אפקט קארה דלווין: השתלת גבות היא הלהיט החם

גבירותיי, שנות השמונים חוזרות והן על הפנים | יותר ויותר נשים מנתחות ומשתילות שיער גבות, כדי להפוך אותן לעבות ומאסיביות כמו של הכוכבות הכי נכונות

מאת  | ‏ 17 אפריל 2014

קארה דלווין. גבות עם נוכחות | צילום: גטי אימג'ס

אחרי שמרטו את הגבות שלהן, נשים רבות מבקשות כעת למלא אותן מחדש כדי להשיג לוק דרמטי במיוחד. בשנות השמונים היו אלו הגבות של ברוק שילדס ומדונה שהיו פראיות במוחד, ואילו בשנות התשעים האופנה הייתה כמה שיותר דקה. אבל לאחרונה ניתן לראות שהמגמה העבה חוזרת, וניתן לזקוף זאת לזכותן של האיט גירלס קארה דלווין ולילי קולינס. אבל מה תעשה מי שלא "התברכה" בשיער גבות פראי? מסתבר בנשים רבות החליטו להשיג את הלוק העדכני על ידי השתלות וניתוחים.

אם תהיתם מה הופך את הגבה העבה לכל כך אטרקטיבית, ד"ר רוברט דורין, מומחה לשחזור שיער בניו יורק, מסביר בראיון להארפר'ס בזאר כי "כיוון שהגבות הן ציון הדרך המרכזי בפנים שלנו, גבות עבות שנראות טבעיות מרככות את המראה של הפנים ומדגישות אותו".

הכי נכונה בסביבה. קארה דלווין | צילום: גטי אימג'ס

"גבות טבעיות מרככות את הפנים". לילי קולינס | צילום: גטי אימג'ס

ד"ר דורין מספר כי נשים המעוניינות בניתוחים אלו העבירו את הגבות שלהן את הגיהנום ובחזרה עם שעווה ומריטת יתר, אשר הותירו אותן כמעט נטולות גבות. "אולם, יש גם סיבות נוספות לעבור השתלת גבות כמו גנטיקה, רמות נמוכות של בלוטת התריס, בעיות הורמונאליות אחרות או טראומה", אומר ד"ר דורין. "השיער מתחיל לצמוח באיטיות וגדל במשך חודשיים-שלושה עד שהוא מקבל מראה אסתטי מלא יותר. אולם, הוא יקבל את צורתו המלאה לחלוטין כעבור 10-12 חודשים".

אם מישהי בעניין, עליה לקחת בחשבון שתהליך ההשתלה הינו הליך מסובך מבחינה טכנית אליו צריך להגיע אחרי תכנון זהיר. "מבנה הגבה צריך להיות מעוצב בצורה אמנותית ואז לקבל מילוי על ידי שתלים בודדים וכפולים של שיער", מסביר ד"ר דורין. "על המנתח למקם את השתלים בזוויות ספציפיות ובכיווני גידול השערה על מנת לחקות את הגבה הטבעית".

בניגוד לצביעה, קעקוע או דרכים שונות לעיבוי הגבות, ד"ר דורין מגלה כי השתלת גבות הינה פתרון קבוע שמשתמש בהשתלת זקיקי שיער על מנת לייצר מראה טבעי בעזרת השיער של המטופלת. "כמעט ולא ניתן לזהות השתלת גבות אצל מישהו שכן השערות שהושתלו מתמזגות עם השיער הקיים על הגבה".

אנחנו ממליצים לחכות עם כל הטרנד הזה ולתת לטבע לעשות את שלו, שהרי בעוד עונה או שתיים הגבות הדקיקות יכולות לחזור לאופנה, ואז מה תעשו עם הסבך הזה מעל העפעפיים?

לילי קולינס | צילום: גטי אימג'ס

מדונה, 1986. גבות סוררות | צילום: גטי אימג'ס

ברוק שילדס ב"לגונה הכחולה", 1980. מלכת הגבות | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה