קאבר גירל: קייטי פרי מופיעה על 12 שערי מגזינים ביולי

וגם: לופיטה היא האישה האפריקנית השנייה המופיעה בשער של ווג, מילה קוניס הריונית ומאוהבת וכריסטי טרלינגטון הוכחה לכך שסופר מודלס רק משתפרות עם השנים | הקאברים של חודש יולי כבר ממש כאן

מאת  | ‏ 30 יוני 2014


ווג ארצות הברית >> לופיטה ניונגו

השחקנית בת ה-31 נראית מדהימה מתמיד על השער הנחשק של ווג ארצות הברית. הצילום שלה זכה ללא מעט תשומת לב בעיקר בשל העובדה שלופיטה היא האישה האפריקנית השנייה שמופיעה על השער (הראשונה הייתה הדוגמנית האתיופית ליה קבדה). במגזין מספרת לופיטה על חוויות מצילום "12 שנות של עבדות" שזיכה אותה באוסקר לשחקנית הטובה ביותר. "זאת הייתה אחת התקופות השמחות בחיי וגם העצובות ביותר". אחרי הצפייה בסרט היא אומרת, "בכיתי, אי אפשר היה לנחם אותי. בכיתי במשך שעה אחרי שהסרט נגמר".

הקוסמופוליטן הבינלאומי הראשון >> קייטי פרי

בתור זמרת פופולרית עם מעל 54 מיליון עוקבים בטוויטר אין ספק שלהצלחה של פרי אין גבולות, וזו הסיבה מדוע נבחרה לככב על השער הבינלאומי הראשון של קוסמופוליטן. הכוכבת מפציעה החודש על גבי קאברים של המגזין ברחבי העולם, עם 12 תמונות שער הורסות במיוחד. מגזין גם כולל ראיון פתוח במיוחד בו נשאלה על חיי הסקס שלה ("הכי הרבה זמן שלא עשיתי סקס היה בין חצי שנה לשנה"), על סטוצים ("אני לא כזאת") ועל ג'ון מאייר ("יש לי הרבה כבוד אליו ואני יודעת שזה הדדי. אני בטוחה שנכתוב אחד על השני שירים").

אל בריטניה >> קירה נייטלי

השחקנית לובשת שמלה של גוצ'י בצבע לילך, עם תסרוקת מעוררת קנאה. למגזין היא מספרת שלמרות הצלחתה המסחררת בתור כוכבת קולנוע, היא בהחלט לא תתן לבתה ללכת במסלול דומה בעתיד. "אני אגיד לה חד וחלק שלא. את גיל ההתבגרות צריך לעשות בפרטיות. את צריכה לצאת ולהשתכר בטירוף, להיכנס לסיטואציות הזויות, לעשות טעויות. על זה התקופה הזו מדברת והיא לא צריכה לקרות מול העולם כולו".

טין ווג >> אל פאנינג

היא כולה בת 16, אבל אחות של דקוטה ממזמן כובשת את המסך. כעת היא נכנסה לליגה של הגדולים בסרט "מליפיסנט" בו היא משחקת את הנסיכה הנרדמת, אורורה, לצד הגברת אנג'לינה ג'ולי. "כשנפגשנו, היא נתנה לי חיבוק ענק, תפסה את הכתפיים שלי ואמרה, 'אנחנו הולכות להנות בטירוף מלעבוד יחד!" ובאמת כך היה". פאנינג שצולמה מחוץ לביתה בלוס אנג'לס מודה שלמרות ההצלחה ההיסטרית שלה גם בתחום האופנה (היא מדגמנת למארק ג'ייקובס ו-ASOS), יש דברים שהיא פשוט לא יכולה לחיות בלעדיהם. "יומן הברבי שלי נמצא בחדר שלי ואני כותבת בו כל יום. אני גם אוספת עטיפות מסטיק של בזוקה. אני שמה את כולם בקופסת נעליים של שאנל". איזו מתוקה.

גלאמור בריטניה >> ניקול קידמן, אלכסה צ'אנג, קריסטין וויג וסאם קלפלין

אלכסה צ'אנג היא נערת השער המרכזית של גיליון נשות השנה 2014 של מגזין גלאמור, ולצידה שערים נוספים בכיכובן של ניקול קידמן וקריסטין וויג. מצטרף לחבורה הנשית גם "גבר השנה", השחקן סאם קלפלין מ"משחקי הרעב: התלקחות" שמשתפך על ג'ניפר לורנס ובעיקר על אשתו לורה. אלכסה הקולית, לבושה באוברול שמנת בלבד, זוכה לתואר הנחשק "אשת השנה" בשל יכולתה להשיק מוצרים בקטגוריות שונות בהצלחה רבה ברחבי העולם, ביניהם הליין שלה ל- Eyeko בשנת 2013 שנמכר תוך יום. "יש חוסר הבנה גדולה בנוגע למה שאני עושה ביום יום", היא אומרת. "אני חושבת שיותר מהכל, אני מייצגת תדמית". אנחנו חושבים שהיא לגמרי צודקת, ומדובר בתדמית אופנתית במיוחד.

