ברייקינג ניוז: המשלוחים של אסוס כבר לא בחינם

אתר הקניות הבריטי אסוס מתחיל לגבות תשלום על דמי משלוח. אבל בנות, לא להיכנס להיסטריה, גזר הדין לא עד כדי כך גרוע והמשלוחים מעל 25 דולר עדיין ישלחו בחינם לישראל | אז נכון, זה לא כזה נורא אבל השאלה האמיתית פה היא האם זה ייגמר בזה או שזו רק ההתחלה

מאת  | ‏ 25 מאי 2014
סולאנג' מקדמת את מגזין (צילום: מתוך האתר)

סולאנג' מקדמת את מגזין (צילום: מתוך האתר)

חדשות טובות למי ששונא להמתין שעות בסניפי הדואר, וחדשות רעות מאוד לשופוהוליקיות חובבות קניות אונליין ברחבי העולם: אתר אסוס, כנראה חנות האופנה הממכרת ביותר ברשת, שעד כה נהנו לקוחותיה ממשלוח חינם, מתחילה לגבות דמי משלוח. החברה הבריטית, שקנתה לה אוהדים ואוהדות רבים ברחבי העולם מטלטלת את עולמם עכשיו ודורשת מהם להפוך למחושבים יותר, וכפי שניתן לצפות, זה לא בא להם טוב.

גזר הדין אינו עד כדי כך גרוע. ההזמנות ששוויין מעל 25 דולר עדיין יישלחו בחינם, אך להזמנות מתחת לסכום זה יתווסף סכום של 4 דולר למשלוח בינלאומי. החברה ממשיכה בפוליסת ההחזרה החופשית והנוחה שלה, שגורמת להרבה נשים להזמין פריטים במידות שונות למשל, או מספר פריטים בכוונה לשמור רק את המוצלח מכולם ולהחזיר את היתר, למרות שבישראל משתמשים פחות באפשרות זו. ניכר שהחברה מעוניינת שלקוחותיה יבצעו בבת אחת הזמנות גדולות יותר שבעבר היו מתבצעות בטפטופים, וסביר שהחלטה זו, על אף שמתקבלת באתרי האופנה והבלוגים בקריאות שבר, לא תשפיע על מכירות האתר לרעה.

יותר מעשרים מיליון גולשים ביום (צילום: מתוך אסוס)

יותר מעשרים מיליון גולשים ביום (צילום: מתוך אסוס)

אתר אסוס, אחד הגדולים מסוגו בעולם, מציע מעל חמישים אלף פריטי אופנה של מעל 850 מותגים שונים, וההיצע בו מתעדכן פעם בשבוע, כך שלמשתמשיו, מ-237 מדינות מסביב לגלובוס, תמיד יש מה לרכוש. לאתר נכנסים לא פחות מ-21.3 מיליון משתמשים בחודש, ונתונים אחרונים מדברים על לא פחות מ-7 מיליון משתמשים פעילים מ-160 מדינות. לאחרונה השיקה החברה מנוי פרימיום, שחבריו, המשלמים על התענוג 39 דולר, וקונים הרבה באתר, נהנים מהטבות שונות, ביניהן משלוח חינם, דיווחים לפני כולם על הנחות ומוצרים חדשים ועוד.

"נכון שרוב הפריטים באסוס עולים יותר מ-25 דולר," אומרת הבלוגרית ארין מייר, "אבל אסוס היה פעם גן עדן. היינו חופשיים להזמין גומיה לשיער בכל זמן שבא לנו, סתם כי בא לנו. הימים האלה נגמרו עכשיו. מה נעשה?!" "לדעתי כל מי שמתנהג כאילו זה לא ביג דיל כנראה מגיע ממדינות שבהן המכס די רגוע," אומרת מגיבה קנדית בשם 'שיפינגסאקס'. "הסיבה שבגללה הזמנתי מאסוס היא כי יש להם אחלה פריטים במחיר נמוך, ואני יכולה לחלק חבילות ככה שלא תצא לי חבילה של מעל 20 דולר. אחרת אני צריכה לשלם מיסים".

"זה ממש בקטנה, אני לא חושבת שזה ישפיע על הקונות בישראל," אומרת חלי גורסוי, מנהלת משותפת של הבלוג trendy-mom לשופינג בחו"ל. "בישראל מותר לקנות בשווי של עד 75 דולר ללא מיסים. אחת לחודש-חודשיים יש להם סייל של עד 70 אחוז הנחה על מאות פריטים, ועוד קוד הנחה שאפשר למצוא שיתן עוד 15-30 אחוז הנחה, מה שאומר שאפשר למצוא פריטים סופר שווים במחירים שנעים בין 5-15 דולר לפריט כמו שמלה, מכנסים או חולצה. להריוניות ומלאות זה גן עדן, הקולקציה של ה maternity וה curve מחמיאה ביותר. לדעתי בקרב הישראליות לא תהיה לעניין השפעה כי עוד 16 שח זה בקטנה". נקווה רק שזה ייגמר בזה.

הפאשניסטיות בלחץ (צילום: מתוך אסוס)

הפאשניסטיות בלחץ (צילום: מתוך אסוס)

 

 

השאירו תגובה