הנסיך ג'ורג' חוגג שנה ומקבל שער במגזין אופנה

וגם: מדונה וקייטי פרי חברות הכי טובות, מילה קוניס מדברת על "אהבת חייה", קנדל ג'אנר חושפת את החזה, סולנג' נואלס מספרת על תקרית המעלית עם ג'יי זי ומשפחת המלוכה פוטוגנית במיוחד | מי מתנוססות על שערי המגזינים בחודש הקרוב?

מאת  | ‏ 28 יולי 2014


V >> מדונה וקייטי פרי

כל כמה זמן מדונה מכריזה על נסיכת הפופ "היורשת" שלה. בעבר הייתה זו בריטני שזכתה לנשיקה לוהטת מהמלכה אסתר וכעת קייטי פרי זוכה לכבוד, בסדרת צילומים חושפנית של השתיים למגזין וי.

בתמונות נראית קייטי בת ה-29 בשליטת סאדו-מאזו משהו על הכוכבת בת ה-55. הסטייליסטית של הצילומים היא אריאנה פיליפ, שעושה סטיילינג למדונה בסיבוב ההופעות שלה והצלם הוא הפייבוריט של הזמרת, סטיבן קליין.

ואניטי פייר >> קייט מידלטון, וויליאם וג'ורג'

למרות שסיבת ההתכנסות היא היום הולדת הראשונה של יורש העצר, ג'ורג', יש משהו אחר שמסעיר את קוראי המגזין בנוגע לשער הזה. קייט היא בדרך כלל זו גונבת את ההצגה אבל הפעם זהו וויליאם, ובעיקר השיער שלו, שמעלה שאלות בנוגע להשתלות פוטושופ על פדחתו.

"לא ליטשנו בפוטושופ את הקאבר של הנסיך וויליאם כך שיראה שיש לו יותר שיער", דוברת המגזין סיפרה לחדשות E!. "נתנו לתמונה תחושה של פוסטר והוספנו כמה צללים לנסיך וויליאם כדי לגרום לדף הלבן להיות יותר קריא, ולהעניק תשומת לב גדולה יותר לנסיך ג'ורג'". נאמין לכם? כך או כך, התמונה שצולמה בביקור של בני המשפחה המלכותית בגן חיות בסידני, אוסטרליה, מציגה אידיליה משפחתית שאנחנו רק מקווים שתמשיך.

פייפר מגזין >> לילי אלן

הזמרת הבריטית בת ה-29 נראית סופר קולית עם שיער וציפורניים בטורקיז, עגילים של קרטייה, טבעות של שאנל וסולאנג' אזאגורי- פרטרידג'. אלן מספרת שהיא מאוד מתגעגעת לבנותיה כעת, כשהיא עובדת נונסטופ ומקדמת את אלבומה החדש. עם זאת, היא לא הייתה נשארת עקרת בית. "הייתי צריכה לעשות משהו עם הזמן שלי. שירה והלחנה, אלו הדברים היחידים שאני באמת יודעת לעשות!"

לאקי >> סולנג' נואלס

עברו כבר מעל לחודשיים מאז התקרית הידועה לשמצה בין סולנג' וגיסה, ג'יי זי, וכנראה שהגיע הזמן לדבר על זה. למרות שהמשפחה שחררה לציבור הודעה רשמית אחרי המקרה, זה לא מנע את עורכי מגזין לאקי לפשפש בנושא עם האחות הקטנה של ביונסה. סולנג' מצידה החליטה להתייחס לנושא בתור "הדבר הזה" ואז אמרה למגזין, "מה שחשוב הוא שהמשפחה שלי ואני בסדר. מה שהיה לנו להגיד אמרנו באופן קולקטיבי בהצהרה ששחררנו ואנחנו מרגישים שלמים איתה". ובמילים אחרות, מבאס להגיד, אבל כנראה שלעולם לא נדע מה באמת קרה במעלית הזו.

ווג בריטניה >> ויקטוריה בקהאם

אחרי שזכתה בפרס מעצבת השנה, ויקטוריה בקהאם מקבלת גם קאבר במגזין ווג בריטניה, בפעם השלישית בקריירה שלה. באופן מפתיע, בקהאם, אם לארבעה, הסכימה להופיע על הקאבר בלבוש מרושל יחסית לאישה שלא זוכים לראות עם אפילו שיערה אחת שאינה במקום.

