הגיל הוא רק מספר: קלאודיה שיפר מדגמנת לדולצ'ה וגבאנה

בגיל 43 עם גוף חטוב ובלונד זוהר מתמיד נבחרה קלאודיה שיפר לככב בקמפיין החדש של דולצ'ה וגבאנה | צמד האיטלקים אומנם קבלו מאסר בפועל, אבל בינתיים הם חוגגים את החיים

מאת  | ‏ 22 יוני 2014
קלאודיה שיפר לדולצ'ה וגאבנה. הזמן עצר מלכת

קלאודיה שיפר לדולצ'ה וגאבנה. הזמן עצר מלכת

יש דוגמניות שכל אחד בעולם מכיר את שמן גם אם הן לא הופיעו בקמפיין מזה זמן רב. כזו היא דוגמנית העל, קלאודיה שיפר, שנבחרה להיות הפרזנטורית בקמפיין הסתיו 2014 של דולצ'ה וגבאנה. האם לשלושה בת ה-43 (שנראית לא יום מעל גיל 33) מככבת בקמפיין שהנושא העיקר הוא תקופת ימי הביניים, שמתחבר באופן ישיר לתצוגת המסלול של הקולקציה שקדמה לו. לבושה בשמלות צמודות במיוחד, שיפר תופסת את מירב תשומת הלב מיתר הדוגמנים והדוגמניות שמסביבה.

שיפר הינה חביבת המותג והופיעה בשנת 2009 בקמפיינים לקולקצית הריזורט, כמו גם בקמפיין בעירום שהציג את נעמי קמפבל, אווה הרציגובה ואחרות לבושם של המותג. שיפר נאמנה למותג ונצפתה לבושה בבגדים של השניים בשלל אירועים כולל פרמיירות לסרטים בפסטיבל קאן.

נהנת מכל רגע

נהנת מכל רגע

הקמפיין שצולם על ידי לא אחר מאשר דומינקו דולצ'ה בכבודו ובעצמו כולל את הדוגמנית האהובה על הרשת, ביאנקה בלטי, 30, שכמו שיפר הופיעה בשלל קמפיינים נוספים של המותג. למרות המשפט שהתנהל נגד השניים בו נגזר עליהם שנה ושמונה חודשי מאסר בגין העלמות מס בהיקף של 1.3 מיליארד דולר, ניכר שאפילו דוגמניות כמו שיפר לא יסרבו להזדמנות להצטלם לקמפיין נוסף של השניים.

אחרי שנים שלא נצפתה בקמפיין משמעותי, נראה ששיפר חזרה לעבודה גם כדי לשכוח מהצרות שפקדו אותה לאחרונה. ממש לאחרונה חגגה שיפר עם בעלה, מפיק הסרטים הבריטי מת'יו ווהן, 43, את יום נישואיהם ה-12, בוקר אחרי עלה ביתם בלהבות. לרגליים של דוגמנית העל שלום.

לא, זה לא פרק במשחקי הכס

לא, זה לא פרק במשחקי הכס

שימו לב לפרטים הקטנים

שימו לב לפרטים הקטנים

הגוף שלה לא אמיתי

הגוף שלה לא אמיתי

הישר מארץ האגדות

הישר מארץ האגדות

הקמפיין מתכתב ישירות עם התצוגה של המותג

הקמפיין מתכתב ישירות עם התצוגה של המותג

השאירו תגובה