כשקייטי פרי התחפשה ל"קלולס": הסלבס ממחזרים את הניינטיז

הכוכבים מעתיקים טרנדים של המפורסמים משנות השמונים והתשעים, עם חולצות בטן, כריות כתפיים, סקראנצ'י ואוברולים | אז מי לבש את זה טוב יותר?

מאת  | ‏ 29 אפריל 2014

הסלבס ממחזרים את שמונים השמונים והתשעים | צילום: גטי אימג'ס

מגמות אופנה משנות השמונים והתשעים מתעקשות לקפוץ לעתיד (כלומר, ההווה). זה היה רק עניין של זמן עד שנמצא את הסלבריטאים של ימינו אנו, מתלבשים בדיוק אותו הדבר כמו הכוכבים של אז.

סט פרחוני: סלינה גומז מול טיפאני אמבר טיסן

עוד בתקופת "הצלצול הגואל", אחת הסדרות המובילות של שנות ה-90, לוק חושף בטן של סט חלק עליון ותחתון נראה טוב רק על בחורות עם בטן שטוחה כמו טיפאני אמבר טיסן (קלי קפאווסקי בשבילכם). טרנד האופנה של העונות האחרונות מופיע כבר בכל מקום, וסלינה גומז הצעירה היא המובילה העיקרית שלו. גומז הלכה על טופ וחצאית, בעוד טיפאני העדיפה טופ ומכנסיים. אנחנו מקווים שהאחיות הגדולות שלכם לא זרקו את הסטים שלהם מהארון, כי כפי שניתן לראות – מדובר במגמה אופנתית מתוקה במיוחד.

סלינה גומז מול טיפאני אמבר טיסן | צילום: גטי אימג'ס, צילום מסך

בגד גוף שקוף: ביונסה מול שר

אי אפשר לשכוח את הקליפ האגדי של שר לשיר “If I Could Turn Back Time” שם היא הופיעה עם בגד גוף שקוף כמעט לחלוטין. אם יש מישהי בעולם שתוכל להחזיר את הטרנד החושפני ולהיראות בו שיא הסטייל,  בו מאשר שר, זו יכולה להיות רק קווין בי. ביונסה עשתה זאת בהופעה הפותחת שלה לטקס פרסי הגראמי השנה, עם בגד גוף בעיצובו של ניקולס דה קרל, חזייה תואמת וגרביונים של סן לורן. אז מי חשפה את זה טוב יותר?

ביונסה ושר שקופות | צילום: גטי אימג'ס, צילום מסך

גרבי ברך: קייטי פרי מול אלישיה סילברסטון

אחד הלוקים המובהקים של הניינטיז הוא ללא ספק גרבי הברך, אותם נהוג ללבוש יחד עם נעלי מארי ג'יין וחצאית מיני כאחרונת התלמידות. מי שהכניסו את הטרנד ההיסטרי היו שר הורוביץ (אלישיה סילברסטון) וחברותיה לסרט הקאלט "קלולס". השנה מצאנו מספר סלרטאיות שהולכות על הלוק ובראשן קייטי פרי, שמעדיפה לשלב את הגרביים עם נעליים נמוכות. מי לבשה את זה טוב יותר? אין ספק שכאשר המקור הוא "קלולס" קשה להתחרות.

קייטי פרי מול שר הורוביץ (אלישיה סילברסון) | צילום: גטי אימג'ס, צילום מסך

אוברול: ווילו סמית' מול וויל סמית'

וויל סמית', "הנסיך המדליק מבל אייר", היה אחד האייקונים הבולטים באופנת שנות התשעים המפוקפקת. מאוברולים רחבים ועד תספורות מרובעות במיוחד, נראה שהסגנון של וויל עבר הלאה בגנים לבתו, ווילו. סמית' ג'וניור החזירה את האוברולים לאופנה עוד בשנה שעברה, כשהתהלכה ברחובות ניו יורק בסרבל שחור. הנסיכה המדליקה מברוקלין.

ווילו סמית' מול אבא וויל | צילום: גטי אימג'ס, צילום מסך

כריות כתפיים: קייט הדסון מול הנסיכה דיאנה

יש כנראה סיבה לכך שבשנות השמונים עשו כל כך הרבה סרטים על חייזרים: יצורים מוזרים עם כתפיים ענקיות וגבוהות הסתובבו ברחובות. טרנד כריות הכתפיים, שהיה אהוב במיוחד על הנסיכה דיאנה המנוחה, היה להיט היסטרי באייטיז. בתמונה שצולמה בפריז ב-1988, דיאנה לובשת חליפת חצאית של קתרין ווקר. בטקס פרסי האוסקר האחרון החליטה קייט הדסון שהגיע העת לקאמבק והלכה על הלוק עם טוויסט ייחודי, בשמלת שכמייה מטאלית של ורסאצ'ה. אז מי לוקחת – הקלאסית או המיוחדת?

קייט הדסון מול הנסיכה דיאנה | צילום: גטי אימג'ס, צילום מסך

סקראנצ'י: סלינה גומז מול פאולה עבדול

הייתה זו קארי ברדשאו ב"סקס והעיר הגדולה" שהבהירה כי אין מצב שאישה עם חוש אופנה כלשהו תעז להסתובב עם סקראנצ'י, גומיית שיער מנופחת וצעקנית. היא כמובן צדקה, אבל מסתבר שהלוק המזעזע שפאולה עבדול כל כך אהבה אי שם בשנות התשעים עושה קאמבק. שוב, סלינה גומז לוקחת את הטרנד לימינו אנו כפי שנצפתה בניו יורק בשנת 2013. אולי זה משום שהיא נולדה פחות או יותר באותם השנים, היא נהנית ללכת על האופנה "של פעם". אז מי לבשה את זה טוב יותר, או יותר נכון: מי לבשה את זה פחות גרוע?

סלינה גומז מול פאולה עבדול | צילום: גטי אימג'ס, צילום מסך

ז'קט עור וחולצה משובצת: ג'ארד ליטו מול ג'ואי לורנס

המפגש האופנתי בין האקלברי פין (החולצה המשובצת) וג'יימס דין (ז'קט העור) יכול להיכנס לדפי ההיסטוריה. ג'ואי לורנס עשה זאת בשנות התשעים בפתיח התכנית Blossom. ג'ארד ליטו ושיערו הגולש לקחו את הלוק לטקס פרסי Independent Spirit השנה. מראה, מראה שעל הקיר, מי הכי קול בעיר?

ג'ואי לורנס מול ג'ראד ליטו | צילום: גטי אימג'ס, צילום מסך

השאירו תגובה