הציצים השתלטו על ווג: קייט אפטון עושה היסטוריה

קייט אפטון מספרת על הקשיים של דוגמנית שלא נראית כמו מקל, אנג'לינה לא חשבה שיהיו לה ילדים וכריסטיאנו רונאלדו מצטלם בעירום. טוב נו, עירום חלקי | הקאברים של חודש יוני

מאת  | ‏ 28 מאי 2014

קייט אפטון והמידה הלא קטנה שלה (בחזה כמובן) עושים היסטוריה

קייט אפטון והמידה הלא קטנה שלה (בחזה כמובן) עושים היסטוריה

ווג בריטניה >> קייט אפטון

אחרי ספקולציות רבות הוכרזה קייט אפטון בתור נערת השער של מגזין ווג הבריטי לחודש יוני. הצלם המפורסם, מריו טסטינו, תיעד את הגוף המדובר של אפטון באיים הקריביים כשהיא לבושה בגד ים של דולצ'ה וגבאנה. את הראיון עשתה לא אחרת מאשר אייקון האופנה אלכסה צ'אנג. אפטון נפתחה בפניה וסיפרה לה על ההשפעה שיש לגוף שלה על התעשייה. "הריב הגדול ביותר שלי עם הסוכנים שלי היה לנסות לגרום להם לשלוח אותי לליהוקים. חשבתי לעצמי, איך שאצליח, אניאהיה דוגמא לבנות אחרות".

נכון, זו לא הפעם הראשונה שאפטון מככבת על השער של התנך של תעשיית האופנה הנקרא ווג, אבל חשוב להבין שמקום נחשק זה שמור לכוכבות ענק ולא לדוגמניות עם חזה ענק. העובדה שעורכי המכזין הנחשב בחרו בה שוב להיות על השער, מראה שיש מקום לדוגמניות שהן לא דקיקות כמו קייט מוס והן גם לא מככבות בדיוק בשובר קופות ששווה לקדם. באיזשהו מקום, אפטון היא נציגת הנשים האמיתיות, כאלה שהן יפות וחטובות אבל גם הגוף שלהן הוא הגיוני ומציאותי.

אנג'לינה ג'ולי עושה שחור לבן

אנג'לינה ג'ולי עושה שחור לבן

אל >> אנג'לינה ג'ולי

רגע לפני שהסרט המדובר "מליפיסנט" מגיע לאקרנים, אנג'לינה בת ה-38 הצטלמה לשער בשחור לבן (צבעיה האהובים). את הלוק הרכיבה יחד עם המעצב הדי סאלימן שהיה אחראי גם על הצילום הנקי והיפה (כן כן, הבחור המוכשר היה צלם הרבה לפני שנבחר להיות המנהל הקריאטיבי של סאן לורן).

לבושה בגופיה שחורה היא חושפת את הקעקוע המפורסם על זרועה בו מצוינים הקואורדינאטות הגיאוגרפיות בהם נולדו ששת ילדיה ומקום היוולדו של בן זוגה, בראד פיט, באוקלהומה. "בחיים לא חשבתי שיהיו לי ילדים", סיפרה למגזין בגילוי לב. "בחיים לא חשבתי שאהיה מאוהבת ובחיים לא חשבתי שאפגוש את האדם הנכון".

על הסרט היא סיפרה כי לקחה את בתה ויויאן בת החמש לשחק בו כי היא הילדה היחידה ממבין ילדיה שלא פחדה מדמותה של מיליפיסנט. מה שכן, אנג'י אומרת על ילדיה ועולם המשחק, "היינו מעדיפים שהם יעדיפו להתעסק במשהו אחר".

רונאלדו ושייק. לא נצליח לשכוח את זה בקלות

רונאלדו ושייק. לא נצליח לשכוח את זה בקלות

ווג ספרד >> כריסטיאנו רונאלדו ואירינה שייק

כוכב הכדורגל, כריסטיאנו רונאלדו, מגשים לא מעט משאלות של נשים ומופיע בעירום (טוב נו, חלקי) על שער המגזין כשלצידו מצולמת חברתו הדוגמנית אירינה שייק. בעוד הכדורגלן בן ה-29 מופיע בעירום מלא וחטוב כולל עגיל יהלום באוזנו שייק, 28, לבושה בגד ים לבן. גם על הצילומים הללו אחראי מריו טסטינו כשעל השער נכתב, "אהבה וכדורגל".

