יד ראשונה מביונסה: הסלבס פותחות את הארון

גווינת' פאלטרו הזמינה את חברותיה המפורסמות להצטרף למכירה שהיא עורכת באתר הלייף סטייל שלה, במסגרתה הכוכבות מנקות את הארון הפרטי שלהן ואנחנו, הגולשים, יכולים לרכוש קצת אבק כוכבים בדמות נעליים של ניקול ריצ'י או חולצה של מירנדה קר

מאת  | ‏ 5 מאי 2014

גווינת' וה-BFF ניקול ריצ'י וביונסה במכירה מיוחדת | צילום: גטי אימג'ס

גווינת' פאלטרו, שנפרדה לאחרונה מבעלה בעשור האחרון, כריס מרטין, מצאה את התרופה המושלמת לפרידה. היא הוציאה את כל מה שהיא לא זקוקה לא מארון הבגדים, וגייסה את חברותיה המפורסמות שיעשו כך גם הן. במת המכירה עבור ניקיון הארונות ההוליוודי הזה הוא אתר הלייף סטייל שלה, גופ, שלא ממש מתניע לאחרונה.

ביונסה, קייט הדסון, ניקול ריצ'י, מירנדה קר ודוגמנית העבר הצרפתייה, קרולין דה מגרה, הוציאו מהארון את הפריטים שהן כבר לא משתמשות בהם. הגולשים מוזמנים לקנות וכל ההכנסות הן תרומה לאתר הצדקה Donors Choose, המסייע למורים בבתי ספר ציבוריים לגייס כספים מהציבור עבור הכיתות שלהם. עם מכירות של מעל ל-16,430 דולר (56,768 ש"ח) וקריסה זמנית של האתר – נראה לנו שפאלטרו הצליחה ובגדול.

הכוכבת בת ה-41 תרמה בסך הכל 22 פריטי לבוש של מעצבים הכוללים נעליים, תיקים, שמלות ומעילים. פאלטרו פרסמה תמונה בה היא נועלת מגפי סטילטו של פראדה, אותם מכרה ב-700 דולר (2,418 ש"ח) כשלצידה גם תיק אפור של פרואנזה סקולר אותו מכרה ב- 2,500 דולר (8,637 ש"ח). על התיק היא כתבה, "כל כך קשה להיפרד ממנו".

כחלק מניקיון האביב שלה נפרדה בין היתר גם ממעיל עור שחור של איזבל מארה ושמלה של אלכסנדר וונג. "זה מרגיש כמו טי שירט, אבל מאד מחמיא", כתבה באתר.

הפריטים שמציעה גווינת' למכירה | צילום: אתר גופ

גווינת' נועלת את המגפיים של פראדה | צילום: אתר גופ

הנעליים של ביונסה | צילום: אתר גופ

כדי למקסם את ההכנסות פאלטרו גייסה, כאמור, כוכבות שתרמו פריטים נוספים. ביונסה למשל תרמה מגפיים של סטוארט וייצמן שנחטפו למרות המחיר הגבוה – 2,500 דולר (8,637 ש"ח) ומירנדה קר פרגנה למכירה עם שתי שמלות וחולצות שעלו יחדיו 690 דולר (2,384 ש"ח). קר תרמה גם טיפים לסטיילינג, בעיקר למי שקנתה את חולצת המשבצות של ג'וסי קוטור ממנה. "הדגם הגיאומטרי על החולצה הזו מגניב בטירוף. אני אוהבת ללבוש אותו בשילוב סקיני ג'ינס".

קייט הדסון וניקול ריצ'י התגייסו אף הן למטרה הטובה. ריצ'י תרמה שני זוגות נעליים של כריסטיאן לובוטין וכתבה, "מהארון שלי לשלכן, אני מקווה שהבעלים הבאים של נעלי הלובוטין הללו יאהבו אותן ויצרו עימן הרבה זיכרונות כפי שאני עשיתי. אני מתרגשת לתרום למען מטרה כל כך חשובה".

נכון לעכשיו נותרו רק שני פריטים נוספים למכירה: מהארון של גווינת', תיק סגול של קרולינה הררה שנמכר ב-950 דולר (3,282 ש"ח) ומעיל סגול של BLK DNM מהארון של הדוגמנית קרולין דה מגרה שנמכר ב-700 דולר (2,418 ש"ח). לכל מי שבעניין, כדאי למהר.

הפריטים של מירנדה קר. בתוספת עצות סטיילינג | צילום: אתר גופ

קייט הדסון והחולצה שהיא מוכרת | צילום: אתר גופ

הנעליים של ניקול ריצ'י | צילום: אתר גופ

הארון של קרולין דה מגרה | צילום: אתר גופ

השאירו תגובה