סופר קול: אדידס מאפשרת להדפיס על הנעליים תמונות מהאינסטגרם שלכם

הכירו את "מיאדידס", אפליקציה חדשה מבית אדידס שתושק באוגוסט הקרוב ותאפשר להדפיס את תמונות האינסטגרם שלכם על הנעליים של המותג | "מדובר בהזדמנות מרגשת עבור חובבי הסניקרס ליצור סטייטמנט אישי", אומרים בחברה | זה הזמן להתחיל לעבוד על הסלפי שלכם

מאת  | ‏ 19 מאי 2014
חתול או שקיעה? מה תדפיסו על נעליים שלכם

חתול או שקיעה? מה תדפיסו על נעליים שלכם

עולם הסניקרס לעולם לא מפסיק להתעדכן ולהתחדש, ויצרניות הנעליים הגדולות משחררות לשוק עוד ועוד שיתופי פעולה מעניינים וטכנולוגיות חדשניות לעיצוב אישי של נעלי ההתעמלות. כעת מגיעה חברת אדידס ומשלהבת את השוק בהמצאה חדשה ומגניבה: נעלי אדידס עליהן תודפס תמונה אותה יבחר הרוכש המאושר מחשבון האינסטגרם הפרטי שלו, דרך אפליקציה מיוחדת.

ההמצאה החדשה כבר מציתה את הדמיון, ובאתרי אופנה וגאדג'טים רבים כבר ניתן למצוא רשימות של דימויים שכדאי ולא כדאי להדפיס על הסניקרס, זאת על אף שהאפליקציה תושק רק באוגוסט, כך שנותר די זמן להתלבט ולהחליט. האפליקציה עצמה כבר קיימת, היא נקראת "מיאדידס" וכיום מאפשרת הזמנת נעל בעיצוב אישי מתוך מספר אפשרויות בחירה, אך תושק מחדש בקיץ, עם שיתוף הפעולה עם אינסטגרם.

מי רוצה שלכת על הנעליים שלו?

מי רוצה שלכת על הנעליים שלו?

ההדפסה תתאפשר רק על דגם נעליים מסויים: ZXFLUX 2014, והמחשב ייצור הדמיה של הצילום על הנעליים, וכאשר המשתמש יהיה מרוצה מהתוצאה, בין אם מדובר בסלפי, חתול או שקיעה מלאי פילטרים, הנעליים ישלחו ישירות אל דלתו. "מדובר בהזדמנות מרגשת עבור חובבי הסניקרס ליצור סטייטמנט אישי משלהם", אומרים באדידס, "עבורנו מדובר בשלב הבא בשבירת המוסכמות ובפריצת דרך בסניקרס בעיצוב אישי".

החברה טרם חשפה מה יהיה מחיר הנעליים המודפסות, אך זוג נעליים ללא הדפס מהדגם המדובר עולה כיום 85-90 דולר. החברה יצרה וידאו טיזר בן 15 שניות לאינסטגרם בו היא חושפת כמה וכמה אפשרויות מעניינות להדפסים, אך לא נחשפה בו האפליקציה עצמה או הממשק. הטיזר הספיק על מנת ליצור סקרנות והתלהבות גדולה בין חובבי הסניקרס והצילום גם יחד.

במגזין "אל" המליצו לקוראות להדפיס על הנעליים שלהן מספר דברים: את החתול של השחקן ג'יימס פרנקו כשהוא לובש בגד עליו מודפסות תמונות של ג'יימס פרנקו, תמונה של פסל יקר של האמן דיימיאן הירסט או את ההדפס שעל הנעליים של אדידס בעיצובו של פארל ויליאמס שאזלו מהשוק מהר מאוד לאחר שיצאו למכירה. החברה מסרבת להעניק פרטים נוספים לגבי המיזם, אך מבטיחה שהכל יובהר לקראת אוגוסט.

מעניין מה רירי תדפיס על הנעליים שלה

מעניין מה רירי תדפיס על הנעליים שלה

סביר להניח שרוב בנעליים יהיו עם תמונה של ים

סביר להניח שרוב בנעליים יהיו עם תמונה של ים

השאירו תגובה