אמה רוברטס, לא תמימה כמו שאתם חושבים

אמה רוברטס, לא תמימה כמו שאתם חושבים

אל קנדה >> אמה רוברטס

האחיינית בת ה-23 של ג'וליה רוברטס לא מנסה להיכנס לנעליים הגדולות של דודתה, אבל בהחלט יצרה לעצמה שם משלה בתעשיית הקולנוע. רוברטס אומנם נראת כמו ילדה טובה אבל רק השנה היא נעצרה אחרי אחרי שהואשמה כי הכתה את בן זוגה, השחקן אוון פיטרס. לבסוף היא יצאה מזה, לא הוגשה תלונה רשמית והשניים התארסו. מספיק דרמה בשביל שער – זה בטוח.

לילי אלן, קאמבק בכול הכוח

לילי אלן, קאמבק בכול הכוח

גלאמור בריטניה >> לילי אלן

עם לוק חדש ובעיקר רזה הרבה יותר, כמעט ולא זיהינו את לילי אלן. הכוכבת הבריטית חוזרת ובגדול אחרי שלקחה פסק זמן מהתעשייה כדי לגדל את שתי בנותיה עם בעלה, סם קופר. אלן למי שלא זוכר או יודע היא אחותו של אלפי אלן הלא הוא ת'יאון גרייג'וי מ"משחקי הכס". למגזין היא מספרת שהסיבה להפסקה שלקחה נבעה מכך שהיא ואחיה נולדו למשפחה לא מתפקדת. "ההורים שלי לא היו שם כשהייתי ילדה וזה מה שאתה רוצה עבור הילדים שלך". ולגבי חזרתה לסצינה, היא מודה, "פשוט לא הייתי טובה בלהישאר בבית כל היום. זה לא מתאים לי, אני יצירתית, זו פשוט מי שאני. התגעגעתי לכל הבגדים והתיקים והארוחות במסעדות הכי טובות".

מירנדה קר וה- BFF

מירנדה קר וה- BFF

הרפרז באזאר בריטניה >> מירנדה קר

מירנדה קר מופיעה על שער המגזין הנחשב עם לא אחר מאחר הכי טוב שלה, הכלב פרנקי. זו גם לא הפעם הראשונה שפרנקי מתלווה לסט הצילומים, הכלב כוכב כבר הופיע במגזין ווג איטליה בצילום של סטיבן מייזל בשער ספטמבר 2010. מעניין אם האקס של קר, אורלנדו בלום, חולק בעלות על פרנקי בימים שהבן שלהם איתו.

אלן פייג', פותחת את הלב ומציגה קוביות

אלן פייג', פותחת את הלב ומציגה קוביות

פלייר >> אלן פייג'

השחקנית המתוקה וכוכבת "ג'ונו", "יום האהבה" יצאה מהארון כבר לפני זמן מה אבל רק עכשיו היא מספרת על זה בראיון נרחב. "נמאס לי לשקר. ככל שעבר יותר זמן, כך הרגשתי יותר שבא לי לאהוב מישהי בצורה חופשית וללכת ברחוב ולהחזיק לחברה שלי את היד", סיפרה למגזין. על השער היא מופיעה עם חזייה שחורה שחושפת בטן חטובה.

ג'סיקה הארט משחקת אותה בגדול

ג'סיקה הארט משחקת אותה בגדול

הרפרז באזאר אוסטרליה >> ג'סיקה הארט

אחד השערים היפים ביותר של החודש שייך לדוגמנית המצליחה האוסטרלית ג'סיקה הארט שזוכה גם בתחרות רווח השיניים הגדול ביותר בתעשייה (סורי, ג'ורג'יה מאי ג'אגר). בשער שצולם על ידי סימון אפטון הארט, 28, לבושה שמלה לבנה עם מחשוף מפרגן במיוחד של טום פורד וצמיד זהב של קרטייה. יש סיבה שכולם חושבים שהיא דומה לבריז'יט בארדו האגדית.

אליזבת אולסון. גם כוכבת שוברי קופות וגם מתחתנת. סיבה למסיבה

אליזבת אולסון. גם כוכבת שוברי קופות וגם מתחתנת. סיבה למסיבה

מארי קלייר בריטניה >> אליזבת אולסן

במשפחת אולסן מתכוננים לשני אירועים משמחים במיוחד: החתונה של מארי קייט, תאומתה של אשלי, לאוליבייה סרקוזי, וחתונתה של אליזבת, אחותן הצעירה בת ה-25 לבויד הולדברוק. אולם, אל תחשבו לרגע שהולך להיות פה איחוד שמחות. בראיון למארי קלייר סיפרה השחקנית, "הרגע אמרתי לה שהיא יכולה לבחור תאריך קודם". כוכבת "גודזילה" טוענת שהיא דווקא רגועה לגבי החתונה המתקרבת מבחינתה זו מסיבה כדי לחגוג את החיים. העיקר שיהיה במזל.

 

השאירו תגובה