דוגי באג: תיקי מעצבים לכלבים אופנתיים

תשכחו מקולר יהלומים או סוודר מתוק, האקססורי החם לעונה באופנת הכלבים הוא תיק מיניאטורי שמתחבר לקולר, במראה תואם להפליא לתיק של בעליו | המחיר מגיע לכ-18,000 שקלים, "כסף קטן" עבור מי שרוצה לפנק את חיית המחמד הפאשניסטה

מאת  | ‏ 22 מאי 2014

מי לבש את זה טוב יותר? האישה או הכלב | צילום: פורזיירי

אם בעבר, בחוגים מסויימים, כלב קטן נחשב לאקססורי חובה, כיום זה כנראה כבר לא מספיק. מי שבאמת רוצה להראות כשהיא מאובזרת היטב צריכה לעלות מדרגה ולאבזר גם את הכלב עצמו. כבר לא מדובר בקולר משובץ יהלומים או בבגד מפרווה, אלא באקססורי של ממש: מסתבר שהעונה כל כלב זקוק לתיק משלו, וכדאי שהתיק יהיה תואם לתיקה של האם האנושית הגאה שלו.

התיקים החדשים, המכונית "תיק-כפה" (PAW BAG) מיוצרים בהתאמה אישית על פי התיק האהוב ביותר של המזמינה. מדובר במיני-תיק לכל דבר, שהכלבלב יוכל לסחוב בו את כל חפציו האישיים, ולעולם לא ישאר ללא המיני-מסקרה שלו. באתר פורזיירי יכולים הבעלים לבחור מתוך קטלוג רחב של תיקים ולרכוש כבר את שני התיקים יחד, או לעשות זאת כמתנה כפולה לאהובה חובבת כלבים ותיקים. התיק מתחבר בבטחה לקולר של הכלבלב, בצורה שאמורה לא להפריע לו בתנועתו ולא להכביד יותר מדי.

מתיקות שלא ניתן לעמוד בפניה | צילום: פורזיירי

"יותר ויותר נשים שנושמות אופנה מאמצות כלבים היום", מספר מנכ"ל ומייסד החברה, אנדראה פורזיירי. "הרגשנו שמוצר כזה ישמח את הנשים הללו ויאפשר להן להתאים את הכלבים האהובים שלהן לתלבושת המושקעת ולסטייל האלגנטי שבחרו". מחירי התיקים, אגב, לא תואמים את גודלם, ונעים בין 1,750 שקלים ל-18,000 שקלים.

לעיצוב התיקים נעזרו בחברה באתר veryfirstto, שגם מוכר את התיקים, וערך לפני תהליך הייצור סקר גדול בין לקוחותיו. בנוסף לשאלות בנוגע לעיצוב, הפאשניסטות נשאלו מהו, לפי דעתן, הכלב האופנתי מכולם. מפתיע היה לגלות שהכלב המוביל אינו אחד מהכלבים הזעירים שכה נהוג לראות על זרועותיהן של עשירות מונקו, אל איי וכיכר המדינה, אלא הלברדור המתוק. אחריו הגיע הגולדן רטריבר, ובמקום השלישי נחת הדלמטי המנוקד. הכלב שזכה בציון הנמוך ביותר, והוא כנראה הכי פחות אופנתי מכולם, הוא טרייר מסוג סקוטי בשם דנדי דינמונט.

"זוהי הזדמנות נפלאה ואופנתית שנפלה בחלקנו" אומר בהתרגשות מרסל קנוביל, מנכ"ל אתר VeryFirstTo. "התיק הזה בוודאי יגרום גם לכלבלב הכי פחות אופנתי להרגיש ראוי לטיול על המסלול! יש לנו תחושה שפורזיירי יצרו פה טרנד חדש שיסחוף אחריו את כל העולם כולו".

אפשר להכניס את הכלב עם התיק לתיק הגדול. ממש כמו מטריושקה | צילום: פורזיירי

מלא סטייל | צילום: פורזיירי

ראיתם פעם כלב מחזיק נחש? | צילום: פורזיירי

השאירו תגובה