ווג בריטניה >> כריסטי טרלינגטון

אחרי שכיכבה לצד בעלה, אד ברנס, בקמפיין סקסי במיוחד לבושם Eternity אותו פרסמה גם לפני 25 שנה, טרלינגטון חוזרת לככב על שער ווג, ה-15 במספרו שלה, אחרי הפסקה של 18 שנים (יתר השערים צולמו בין השנים 1986-1996). לבושה בסוודר לבן ואיפור מינימלי, טרלינגטון מופיעה לצד הכותרת "סטייל חסר גיל" ומספרת למגזין על ימיה כדוגמנית על הכוללים את צילום הקליפ לשיר "Freedom" של ג'ורג' מייקל ולינה במלונות מפוקפקים לפני ההצלחה הגדולה.

מארי קלייר >> מילה קוניס

כמו שכולנו תמיד חלמנו שרוס ורייצ'ל מ"חברים" יהיו ביחד, הזוגות במציאות שנוצרו מתוך סדרות טלוויזיה מרגשים אותנו במיוחד. אנחנו מדברים כמובן על קלסו וג'קי מ"מופע שנות ה-70". קוניס ההריונית מדברת בפתיחות על החיים עם אשטון קוצ'ר. "היום הטוב בחיי היה כשהוא הציע לי נישואין. בכיתי, הייתי על הפנים. לא להוריד ממערכות יחסים קודמות שהיו לי, אבל זו מערכת יחסים שונה". על הלידה המתקרבת, היא אומרת: "שני אנשים יכולים להיכנס לחדר הלידה שלי. הרופא שלי ובן הזוג שלי, אבל הוא יכול לעמוד רק ליד הראש שלי ולא בצד השני".

ואניטי פייר >> שיילין וודלי

עם שיער קצוץ, שפתון אדום ושמלה אדומה ונוצצת, שיילין נראית כמו כוכבת עבר הוליוודית על השער האחרון של ואניטי פייר. היא מספרת כי אחרי ששיחקה לצד ג'ורג' קלוני ב"היורשים" כמעט עזבה את עולם המשחק. "מישהו ניגש אליי ואמר, 'אני לא יכול לחכות לראות מה תעשי עכשיו'. לקחתי את זה כלחץ, כאילו אני צריכה למלא ציפיות של אנשים אחרים. היו כמה חודשים שבהם אמרתי, 'אני לא רוצה לשחק יותר' ואז עברתי הלאה והבנתי שלא אכפת לי מה אנשים אחרים חושבים עליי".

W >> אמבר הרד

לבושה במעיל ירקרק של ברברי פרורסום ולנג'רי שחור וסקסי מתחת, השחקנית בת ה-28 מוכיחה לעולם כיצד הצליחה לגרום לג'וני דפ להציע לה נישואין. היא הצטלמה לשער נוסף של W, בו היא מופיעה משתי זוויות שונות לבושה בשמלה, וסט וצעיף של פראדה. על יחסיה עם דפ כמו גם על יחסיה עם נשים בעברה היא כמעט ולא מדברת, אבל אומרת שהיא לא שמה לב לשינוי בקריירה שלה כתוצאה מהם. "תמיד היו לי חיי אהבה שנתפסו בעיני רבים כמלאי זימה וכלא שגרתיים".

הארפר'ס בזאר >> אמילי בלאנט

לבושה בשמלה ורדרדה מקולקציית הקיץ של כריסטופר קיין, השחקנית הבריטית נראית נפלא חודשים בודדים לאחר לידת בתה הבכורה, הייזל. "מאוד אהבתי להיות בהריון", היא אומרת. "רוב האנשים בטח לא יאהבו לשמוע את זה כי לחלק מהנשים זו תקופה נוראית, אבל אני ממש נהניתי מזה". השחקנית שעתידה לשחק בסרט "קצה המחר" אומרת שהכל השתנה מאז שילדה. "את מבינה ששום דבר אחר לא באמת משנה".

השאירו תגובה