השסע עולה על גדותיו: הכוכבות הולכות רחוק עם החתך

קנדל ג'נר נצפתה אמש בשמלה נטולת מחשוף, אך עם אפקט הפתעה רציני באזור הירכיים החושף את עצמות האגן שלה | מצאנו כוכבות נוספות שהלכו צעד אחד רחוק מדי עם שסעים מופרכים ומביכים

מאת  | ‏ 16 יוני 2014

הסלבס חושפות: קצת יותר מדי | צילום: גטי אימג'ס

אחרי שכוכבות כמו ריהאנה וסקאוט וויליס יצאו בזעקה אופנתית כנגד המדיניות של אינסטגרם לאפשר לחשוף את פטמותיהן לראווה, נראה שהצעד המתבקש הבא הוא לחשוף גם את מה שיש למטה.

קנדל ג'נר הגיעה אמש לטקס פרסי MuchMusic, שם פעלה כמנהגן של הקרדשיאניות וסובבה את הראשים כולם. היא הלכה על שמלה של פאוסטו פוגליסי, שאמנם סגורה וצנועה באזור החזה והכתפיים, אך חושפת לראווה את עצמות הירכיים של הג'נרית דרך שני שסעים מכובדים במיוחד.

צילום: גטי אימג'ס

השסע הוא הטרנד הלוהט שעתיד לחמם – או לקרר – את החורף הקרוב, ומתברר כי הוא חביב גם על סלבריטאיות רבות שמיצו את המחשוף השגרתי באזור החזה והחליטו להדרים ולחשוף עצמות ירכיים. הנה השסעים המוגזמים ביותר שנצפו על השטיחים האדומים בשנים האחרונות.

ריהאנה

טרנד חושפני ללא רירי לא יכול להקרא "טרנד חושפני.". הזמרת שהציגה לראווה את פטמותיה במראות שונים בזמן האחרון לא נשארה נאמנה לאזור גוף אחד בלבד. היא חשפה את הירכיים וצפונה בשמלה צהובה של אלכסנדר ווטייר, בגאלה פרה-גראמי בינואר השנה.

צילום: גטי אימג'ס

ליידי גאגא

ידועה בסטייל החושפני שלה, ליידי גאגא לא התביישה לחשוף "קצת" עור בחדר העיתונאים של טקס פרסי האמי, אי שם בשנת 2011. השסע חשף לראווה גם קעקוע רציני על ירכה של הגאגאית.

צילום: גטי אימג'ס

ג'ניפר לופז

בטקס פרסי הגראמי של שנת 2011 לופז עשתה א-לה אנג'לינה ג'ולי, רק הרבה יותר חושפני. היא הציגה רגל חטובה להפליא שהגיחה מבעד לשמלה א-סימטרית.

צילום: גטי אימג'ס

טוני ברקסטון

טוני ברקסטון, ההיא מפעם, הייתה אחת הראשונות שהיו אמיצות מספיק כדי ללכת על הלוק הסקסי, וגם חשפה על הדרך לא מעט דברים אחרים. עם השמלה המטרידה הזו היא הגיעה לטקס פרסי הגראמי בשנת 2001, ויש לנו תחושה חזקה שברקסטון כיכבה בכל רשימות המתלבשות הרעות עם הלוק.

צילום: גטי אימג'ס

קאשה

קאשה חשפה לא מעט בטקס פרסי הבילבורד של שנת 2013, עם שמלה שחורה עם מלמלה של ז'יבנשי. היא אמנם נראתה די צנועה מקדימה, אבל כשהיא עומדת בפרופיל אין לאן לברוח מלבד מלבד להביט בישבנה.

צילום: גטי אימג'ס

אניה רוביק ואנה ויאלטסינה

מעצב האופנה אנתוני וקרלו אחראי על הלוק הבעייתי של חשיפת הירכיים אולם לטענתו הסוד לשמירה על הבד במקום הוא ללכת עם בגד גוף חבוי, למרות שיש לנו תחושה שרוב הסלבס ויתרו על התענוג הזה. הלוק של וקרלו אומץ על ידי דוגמניות רבות ביניהן אניה רוביק, קרלי קלוס, גווינת' פאלטרו, דריה וורבוי ודוגמנית ויקטוריה סיקרט כמו גם האקסית של אדם לוין, אנה ויאלטסינה. לטענת המעצב הבלגי מדובר בכבוד גדול שהדוגמניות מתחברות ללוק החשוף שלו. "יש להן את הגוף המושלם עבור שמלות מהסוג הזה. אם הן לא היו לובשות אותן, אני לא יודע מי הייתה לובשת אותן".

אניה רוביק | צילום: גטי אימג'ס

אנה ויאלטסינה | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה