זמן הוא כסף: מצאנו את השעון היקר בעולם

בסוף השבוע האחרון הזזנו את המחוגים לשעון קיץ ופספסנו שעת שינה | הנה דרך טובה להתרגל למעבר: לרכוש את השעון היקר בעולם, ששוויו 192 מיליון ש"ח

מאת  | ‏ 30 מרץ 2014

השעון היקר בעולם. למישהו יש יום הולדת בקרוב? | צילום: גטי אימג'ס

שעון הקיץ כבר כאן וכולנו עדיין לא בטוחים מה השעה, אבל אם היה לנו מספיק כסף זו כנראה לא הייתה בעיה. בעלות של 33 מיליון פאונד, או 192 מיליון ש"ח, תוכלו לרכוש את השעון החדש והנוצץ של "יהלומי גראף" מלונדון – שנחשב לשעון היקר ביותר בעולם.

השעון שנקרא “The Graff Hallucination” ("הזיית הגראף") עוצב בלונדון ועשוי מ-110 קראט יהלומים נדירים צבעוניים. הצוות של חברת גראף ככל הנראה בילו שעות בהכנת שעון הנשים החדש, שנחשף השבוע ביריד התכשיטים והשעונים העולמי בשוויץ.

שעון היהלומים הצבעוני הוא לא התכשיט הקז'ואלי לטיול עם הכלב או צעידה למכולת השכונתית, אבל הוא בהחלט השעון הנוצץ והיפה ביותר בכל חדר אליו תכנסו. לורנד גראף, יושב הראש ומייסד חברת "יהלומי גראף" תיאר את השעון כ"יצירת מופת מפוסלת", כך מדווח הדיילי מייל. גראף, שיסד את החברה בשנת 1960, מספר כי "במשך שנים רבות הייתה לי מחשבה ליצור שעון באמת יוצא דופן שימחיש את התשוקה שלנו ליהלומים".

"יצירת מופת מפוסלת" | צילום: גטי אימג'ס

בשנות השישים המאוחרות גראף הרחיב את עסקיו, הוא יצא מגבולות בריטניה לכיוון אסיה ופתח חנויות זיכיון בסינגפור. שש שנים מאוחר יותר הוא הפך לתכשיטן הראשון שזכה בפרס מלכת אנגליה לתעשייה. הוא ניצח בפרס זה שוב בשנים 1977, 1994 ו-2006. מר גראף גם זכה באות מסדר הכבוד של האימפריה הבריטית בשנת 2013 על שירותיו לממלכה בתחום התכשיטנות.

אם בכל זאת קצת גדול עליכם לרכוש את השעון היוקרתי החדש של החברה, תשמחו לדעת של"יהלומי גראף" יש חנויות עודפים ברחבי העולם כולל בארצות הברית, רוסיה, דרום אפריקה, סין ויפן. עם זאת, אנחנו לא מבטיחים שהמחירים יהיו פחות משכר דירה חודשי בארץ.

החנות של גראף ברחוב בונד בלונדון

חבריה הטובים של האישה. קמפיין ל"גראף יהלומים"

השאירו תגובה