גיק שיק: הכירו את האפליקציות שיוזילו לכן את השופינג

אפליקציה שעושה סוף לזיכויים ישנים בארנק, תוסף לדפדפן שיודע בדיוק מתי פריט נמצא בסייל וסטייליסטים אישיים אונליין | חידושים באינטרנט ובסלולר מייד אין איזראל שישדרגו לכם את המלתחה

מאת  | ‏ 9 אפריל 2014

את חייבת להוריד את האפליקציה הזאת, היא היסטרית | צילום: גטי אימג'ס

כל העולם צועד קדימה בצעדי ענק, ונדמה שאין דבר שלא נוצרה עבורו אפליקציה. ארון הבגדים הפרטי לא נותר מאחור – מצאנו אפליקציות ואתרים תוצרת כחול לבן ששווה לעשות עבורם מעט מקום בסמארטפונים ובדפדפנים.

שופטאגר

שופטאגר היא אפליקציה שעוזרת למשתמשיה לרכוש פריטים ברשת בזמן הנכון, ובמחיר הטוב ביותר. האפליקציה, שהיא למעשה כפתור אותו מוסיפים לדפדפן האינטרנט, תתריע כאשר פריט נחשק שסומן בעזרתה, ומאז נמצא "במעקב", יורד במחיר, ותאפשר למשתמש לרכוש את הפריט לפני שיאזל מהמלאי, במידה ובצבע הדרושים. בינתיים ניתן להשתמש באפליקציה בחנויות כמו: איביי, אסוס, טופשופ, בלומינגדיילס ועוד.

צילום מסך

צילום מסך

ZEEK

זיק היא אפליקציה חדשה שמבוססת על השכחנות וחוסר הארגון של כולנו, ומבקשת להכניס לשימוש את הזיכויים שקיבלנו מרשתות שונות, וליצור בהן סחר, כשניתן למכור זיכויים בסכומים נמוכים משווי הזיכוי, ולקנות זיכויים אחרים. רבים מחזירים פריטים לחנות ואז מסתובבים שנה עם זיכוי בארנק, פעמים רבות פג התוקף והזיכוי הולך לפח.

מפתחי האפליקציה טוענים כי 600 מיליון ש"ח של זיכויים הולכים לפח כל שנה בישראל, ושבצורה כזו יהיה ניצול טוב ומשתלם יותר של הזיכויים. בשלב זה יש בעיה לוגיסטית אחת קטנה: הצורך להעביר בין המוכר לקונה את הזיכויים באופן פיזי, כי הרשתות עדיין מסרבות לקבל זיכויים דיגיטליים או העתקים של זיכויים, אך סביר שמדובר בעניין של זמן עד שהמצב ישתנה, וההתנהלות תהיה פשוטה יותר.

צילום מסך

GOTit

אפליקציה המאפשרת לעקוב אחר מובילי דעה, לפתוח קבוצות עם חברים סביב עניין משותף, לדעת מה טרנדי וגם לקבוע טרנדים, וכן – גם לקנות פריטים. כולם יודעים שלחובבי הפאשן יש שתי אהבות גדולות: האחת היא לעקוב אחרי כל מה שחם ואופנתי, והשנייה לקנות את כל מה שחם ואופנתי.

האפליקציה מאפשרת למשתמשים לעקוב אחרי חברים, כמו גם אחרי חנויות המועדפות עליהם, ליצור קשר ישיר ורציף מולן ולקנות את המוצרים האהובים. באפליקציה ניתן לסמן מוצרים מועדפים ולקבל עליהם הצעות אישיות מהחנויות, בדרך כלל בהנחה. את המוצרים הנבחרים ניתן לרכוש אונליין או ליצור קשר עם החנויות, להגיע למדוד או לאסוף פריט שנבחר. בין בתי העסק שפתחו פרופילים ניתן למצוא את: HOTCROWN, בל אנד סו, אלף אלף, רשת story, שרה בראון, גלביה, בייסיק, אנג'ליי ועוד.

צילום מסך

צילום מסך

Stylit

Stylit הוא שירות סטיילינג אישי אונליין. איך זה עובד? ממלאים שאלון אופנה אישי ומקיף לגבי הסטייל, המותגים האהובים ומבנה הגוף, הסטייליסטים של החברה (המגיעים מכל רחבי העולם) בוחרים מדי שבוע תלבושות המתאימות ביותר עבור הלקוח, מכף רגל ועד ראש כולל אקססוריז. השירות ללא תשלום.

צילום מסך

צילום מסך

ווישי

ווישי (וור איט, שר איט) הוא סטארטאפ ישראלי המזכיר קודם כל את פתיחת הסרט קלולס, בו הביטה הגיבורה שר בארון העמוס לעייפה שלה בעזרת תוכנה שמציגה את תוכנו, ואת הקומבינציות שמתאפשרות בו, וכך יצרה את האאוטפיט המושלם.

האפליקציה מאפשרת לכל הגולשים ליצור ארון וירטואלי המורכב מצילום כל הבגדים הפרטיים, ואז שיתוף של הבגדים, או קומבינציות שלהם, עם חברים. אפשר גם להציץ בארונות של אחרים, כולל של מפורסמים ואייקוני אופנה, להוסיף פריטים נחשקים מחנויות שונות לוויש-ליסט (על מנת שכולם ידעו מה לקנות ליום ההולדת הבא) ואפשר גם לסחור בבגדים, להחליף או למכור אחד לשני פריטים.

בשבוע האחרון מתקיים שיתוף פעולה בין יריד האופנה B WEAR והאפליקציה: קליה אוחנה, סטייליסטית הבית של ווישי, תעניק במהלך היריד ייעוץ סטיילינג. כל לקוחה שתתחבר לאפליקציה תוכל לקבל מאוחנה ייעוץ בזמן אמת, על גבי מסך ההקרנה ביריד – תגובות, המלצות וטיפים של הסטייליסטית, בהתאמה לכל לקוחה, מתוך הפריטים המוצעים למכירה.

צילום מסך

השאירו תגובה