חיות וחיוכים: תצוגת בגדי ים באמצע הספארי

וגם: מצאנו את החנות הכי מיוחדת בארץ, פשטנו על קולקציית התיקים של אקססוריז לונדון ורכשנו שמלה שמחליפה טיסה להוואי | באנו, ראינו, קנינו - כל מה שעשה לנו את השבוע

מאת  | ‏ 27 מרץ 2014

באנו >>

קולקציית בגדי הים של אינטימה
ביום חם מהרגיל לעונה ישבו אורחי חברת אינטימה עם כובעים לראשם ומשקפי שמש לרושם, לצפות בתצוגת אופנה בספארי. כן, קראתם נכון. הלוקיישן הייחודי, בין הפינגווינים לקופים, הצליח ליצור עניין גם בקרב החיות שהביטו בדוגמניות הצועדות בבגדי ים ועקבים. את התצוגה פתחה טיטי איינאו, ופינתה את מקומה למלכת היופי הנכנסת מור ממן, שעלתה על המסלול אחריה.

בין הטרנדים שנצפו על המסלול: הדפסים שבטיים ופרינטים חייתים המתכתבים עם הסביבה ובאווירה טרופית, חיתוכי לייזר במשחקים דו שכבתיים, סגנון רטרו במחווה למועדוני היאכטות, גדילים והמון צבע.

טווח מחירים: תחתונים – 99-139 ש"ח, חזיות – 149-189 ש"ח. שלמים – 179-299 ש"ח.
להשיג ברשת אינטימה.

ספארי באווירה של ספארי, אינטימה | צילום: אבי ולדמן

מלכות היופי היוצאת והנכנסת. טיטי איינאו ומור ממן | צילום: אבי ולדמן

החנות החדשה של אליז – Numéro 13
המדור מאד, אבל מאד מחבב את שכונת נווה צדק. החנות החדשה של אליז נותנת עכשיו תירוץ נוסף להגיע לאזור הקסום הזה לעיתים יותר קרובות. אליז ג'וליארד, בעלת הבוטיקים "אליז", חברה למעצב השיער רואי דניאל לבית לוריאל פרופשיונל, והשניים פתחו מתחם אופנה וטיפוח שפשוט מתחשק לגור בתוכו. מדובר בבית עתיק המשתרע על שטח של 350 מ"ר, עם חדרים רבים, תקרות גבוהות וקשתות בניחוח של פעם.

חנות הקונספט מערבבת בין אופנה, טיפוח, ספרים, ובמילים אחרות: לייף-סטייל, ואפילו מתקיימות בה תערוכות מתחלפות. בין מותגי האופנה המוצגים בחנות: Tais toi jaloux, Atelier Prive, Hartford, Whooz, Stalactite, House of Harlow,Antik Batik, Paul and Joe sister, Margaux Lonnberg ועוד.

המחירים מעט גבוהים (35-15,000 ש"ח) אבל למי שמתחשק להכנס למתחם מלא בסטייל, שווה לקפוץ גם בלי לצאת עם שקיות של שופינג.
שבזי 13, תל אביב.

בבית עתיק בנווה צדק. נומרו 13 | צילום: יח"צ

צבעוני. נומרו 13 | צילום: יח"צ

המספרה בחנות | צילום: יח"צ

Anitk Batik לחנות Numéro 13, קיץ 2014 | צילום: יח"צ

ראינו >>
קולקציית הקיץ של Accessorize London
מותג האביזרים הבריטי מציע קולקציה שמבקשת מהקיץ להגיע, ובזה הרגע. פריטים צעירים, שובבים וקלילים כמו תיק מצלמה ותיק לימוני, תכשיטים במראה בוהמייני, משקפי שמש, כובעים, צעיפים וגם נעליים. ניכר שהרשת "התבגרה" מעט, וגם נשים שעברו את שנות העשרים לחייהן יכולות למצוא שם את מבוקשן.

טווח מחירים: 15-380 ש"ח.
להשיג בכל סניפי רשת אקססורייז.

התבגרה, הרשת. Accessorize London | צילום: יח"צ

אבל עדיין עם קריצה מתקתקה. Accessorize London | צילום: יח"צ

קולקציית ביכורים של מיטל ז’אנו הראלי
אחרי שנים של עבודה לצד מעצבת שמלות הערב, אושידה, יצאה מיטל לדרך חדשה וכעת היא מציגה את קולקציית הביכורים שלה. בניגוד מוחלט להרבה שמלות ערב שראינו לאחרונה, הקולקציה שמציעה מיטל היא בהשראת מזרח אירופה, עם הדפסים מדהימים ובדים עשירים. ההדפסים כולם בעיצובה, והיא מבטיחה שלא ניתן למצוא כמותם בשום מקום אחר. המעצבת מספרת כי התאהבה בתרבות הרוסית, וניסתה דרך השמלות למצוא את הקשר בין סגנונות עתיקים של רקמות, בדים כבדים והדפסים המזכירים מפות ובין פרינטים עכשווים העוברים עיבוד וגזרות מחמיאות לגוף – מחבקות וצמודות או נשפכות ומותירות רושם.

טווח מחירים: שמלות ערב – 1,700-6,000 ש"ח, מכנסיים: 1,700-3,200 ש"ח, חולצות: 1,100-2,200 ש"ח.
ניתן להשיג בסטודיו המעצבת בתל אביב, בתיאום מראש: 050-3321666.

פרינטים שמטריפים את העין. מיטל ז'אנו הראלי | צילום: מירי דוידוביץ'

מיטל ז'אנו הראלי | צילום: מירי דוידוביץ'

קנינו >>

שמלה של REPLAY
מותג האופנה מציע לעונה הקיץ קולקציה צבעונית במיוחד עם היצע רב לקהל הנשי, מה שבדרך כלל קשה למצוא במחוזותיהם. ההשראה לקולקציה היא מהוואי, עם אווירה של חופשה, חוף ים וכל מה שהמדור מחפש בעודו כותב שורות אלו. נדלקנו על שמלת פליסה עם הדפס דקלים, בצבעים הכי נכונים לעונה.

מחיר: 600 ש"ח
להשיג בסניפי REPLAY.

ריפליי, מחיר: 600 ש"ח | צילום: אבי ולדמן

השאירו תגובה