לא רק פיפה: השושבינות המפורסמות שגנבו את הפוקוס מהכלה

פיפה מידלטון היא השושבינה הכי מפורסמת שגנבה את ההצגה מאחותה הדוכסית | השבוע הייתה זו אחות מהממת אחרת שסובבה את כל הראשים - קארה דלווין בחתונת האחות פופי | מצאנו את השושבינות שגנבו את לכלות את המומנט, מג'סיקה סימפסון ועד קים קרדשיאן

מאת  | ‏ 20 מאי 2014

גנבו את ההצגה, מימין לשמאל: קארה דלווין, קים קרדשיאן ופיפה מידלטון | צילום: גטי אימג'ס

פופי דלווין הייתה כלה מהממת ביום חתונתה שהתקיים השבוע, אין על כך עוררין. אבל אי אפשר היה להתעלם ממי שבאמת גנבה לה את ההופעה. מדובר באחותה, ובמקרה הזה גם באחת הדוגמניות המצליחות ביותר בעולם. קארה דלווין, שמונתה להיות אחת מתוך 17 השושבינות של פופי (מקובלת הבחורה), לבשה שמלת קוטור לבנה של שאנל.

קארה דלווין בחתונה של אחותה, פופי | צילום: גטי אימג'ס

לפני שלושה חודשים קארה ופופי תפקדו כשושבינות בחתונת אחותם קלואי, וגנבו את ההצגה בלשון המעטה מבלי להתאמץ בכלל.

קארה ופופי בלוקים הורסים במיוחד

משפחת דלווין אינה הראשונה להוכיח שלפעמים כל העיניים לא נשואות אל הכלה, אלא דווקא אל השושבינה. יצאנו לבדוק אילו עוד סלבס גנבו לחברות ולאחיות שלהן את ההצגה.

קת'רין הייגל

בניגוד לעלילות הסרט בו כיכבה, "27 שמלות", לא כל כלה הייתה רוצה שקת'רין הייגל תהיה השושבינה שלה. בחתונה של אחותה מג בשנת 2007, הייגל כמובן סובבה את הראשים של כולם. למה לא אמרת שאחותך יפה ממך?

קת'רין הייגל לצד אחותה מג

קייט בוסוורת'

כשעומדים ליד מישהי מהממת כמו בוסוורת' זה קשה לבלוט, עד כדי בלתי אפשרי – גם אם את לובשת שמלת כלה והינומה. ג'קי לואז לבשה שמלה לבנה ויפה לחתונתה בסידני במרץ 2008, וקייט, בשמלת שחורה ומהממת, גנבה את ההצגה. אי אפשר שלא להסתכל עליה.

יפה ויחפה. קייט בוסוורת'

ג'סיקה בייל

בייל ובברלי מיטשל הכירו על סט הסדרה "הרקיע השביעי", ומאז נשארו חברות טובות. אולם, כמו בסדרה, בה ג'סיקה תפסה את תשומת הלב המרכזית של הצופים, גם בחתונה של בוורלי בשנת 2008 באיטליה העיניים של כולם נישאו לג'סיקה ולבן זוגה שמאז הפך לבעלה, ג'סטין טימברלייק. מה שכן, יכול להיות שמדובר בתחרות בריאה, אם נתייחס לציוץ של בייל לפני שנה, "אני הכנתי פרנצ' טוסט ובוורלי מיטשל ילדה תינוקת. היא מנצחת. מזל טוב!".

גנבה את ההצגה, עם השמלה ובן הזוג החתיך

קים קרדשיאן

בקרוב מאוד האחיות לבית קרדשיאן יתייצבו שוב בחתונה, הפעם של קים. בשנת 2009 קלואי פרגנה לאחיותיה היפות שתפקדו בתור השושבינות שלה בחתונתה ללמאר אודום להתאים צבעים עם החגורה של שמלת הכלה שלה. וכשאחותך היא אחת הנשים המפורסמות ביותר בעולם בשל חמוקיה המושלמים, היא תתפוס את מירב הפוקוס – משהו שהיא ממילא אוהבת מאוד לעשות.

הקרדשיאניות בחתונה של קלואי

פיפה מידלטון

ביום חתונתם של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון אי שם ב-2011, פיפה וקייט האחיות התחרו זו בזו מיהי הנסיכה האמיתית של האירוע. האחות הגדולה של הדוכסית הפתיעה את האורחים בשמלת שנהב החושפת את קווי המתאר האחוריים של הפיגורה החטובה שלה. ממש כמו שמלת הכלה של קייט, גם שמלתה עוצבה ע"י שרה ברטון מבית אלכסנדר מקווין ולמרות שזה נראה לכם טאבו רציני, מסתבר שמקובל בעולם המלכותי לאפשר לשושבינות ללבוש לבן – ממש כמו קארה בחתונת אחותה.

פיפה מידלטון ברגע האיקוני, מחזיקה את שובל שמלתה של קייט | צילום: גטי אימג'ס

קייט מי? | צילום: גטי אימג'ס

ג'סיקה סימפסון

בשנת 2013 הגיעה ג'סיקה עם ארוסה הנצחי, אריק ג'ונסון ובתם מקסוול, לחתונה של היח"צנית לורן אוסלנדר ואף הצטלמה איתה לגיליון השושבינות של מרתה סטוארט. סימפסון מצאה שמלה נפלאה המחמיאה למידותיה ולגווניה.

ג'סיקה סימפסון גונבת את ההצגה בחתונה של חברתה

ליידי גאגא

בחתונה של חברתה הטובה ביותר, בו, גאגא מיתנה את הלוק הרגיל שלה באופן משמעותי לטובת שמלת קולר ורודה בהירה ופרח תואם. השיער, כמובן, נפוח במיוחד.

שושבינה ורודה. ליידי גאגא

השאירו תגובה

 

  •  

    מאת: סכ |‏ 21 במאי 2014 | 04:11
  • ממש חוכמה להתבלט כי את מפורסמת וכולם מכירים את השם שלך….

    ציפיתי ליותר כתבה בסגנון השושבינה גנבה את ההצגה כי השמלה/הלוק שלה היה יותר מהמם מהכלה.

    זה שכולם יודעים מי זאת ליידי גאגא לא עושה את הסיטואציה כגונבת את ההצגה, וגם אם כן זה לא ממש הפתעה, אפשר להגיד את זה על כל סלב בחתונה של לא-סלב….

    מאת: נעמי |‏ 20 במאי 2014 | 13:58