האם גווינית' פלטרו לא מספיק יפה?

הרווקה הטריה והסופר שווה נבחרה להוביל את קמפיין הטיפוח של חברת מקס פקטור. במסגרת הקמפיין נכנסה לנעליה האיקוניות של אודרי הפבורן | התגובות לתמונות היו מפתיעות: המוני אנשים טענו שהכוכבת בת ה- 41 פשוט לא מספיק יפה

מאת  | ‏ 14 יולי 2014
גווינת' פלטרו עושה אודרי. מה אתם חושבים? מגיע לה?

גווינת' פלטרו עושה אודרי. מה אתם חושבים? מגיע לה?

עולם הזוהר הוא עולם אכזרי ומהיר, שמזדרז להמליך ובאות המהירות יכול להסיר את הכתר ולמשוך את השטיח תחת הרגליים. מי שלמדה זו כעת על בשרה היא לא אחרת מהשחקנית זוכת האוסקר גווינית' פלטרו. הפרודה הטריה והסופר שווה השתתפה לאחרונה בקמפיין של חברת מקס פקטור ובמסגרתו נכנסה לנעליה האיקוניות של אודרי הפבורן.

התגובות לתמונות היו מפתיעות: רבים טענו שהכוכבת בת ה-41 אינה יפה מספיק על מנת לגלם את הפבורן, זאת לאחר שרק בשנה שעברה קיבלה את פרס "האישה היפה ביותר בעולם".

המקור. האישה המושלמת בעולם

המקור. האישה המושלמת בעולם

במסגרת הקמפיין, שחוגג מאה שנים של גלאם לחברה, מצולמת פלטרו בהומאז' לתפקידה של הפבורן בסרט ארוחת בוקר בטיפאני, עם השמלה השחורה ושרשרת הפנינים. כבר ביום הופעת התמונה, לפני כשבוע, מיד זכתה לירידות וביקורת מרושעת ברחבי הרשת. "הקאסטינג הכי גרוע אי פעם" כתבה משתמשת טויטר, "היא לא מספיק יפה בשביל להיות אודרי" ומשתמש אחר ציין שפלטרו בנעלי הפבורן זו הבדיחה הכי מצחיקה ששמע כל היום. "אני לא מאמין שמקס פקטור בחרו בסלב הכי שנואה בעולם כדי לייצג נשים. מדובר בצעד עסקי גרוע במיוחד," קבע משתמש נוסף.

פלטרו, שרק נפרדה לא מזמן מבעלה סולן קולדפליי, כריס מרטין, הפכה לצג עיסוקיה האחרים גם לאיקונת לייפסטייל מעוררת מחלוקת. במסגרת הקמפיין נכנסה לנעלי מספר דמויות איקוניות: הפבורן, שייצגה את שנות החמישים, בריז'יט בארדו, המייצגת את שנות ה-60, פארה פוסט שמייצגת את הסבנטיז, ומדונה שמייצגת את כל היתר.הדימויים האחרים לא יצרו את הסערה שנשמרה לתמונה בהשראתה של הפבורן, שנותר איקונה כמעט מלכותית בארה"ב עד היום.

אי אפשר להגיד שהיא לא יפה (צילום: גטי אימג'ס)

אי אפשר להגיד שהיא לא יפה (צילום: גטי אימג'ס)

אבל אולי היא פשוט לא הבחירה הנכונה לאודרי (צילום: גטי אימג'ס)

אבל אולי היא פשוט לא הבחירה הנכונה לאודרי (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה