פדיחת הפוטושופ הגדולה: המותן של דוגמנית בגדי הים נעלם

מי נגס לך במותן? טעות פוטושופ מפדחת בקמפיין בגדי הים של המותג אן טיילור הותיר דוגמנית אחת מסכנה חסרת מותן | אולי הגיע הזמן להפסיק עם הליטושים ולהיצמד קצת יותר קרוב למציאות?

מאת  | ‏ 26 מאי 2014
התמונה כפי שהוצגה באתר (צילום מסך)

התמונה כפי שהוצגה באתר (צילום מסך)

נראה שלמרות הפדיחות הרבות בתחום, תעשיית האופנה מסרבת להפסיק להשתמש בפוטושופ לליטוש תמונות של דוגמניות שממש לא זקוקות לכך. דוגמא מובהקת לכך היא במקרה העצוב של הדוגמנית הרזה במיוחד בקמפיין בגדי הים החדש של המותג הנחשק אן טיילור שהפסידה במלחמה נגד מפלצת הפוטושופ שאכלה לה חצי מותן.

אתר Jezebel היה הראשון לדווח על המותן החסר. העניין ההזוי הוא שמרוב שהתרגלו בתעשייה לראות תמונות מלוטשות התמונה הנוראית פורסמה באתר המעצבת מבלי שאיש יבחין בטעות. מיד לאחר הדיווח התמונה הוסרה מאתר החברה ובמקומה הוצבה תמונה קצת יותר הגיונית.

חצי מותן. אבל למה בעצם בכלל היה צריך פה פוטושופ? (צילום מסך)

חצי מותן. אבל למה בעצם בכלל היה צריך פה פוטושופ? (צילום מסך)

זהו לא המקרה הראשון שבו הרשת הקמעונאית של אן טיילור מפרסמת תמונות שעברו ליטושים לא הגיוניים. בעבר היו באתר תמונות של דוגמנית בעלת כתפיים ברוחב גדול פי שתיים מירכיה, זאת למרות שהיא עומדת מול המצלמה. בנוסף גם הציגו חצאיות שאין להן אף לא קמט אחד כך שהבד שלהן נראה ממוחשב לחלוטין ומכנסיים שמציגות מרווחי ירכיים לא אנושיים.

נכון, עולם האופנה הוא עולם שלפנטזיות וכל הדוגמניות על המסלולים מציגות את הגוף שכולנו היינו רוצות שיהיה לנו, אבל עדיין, מותג כזה צריך לנסות להתקרב למציאות כמה שיותר. בטח שהמציאות הזו חטובה מאד כמו שהיא.

התמונה החדשה והמתוקנת שעלתה לאחר הדיווח ברשת (צילום מסך)

התמונה החדשה והמתוקנת שעלתה לאחר הדיווח ברשת (צילום מסך)

 

השאירו תגובה