הסטייליסטית טינה אוטון הפתיעה הגדירה את העבודה עם בקהאם נסיכת הקרח דווקא כ"הנאה צרופה". "זה לקח פחות מדקה לסדר לה את השיער", סיפרה למגזין. "ויקטוריה מכירה את עצמה היטב ויודעת מה מתאים לה, עם זאת היא מכבדת וסומכת על אחרים. היא נותנת לך לעשות את העבודה שלך". לכך ויקטוריה הגיבה, "אני אף פעם לא חוששת לנסות משהו אחר כשאני עובדת עם האנשים הטובים ביותר".

W >> מילה קוניס

קוניס ההריונית מספרת על מערכת היחסים המיוחדת שלה עם ארוסה, אשטון קוצ'ר, שהחלה בחברות קרובה כשצילמו את הסדרה "מופע שנות ה-70". "הנשיקה הראשונה שלי אי פעם הייתה איתו בתכנית", מספרת קוניס. "לכולנו יש קראשים על שחקני קולנוע. אני מתחתנת עם שלי".

השחקנית מודה כי מעולם לא חשבה שתתחתן. "מגיל 12 הכנתי את ההורים שלי לכך שלא תהיה לי חתונה. אבל דברים משתנים, מצאתי את אהבת חיי. אז התכנון שלי לחתונה הוא לא להזמין אף אחד, לעשות את זה בפרטיות ובסודיות".

לאב מגזין >> קנדל ג'אנר וכריסטי טרלינגטון

קנדל, האחות הדוגמנית של קים קרדשיאן, לא מתביישת. על הקאבר של לאב מגזין היא מופיעה ללא חולצה וחובשת כובע של פנדי מפרוות שועל. למגזין יוצאים החודש קאברים שונים שכותרתם "נערה אמריקאית", ובהם מופיעות גם אדריאנה לימה, איימי אדמס וכריסטי טרליגנטון. האחרונה מופיעה בלוק המזכיר את מארי אנטואנט ומציג את דוגמנית העל בת ה-45 עם שיער לבן. הצצה מהירה לכיצד ההורסת הזו תראה בעוד כחמישים שנה.

אל צרפת >> לופיטה ניונגו

בשמלה צהובה וקיצית במיוחד של ג'יאמבטיסטה ואלי, לופיטה נראית זוהרת ובעיקר מחויכת מתמיד. זמן קצר אחרי שהפכה להיות שגרירת המותג לנקום וחודש אחרי שהופיעה בשער המכובד של ווג, השחקנית זוכת האוסקר מככבת גם על השער הצרפתי של אל. השחקנית המדהימה בת ה-31 תשחק בקרוב לצד סקרלט ג'והנסון ובן קינגסלי במותחן חדש וכן תופיע בסרט החדש בסדרת מלחמת הכוכבים.

הרפר'ס בזאר ארצות הברית >> נשות "אחוזת דאונטון"

כשזה נוגע לשמלות לסגנון שנות ה-20 של המאה הקודמת, קחו טיפ מבנות "אחוזת דאונטון" ללבוש מושלם. לורה קרמייקל, מישל דוקרי ולילי ג'יימס מופיעות יחד לבושות בשמלות מדהימות וסמי שקופות של ולנטינו. השער של שלושת הבריטיות נשלח למנויים בלבד בעוד השער עם דוקרי בלבד הופץ לכל מי שאינו מנוי. בשער שעושה לנו חשק לראות את העונה הבאה של הסדרה האהובה נראית דוקרי לבושה בשמלת קוטור של ולנטינו בצבעי נייבי כחול שמחמיאים לשיערה החום ועם צווארון ייחודי. פשוט מקסים.

הרפר'ס בזאר סינגפור >> קייט בוסוורת'

בחייה הפרטיים הפאשניסטה בת ה-31 מרבה להתלבש בסגנון בוהו שיק, אבל עבור השער של המגזין, בוסוורת' הלכה על וייב סיקסטיז הורס עם שיער מנופח והרבה איילינר שחור שהדגיש את ההבדל בין שתי עיניה (אחת חומה-כחולה והשנייה כחולה).

כוכבת "Superman Returns" ביקרה בסינגפור בחופשה עם בעלה הבמאי מייקל פוליש בחודש מאי ואז גם צילמה את השער. לצד השער המכובד ראוי לציין שהחודש השיקה הבלונדינית הצנומה אפליקציה לחובבות אופנה המאפשרת למשתמשים לצלם בגדים שהם רואים ורוצים לקנות, ברחוב או במגזין. האפליקציה תזהה את המוצר באתרים שונים ותפנה אותה לחנות המתאימה אונליין. "לכולם יש 'קנאת אופנה'", סיפרה בהשקה של האפליקציה. "כולם יכולים להביט באיזה צילום אופנתי ולרצות להכניס לארון בדיוק את אותו פריט".

השאירו תגובה