סערה בעולם האופנה: האם ג'יזל הסתפרה?

מחלפות השיער המפורסמות בעולם של דוגמנית העל ג'יזל בונדשן הפכו עם השנים לסמלה המסחרי | הרשת גועשת בעקבות פרסום הקמפיין החדש לבלנסיאגה, בו היא מפציעה עם שיער קצר במיוחד, אבל תמונות מהימים האחרונים אומרות אחרת | הסתפרה או לא הסתפרה?

מאת  | ‏ 29 יוני 2014

גזרה או לא גזרה? זו השאלה. ג'יזל לבלנסיאגה, סתיו 2014

לכל דוגמנית על יש סמל מסחרי. במקרה של סינדי קרופורד מדובר בשומה שלה, אצל קייט מוס זהו הרזון, הגבות המפורסמות של קארה דלווין עושות עבורה את יחסי הציבור וג'יזל ידועה בשל שיערה הברזילאי השופע (בנוסף לקימוריה המכובדים). בתמונות חדשות של בונדשן (33) לבלנסיאגה, נראית הדוגמנית המצליחה בעולם עם שיער קצוץ, עניין שהטריף את עולם האופנה.

"כך אני רואה את ג'יזל לבלנסיאגה: חזקה, מלאת עוצמה ומסתורין ולא מתפשרת", סיפר המעצב אלכסנדר וונג, לבלנסיאגה בראיון ל-Women’s Wear Daily. "העונה עבדנו עם הרעיון של יוהרה ויצרנו חדר מלא במראות, אבל המראה השבורה היא חוט מקשר מהמוטיבים של העונה הקודמת".

אבל בעוד כולם חוששים מאובדן כוחה של ג'יזל נוכח קיצוץ המחלפות – שמשון סטייל – לא כל כך בטוח שהדוגמנית אכן עברה שינוי פריזורה קיצוני עבור הצילומים. כפי שניתן לראות באינסטגרם, השיער עדיין ארוך ומתנפנף. כמו כן, השבוע שעבר ג'יזל הצטלמה לקמפיין חדש של איזבל מארה, שם נראתה עם שיער מלא. טרם התקבלה תשובה חד משמעית מאנתוני טורנר שהיה האחראי על השיער של ג'יזל בקמפיין של בלנסיאגה – האם מדובר היה בתספורת אמיתית או שמא הייתה זו פאה או אולי פוטושופ מוצלח למדי.

בקמפיין לאיזבל מארה שהצטלם בשבוע שעבר

עוד נקודה שאסור לשכוח: ג'יזל היא גם הפרזנטורית של חברת פנטן, כך שלא ברור מה יהיה המשך הדרך בין הדוגמנית למותג אם אכן קיצצה את שיערה.

אבל אם תשאלו את ג'יזל, כנראה שעבורה כל זה באמת לא משנה, הבחורה אפילו לא מחזיקה מברשת שיער בבית. "אנשים מסרקים את השיער שלי כל יום במהלך העבודה", סיפרה לפני מספר חודשים בראיון ל- The Associated Press. "והדבר האחרון שאני רוצה לעשות ביום החופשי שלי הוא לסרק את השיער".

ג'יזל צופה במונדיאל, פלוס שיער מתנפנף | צילום: אינסטגרם

התמונות שמעלה בימים האחרונים לאינסטגרם מעידים על כך שהתספורת לא השתנתה | צילום: אינסטגרם

ג'יזל בקמפיין לאמיליו פוצ'י, סתיו 2014

בפריזורה מעט יותר קצרה. ג'יזל בקמפיין לבלאנסיאגה, אביב 2011

השאירו תגובה