טרנד הבריאות שסחף את עולם האופנה: לק שעשוי מכרוב

אחד הטרנדים הגדולים של השנים האחרונות הוא הקייל. ה"סופר-ירק" המשונה, סוג של כרוב מגושם, הפך לאביזר חובה ביומן של כל כוהנות הסטייל, עכשיו הוא הגיע גם לקצות האצבעות בצורת לק | למה לשתות שייק, כשאפשר למרוח אותו?

מאת  | ‏ 15 יולי 2014

שייק ירקות על הציפורניים. אלכסה צ'אנג לנייל-קייל

אחד הטרנדים הגדולים של השנים האחרונות הוא הקייל. ה"סופר-ירק" המשונה, סוג של כרוב מגושם, הפך לאביזר חובה ביומן של כל כוהנות הסטייל – ממירנדה קר ועד רוזי הנטינגטון וויטלי. אפילו הגברת הראשונה מישל אובמה שומרת לו אמונים וחלקה עם האומה שלה מתכון לצ'יפס קייל אפוי. כעת עולה הקייל מדרגה ומגיע מהצלחת והשייקים הישר לציפורניים שלנו.

הלק החדש אותו מייצגת הפאשניסטה אלכסה צ'אנג, שמכונה נייל-קייל, מלא בתמצית קייל, ומבטיח למלא את הציפורניים בלחות והזנה בזמן שהוא עוטף אותן בסטייל. הקייל, המתפוצץ בויטמין A, ויטמין C וויטמין K בכמויות שאי אפשר למצוא בשום ירק אחר, חודר לאחרונה למגוון מוצרי טיפוח, והלק הוא האחרון והלוהט בשרשרת זו.

גם יפה, גם בריא. נייל-קייל

צ'אנג בת השלושים מקדמת את הלקים הנשענים על החומר הפלאי ומגיעים בשישה צבעים שונים. החברה מבטיחה שהמוצר שווה לטיפול בקרטין, חלבון המכיל חומצות אמינו שונות שממנו עשויה הציפורן, מה שלאחר שימוש ממושך יתרום לציפורניים בריאות יותר ולגדילה מואצת של הציפורן.

הבחירה בצ'אנג הסופר-קולית לייצוג הליין היא שינוי קו. היא מחליפה את קודמתה בתפקיד הפנים של חברת Nails Inc המייצרת את המוצר החדש, הדוגמנית פופי דלווין. צ'אנג אינה סתם פנים יפות ומאז שנור שיתוף הפעולה בינה לבין החברה, היא כבר תרמה לא מעט רעיונות משלה לעיצוב המותג. צ'אנג צולמה על ידי צלם האופנה הבריטי הידוע ראנקין, וכשגרירת החברה כבר המציאה מספר לקים שמבוססים על מרקמים של טקסטיל שייחשפו באוגוסט הקרוב.

שלל צבעי הנייל-קייל

לאכול או למרוח? אלכסה מתלבטת

"האופנה נמצאת במרכז אצלנו בחברה" אומרת מייסדת החברה, תאה גרין. "אנחנו ידועים בכך שאיננו חוששים מצבע, חדשנות ואפקטים אופנתיים מדהימים על הציפורניים. הלקים עם אפקט העור שלנו שאלכסה צ'אנג הציגה בטקס פרסי האופנה הבריטי של שנת 2012 הפכו מיד לבסט סלרס, והיתה להם רשימת המתנה של מעל 3,000 אנשים. יש לנו אנרגיה מדהימה של חיבור עם אלכסה ושיתוף הפעולה הזה הוא התפתחות טבעית של היחסים איתה".

גם צ'אנג חולקת את התחושה ההרמונית עם החברה שמשלבת בין אופנה לבין בריאות. "בהתחלה תפסו את עיני הצבעים המדהימים של ניילס אינק," היא נזכרת. "אחר כך התחלתי לשים את הלק דמוי העור השחור שלהם והתאהבתי בחברה הזאת. כשתאה ביקשה ממני לשתף פעולה התרגשתי כל כך. לא רק שאני הפנים של המותג, אלא שיצרנו יחד מגוון לקים עם השראה של בדים שונים שהם פשוט נהדרים. אני אוהבת לשחק עם טקסטורות ואפקטים מיוחדים, ויצרנו קולקציה מושלמת שבנות יכולות ממש לרענן איתה את האאוטפיט. זאת ממש מסיבה לכפות הידיים".

 

צ'אנג בטקס פרסי האופנה הבריטי, עם לק דמוי עור | צילום: גטי אימג'ס

מישל אובמה, בין חובבות הקייל | צילום: גטי אימג'ס

רוזי הנטינגטון וויטלי | צילום: גטי אימג'ס, אינסטגרם

פלא שמירנדה קר נראית כך? (כמעט) הכל בזכות הקייל | צילום: גטי אימג'ס

דוגמניות ברחבי העולם מיישמות את טרנד הקייל | צילום: אינסטגרם

השאירו תגובה