על עיצוב שהולך היטב עם התכשיטים שיש לכן, ולשלב קעקועים עם תכשיטים אמיתיים. צמיד אחד מקועקע שמציץ בין צמידי זהב אמיתיים מספק הפתעה מיוחדת. הרעיון הוא לשחק עם האשליה, כך שכולם יסתקרנו ויהיו מוכרחים לשאול אם זה תכשיט או קעקוע." הבעיה היחידה עם הקעקועים החדשים היא שעל אף הרצון לצאת איתם לשמש ולסנוור את כל העוברים והשבים, לא ניתן למרוח עליהם קרם הגנה, כי הוא הורס את הדבק ומפורר את התכשיט הדו מימדי.

מושלם לקיץ. כשרגוע כמובן

מושלם לקיץ. כשרגוע כמובן

גם בארץ טרנד הקעקועים הזמניים המעוצבים  הלך ותפס תאוצה. יותר ויותר אנשים רוצים לקשט את עצמם בקעקועים מגניבים אבל לא בטוחים שזה יגניב אותם לכל החיים. מאיירת האופנה שירה ברזילי, הידועה כקוקטית, השיקה לאחרונה אתר "קוקטית not forever" ובו מוכרת מבחר קעקועים סופר טרנדים במחיר שווה נפש של 25 שקלים. "הכל התחיל לפני שנה כשהכנתי לאחיין שלי שקיות הפתעה ליומולדת עם קעקועים לילדים", מסבירה ברזילי, "כל כך התלהבתי מזה שמיד החלטתי שאני עושה כאלה גם לגדולים. כמה חודשים אחרי הכנתי לאחותי יומולדת וראיתי איך חבורת בנות ארבעים מתלהבות בטירוף. למה לא בעצם? קעקועים זה כמו אקססוריז, נעליים, תיקים, כל הזמן בא לי להחליף. לא בא לי להיות עם אותו קעקוע כל החיים וזה הפתרון המושלם".

עיצובים נוספים של קעקועים מגניבים תוכלו למצוא באתר טאטלי וברשת חנויות סטורי שמייבאים אותם לארץ. לטאטלי יש מאות דוגמאות של קעקועים חד פעמיים מקסימים המעוצבים על ידי מבחר מעצבי העולם. ניתן לרכוש את הקעקועים של פלאש טאטוז גם בארץ, בבוטיק SUGAR MAMA בהרצליה, הם עולים 150 שקלים למארז של חמישה דפים עם קעקועים שונים.

לא, זה לא גרביונים

לא, זה לא גרביונים

עם תכשיטים אמיתיים זה בכלל מתאים

עם תכשיטים אמיתיים זה בכלל מתאים

לא צריך להוריד אותם לפני המקלחת

לא צריך להוריד אותם לפני המקלחת

מתמזג עם החול

מתמזג עם החול

מה שבטוח, כולם ישאלו אותך מאיפה זה

מה שבטוח, כולם ישאלו אותך מאיפה זה

koketit nor forever קעקועים סופר קולים במחיר מעולה

koketit nor forever קעקועים סופר קולים במחיר מעולה

koketit not forever חצים ופפיונים שעושים מצב רוח

koketit not forever חצים ופפיונים שעושים מצב רוח

tatlly. אין צורך לשאול מה השעה

tatlly. אין צורך לשאול מה השעה

Tattly. בדרך אל הים

Tattly. בדרך אל הים

השאירו תגובה