זה קורה גם לנסיכות: קייט מידלטון ואורחת בחתונה באותה שמלה

לא משנה כמה עשירה את או מאיזו משפחת מלוכה את מגיעה, כל אלו לא יצילו אותך מהמקרה המפדח בו את ועוד בחורה לובשות את אותו האאוטפיט באותה חתונה | תקרית ברנדה-קלי, רויאל סטייל

מאת  | ‏ 1 אפריל 2014

קייט מידלטון והאורחת. ברנדה-קלי של הממלכה הבריטית | צילום: גטי אימג'ס

ידוע לנו כבר שקייט מידלטון, נסיכת העם, אוהבת ללבוש פריטים מהארון שלה יותר מפעם אחת – תכונה שהופכת אותה בעיני רבים לאנושית לחלוטין. אבל דווקא בשל העובדה הזו, הגיוני שנשים אחרות בממלכה הבריטית ידעו כבר בעל פה את הרכב הארון שלה וימנעו מלקנות את אותו הבגד שיש לנסיכה. אז מסתבר שלא.
ביום שבת האחרון הדוכסית נכחה בחתונה היוקרתית של לוסי מיד וצ'ארלי בדג'ט ומצאה עצמה ברגע מביך נוסח ברנדה-קלי, לובשת בדיוק את אותו מעיל-שמלה כמו שלובשת אורחת אחרת.

אין ספק שבמקרה הזה כמו כל מקרה בו תוצב מידלטון מול אישה אחרת שלבושה כמותה, מידלטון ניצחה בתחרות "מי לבשה את זה טוב יותר", ואכן גם האורחת המסכנה ששמה טרם פורסם שלבשה את המעיל הייתה מודעת לכך שקייט לקחה את הקופה, אבל התייחסה למקרה בהומור על פי דיווח ה-Telegraph הבריטי. האורחים במקום הופתעו מהסיטואציה, אך אם הכלה אמרה בדיפלומטיות: "חשבתי ששתיהן נראו מדהימות, אני לא אומרת שום דבר נוסף".

זוהי הפעם השלישית שהמעיל של מיסוני מקולקציית 2010 נלבש על ידי הדוכסית, והפך כבר מזמן הפך לאחד מפרטי הלבוש האהובים עליה. השתיים סיגננו את האאוטפיט באופן שונה, כאשר קייט הלכה על כובע שחור ותיק יד בעוד האורחת הלכה נטולת כובע ועם תיק יד לבן קטן. את המעיל, כך לוחשים במסדרונות בית המלוכה, רכשה קייט במסע שופינג לאאוטלט באוקספורד שייר ושילמה עליו הרבה פחות מאשר מחירו המקורי של 765 ליש"ט (4,441 ש"ח).

פאדיחות בסגנון הזה קורות למי שיש לו דם מעט פחות כחול. הנה מספר מקרים של "אורה הכפולה" באותו מקום וזמן.

אמרי ואמבר רוז: שתי הזמרות בחרו את אותה שמלת מיני של אלכסנדר מקווין לטקס פרסי BET בלוס אנג'לס בשנת 2009, אבל למזלן עשו לשמלה סטיילינג שונה לגמרי, עם אמרי שהלכה על נעלי עקב שחורות פתוחות ושרשרת בעוד אמבר רוז הלכה על לוק קצת יותר מגניב עם משקפי שמש, תיק ונעלי עקב אדומות.

אמרי ואמבר רוז בטקס פרסי ה-BET, שנת 2009

ג'יימי קינג וניקי הילטון: לפחות לשתיים היה חוש הומור כשזה נגע לבחירה הזהה שלהן בשמלה למסיבת אופנה בשנת 2001. ניקי הוסיפה גם חגורה אבל עם שמלה נמרית כמו זו לא היה בכלל ספק שמדובר באאוטפיט זהה.

ג'יימי קינג וניקי הילטון בשנת 2001

פינק ושאקירה: השתיים לבשו שמלה זהה מבית בלמיין לטקס פרסי ה-MTV בשנת 2009 עם אותה שמלת מיני שלמזלן החמיאה מאד לשתיהן.

פינק ושאקירה בטקס פרסי ה-MTV, שנת 2009

טינה פיי ושריל קרואו: מכל השמלות בעולם השתיים בחרו דווקא את אותה שמלה פרחונית וחיננית. למזלן, מרישקה הרגטיי הצילה את שתיהן כשהצטלמה ביניהן בטקס פרסי המטריקס בשנת 2010.

טינה פיי ושריל קרואו פרחוניות, שנת 2010

מיילי סיירוס וקים קטרל: מדובר היה בסצינה מתוך הסרט של "סקס והעיר הגדולה", אבל אין ספק שכבר שכחנו איך מיילי שהייתה אז בת 16 נראית כשהיא לבושה. למרות הבדל הגילאים בין השתיים (קים הייתה אז בת 53), אין ספק שהשמלה של מת'יו וויליאמסון עשתה לשתיהן ג'סטיס.

מיילי סיירוס וקים קטרל לובשות מת'יו וויליאמסון

השאירו תגובה