ריהאנה כובשת, מיילי מתלבשת: השערים החמים של חודש מאי

רירי בקאבר כפול ולוהט, ביונסה הורסת בשחור לבן, מיילי סיירוס לא עירומה לשם שינוי וקייט מוס מקבלת את השער ה-35 שלה לווג | הקאברים שכולם ידברו עליהם

מאת  | ‏ 28 אפריל 2014

ריהאנה לווג >>

זהו הקאבר השלישי של ריהאנה עבור מגזין ווג השנה, והפעם מדובר בדאבל שיק עם שני מראות שונים. צילום אחד שנעשה ביום מציג את רירי עם שיער רטוב וקצר, בו מרומז שהיא טופלס ובתמונה השנייה, שצולמה בלילה, היא בשמלה חושפנית בצבע מטאלי של גוצ'י. קשה להתעלם מהלוק הכמעט טבעי באיפור שלה. אם זה תלוי בה, הקיץ הזה הולך להיות לוהט מתמיד.

ביונסה ל-OUT >>

לביונסה לא היה ממש לחשוש כאשר נכנסה לנעליה של מרלין מונרו בקאבר למגזין אאוט, הרי מדובר בזמרת שהיא דמות איקונית בפני עצמה. הקאבר צולם בשחור לבן, ביונסה בשרשרת פנינים, פאה בלונדינית, איפור זוהר ותו לא. בין דפי המגזין, ביונסה מופיעה במגזין לבושה בחולצה שמגיעה עד בטנה ובידיה מכסה את שדיה החשופים. על שער המגזין הודפסה גם המילה "כוח" באותיות ורודות. לגבי האלבום שלה, Drunk in Love, סיפרה ביונסה שהיא רצתה ליצור "את האלבום האינטימי, כנה וטוב ביותר שיכולתי. הייתי צריכה לשחרר את עצמי מלחצים וציפיות של מה שאני צריכה להגיד או להיות ופשוט לדבר מהלב".

קייט מוס לווג בריטניה >>

זוהי הפעם ה-35 בה מוס מופיעה על השער של ווג, ונראה שלמרות זאת עדיין לא נמאס לעולם לראות את הפנים והגוף המפורסמים שלה. קייט מונתה לאחרונה לתפקיד "עורכת אופנה אורחת" של המגזין הנחשק, ואף הייתה אחראית על הסטיילינג באחת ההפקות במגזין בהשתתפות הדוגמנית פריה בהה אריקסן, עם פריטים מהקולקציה שעיצבה מוס עבור טופשופ. ממש אשת אשכולות הבחורה הזו.

לופיטה ניונגו, קייט מארה, אליזבת' אולסן, אמיליה קלארק ואל פנינג למארי קלייר >>

חמישה שערים שונים של חמש איט גירלז לוהטות. ניונגו, שזכתה באוסקר על תפקיד משנה בסרט "12 שנים של עבדות" והוכתרה על ידי מגזין פיפל בתור האישה היפה בעולם, מספרת שהייתה זו שנה מדהימה אבל שגם היא לא יודעת לאן העתיד יוביל. "ככל שזו הייתה שנה משגעת, אני רק מקווה שאשיג עבודה בקרוב. אני לא מנסה להתעלות על השנה הזו, זה כמעט בלתי אפשרי. יצטרכו למנות אותי להיות מלכת אנגליה או משהו כזה". גם אמיליה קלארק (חאליסי מ"משחקי הכס") חושבת על העתיד. "הייתי רוצה שיהיו לי כמה שיותר ילדים. אם את באה ממשפחה מאושרת, את רוצה ליצור משפחה מאושרת". אליזבת אולסן אומרת שהיא בעיקר לומדת מאחיותיה, מארי קייט ואשלי. "אני מנסה להעתיק מהן וממה ששאר העולם עושה". כוכבות נוספות על השערים הן קייט מארה ואל פנינג, שחקניות מצליחות ולא רק "אחיות של".

נעמי קמפבל לווג אוסטרליה >>

נעמי קמפבל בת ה-43 מעטרת את השער של ווג אוסטרליה ומעבירה שיעור חשוב לדוגמניות הצעירות שהיא מדריכה בתכנית הריאליטי, "הפנים", על איך עושים את זה נכון. על השער היא לובשת טופ וחצאית מבית אלכסנדר מקווין, ובין דפי המגזין הסופרמודל שלא מתכוונת לפרוש לעולם מדגמנת לוקים שונים של ז'יבנשי, פראדה, סטלה מקרטני ומיו מיו. הורסת.

