מה גרם לאן הת'אווי וקריסטן סטיוארט ללבוש חליפות ולגדל שפם?

"אחת מהבנים" הוא השיר החדש של הזמרת הג'ינג'ית, ג'ני לואיס. הקליפ מאתגר של גבולות הג'נדר ועושה זאת דרך האופנה כמובן |כוכבות יפהפיות כמו: אן הת'אווי, קריסטן סטיוארט וברי לארסון נעות בין נשיות אייטיזית כוחנית בחליפות לבנות מחויטות לבין היפסטרים בטרנינג ושפם | שווה צפיה

מאת  | ‏ 16 יולי 2014

קחו את המלתחה של טוני סופרנו, הוסיפו חליפות אייטיז בצבע לבן, פזרו למעלה מטר כבד של אבק כוכבים וקבלו את הקליפ לשירה החדש של ג'ני לואיס "אחת מהבנים". הקליפ, שהוא סנונית ראשונה מתקליט חדש של הזמרת הג'ינג'ית, מאתגר את גבולות הג'נדר, ולוקח כוכבות יפהפיות כמו: אן הת'אווי, קריסטן סטיוארט וברי לארסון, והופך אותן ללהקה חוצת מגדרים שנעה בין נשיות אייטיזית כוחנית לבין חליפות טרנינג ושפמים.

הקליפ, בבימויה של לואיס עצמה, מציג את הזמרת בחליפה לבנה המקושטת בקשת זוהרת וצבעונית, בעוד הלהקה החדשה שלה לובשת חליפות לבנות הקורצות לימי רוברט פאלמר העליזים, כשהת'אוויי אפילו מנגנת על גיטרת קלידים (קיטאר) ומתנועעת מצד לצד כמו בקליפ של 'אדיקטד טו לאב'. הכל טוב ויפה עד שהבנות מחליפות את הלוק למראה מלא בשפמים, פיאות גבריות, כובעי בייסבול וטרנינגים בסגנון שנות ה-70בכל הצבעים, ויוצאות בריקודים גבריים הכוללים תנועות קראטה מגושמות וגבריות מוגזמת ונלעגת.

מתוך הקליפ. היש פאשן מזה?

מתוך הקליפ. היש פאשן מזה?

אן היפה. התגעגענו אליה

אן היפה. התגעגענו אליה

עוברות לצד של הבנים

עוברות לצד של הבנים

השיר מדבר על נשיות בעולם גברי, על להרגיש בנוח עם עצמה ועם הנשיות שלה. התקליט מגיע בתקופה לא פשוטה בחייה של לואיס, לאחר מות אביה ופרידתה מהלהקה שהעלתה אותה לתודעה, ריילו קיילי. בתקופה זו תקפה את לואיס אינסומניה קשה והיא כתבה שירים על הקשיים שלה על מנת להתמודד, ונכנסה לאולפן של ריאן אדאמס על מנת להקליט אותם. "בתהליך כתבתי המון שירים וזרקתי אותם," מספרת לואיס. "העסקתי את המח שלי במילים בזמן שניסיתי להירדם ללא הצלחה. כל הברה בשירים האלה עברה המון ליטושים ובאמת חשבתי על הכל עד הסוף".

התקליט הזה אכן היה שונה עבור לואיס, והוא הראשון שהיא מוציאה מזה שש שנים. "מאוד רציתי ללבוש חליפה לכבוד התקליט הנוכחי," מסבירה לואיס, "רציתי להיות יותר אנדרוגנית מבעבר. זה נורא נחמד שיש לבוש שעוזר לך להענב לדמות מסויימת ומוציא ממך דברים חדשים, דברים שנמצאים בתקליט הזה".

הבנות והבנים ולא בסדר הזה

הבנות והבנים ולא בסדר הזה

כן, זו אן הת'אווי. לא התבלבלתם

כן, זו אן הת'אווי. לא התבלבלתם

תודו שלקריסטין סטיוארט מאד מתאים להיות בלהקת בנות

תודו שלקריסטין סטיוארט מאד מתאים להיות בלהקת בנות

השאירו תגובה