לורד ל-TEEN VOGUE >>

לורד בת ה-17 מופיעה לראשונה על שער מגזין "מיינסטרים" אמריקני ונראית מתוקה וכובשת עם איפור עדין וחולצה של מארק ג'ייקובס. הזמרת הציגה לאחרונה בפני העולם את הגרסה הבלתי מלוטשת של תמונה שלה מהופעה שלה ועודדה מראה טבעי. "יש הרבה ציפיות ממך בתעשייה הזו להיראות בצורה מסוימת", היא אומרת למגזין. "אני נשית, אבל אני אוהבת בגדים של בנים". מעניין מה יש לטיילור סוויפט, חברתה הטובה, לומר בנושא.

אוליביה מאן לאלור >>

נדמה שאוליביה מאן בת ה-33 נמצאת כמעט בכל מקום לאחרונה, וקשה לראות סדרה או סרט מבלי להיתקל בה. בשער של המגזין היא מציגה יופי טבעי ומשתפת את סודות הטיפוח שלה במגזין. בין היתר היא אומרת שאין מצב שבן זוגה, ג'ואל קינמן, אי פעם יראה אותה מתגלחת. "אני פשוט לא חושבת שמדובר בתנוחות מחמיאות במיוחד".

באותו אישיו, שנקרא "הגיליון העירום", מופיעות גם השחקניות והאימהות קריסטן בל, ג'נה דוואן-טייטום, מיני דרייבר וניה לונג עירומות כביום היוולדן. "זהו הראיון הראשון בו אני לא לובשת תחתונים. אתם ברי מזל", צוחקת בל. "הייתי די לחוצה, אבל אני בסך הכל ממש אוהבת את הגוף שלי, הוא עשה עבורי דברים נפלאים", מספרת דרייבר שזכתה לביקורות שליליות בטוויטר לאחרונה אחרי שתמונת פאפארצי שלה לבושה בבגד ים הועלתה לרשת. "ישנו חינניות בלהיות מלאת בטחון בנוגע למי שאת", היא אומרת.

מיילי סיירוס לאל >>

לא האמנו שהרגע הזה יגיע, אבל הנה הגיע שער מגזין שהצליח לגרום למיילי סיירוס להתלבש. הזמרת מופיעה על השער לבושה בסרבל נוצץ של מארק ג'ייקובס, מי שהפך אותה לפנים של קולקציית האביב-קיץ שלו. מדובר בשער מכובד למדי שאולי יעזור למנף את הקריירה של סיירוס לכיוון רציני יותר, שכן היא נבחרה לככב על השער שהוקדש לנשים החזקות בעולם המוסיקה, ביניהן: אריאנה גרנדה, שר ולילי אלן. יש לנו תחושה שאולי האלרגיות הקשות שהכניסו אותה לבית החולים קשורות בכך שאולי אאוטפיט מלא ולא חושפני עושה לה פריחה. בואו נקווה שזהו לא המקרה.

סקרלט ג'והנסון לוואניטי פייר וגלאמור >>

כמעט בת 30, סקרלט ג'והנסון עדיין הנערה הסקסית נקסט דור. על הקאבר של גלאמור היא לובשת אוברול אדום של לנוון, ומספרת בראיון על גירושיה מראיין ריינולדס. "אני יודעת מה אני צריכה במערכת יחסים ומה אני רוצה במערכת יחסים. יש לי יותר כלים לתקשר לא רק עם הבן זוג שלי, אלא גם עם עצמי". כיום סקרלט מאורסת ובהריון עם בן זוגה רומיין דוריאק. הכוכבת מופיעה גם על השער של ואניטי פייר, לובשת שמלה שחורה עם מחשוף מחמיא בלוק הוליוודי ישן וזוהר. בראיון למגזין היא מספרת על הפרסומת שעשתה לחברת סודה סטרים, אשר הובילה לביקורות שליליות ברחבי העולם עם אמירות בסגנון  "הפנים החדשות של הפרדה גזעית", וכן לסיום יחסיה עם הקבוצה ההומניטארית אוקספם. "יש הרבה אנטישמיות שם בחוץ", היא אומרת.

אמה סטון לווג ארה"ב >>

אמה סטון, 25, שמחה לגלם את אהובתו של ספיידרמן לצד בן זוגה בחיים האמיתיים, אנדרו גרפילד, 30. בתור מישהי שמופיעה על השער של ווג ארה"ב חודש אחרי השער הקונטרוברסיאלי של קים וקנייה, היא בעיקר מתמקדת בגרפילד בראיון שלה ופחות בעצמה. השניים במערכת יחסים משנת 2011. "למדתי המון ממנו", היא מספרת. "הוא אדם כל כך חשוב עבורי". כרגע השחקנית עובדת על פרויקטים נוספים, ביניהם סרט חדש של וודי אלן. זוהי הפעם השנייה שסטון מופיעה על השער המבוקש בעולם (הפעם הראשונה הייתה ביולי 2012), ונראה שהאיט גירל הזו כאן כדי להישאר.

השאירו תגובה