עכשיו זה רשמי: ריהאנה מוכתרת לאייקון האופנה של השנה

מועצת האופנה של אמריקה (CDFA) מעניקה לרירי את הפרס הנחשק של השנה, בו זכו בעבר קייט מוס וליידי גאגא | "היא השגרירה הכי מרתקת של האופנה בשנים האחרונות"

מאת  | ‏ 25 מרץ 2014

סטייל אייקון אמיתית. ריהאנה| צילום: גטי אימג'ס

למרות שאנחנו לא תמיד יורדים לסוף דעתה בנוגע לבחירותיה האופנתיות, אי אפשר להתכחש לעובדה שריהאנה היא מכתיבת טרנדים וכעת יש גם גושפנקא לכך. הזמרת בת ה-26 תוכתר כאייקון האופנה של 2014 בטקס השנתי של ה-CFDA. הפרס יינתן לזמרת ב-2 ביוני בטקס שיערך במנהטן, ניו יורק.

ריהאנה לבלמיין, אביב 2014

"אנחנו גאים להעניק לריהאנה את פרס אייקון האופנה, על השפעתה בתעשייה ועל השגרירה הכי מרתקת של האופנה בשנים האחרונות", אמר סטיבן קולב, מנכ"ל המועצה בראיון ל-Telegraph. הפרס בעבר ניתן לליידי גאגא, ניקול קידמן ולדוגמניות קייט מוס ואימאן.

בשנה האחרונה ריהאנה נהנתה משיתופי פעולה יצירתיים עם ענקית האיפור מאק ודוברת קרן האיידס של החברה. כמו כן שיתפה פעולה עם הרשת הבריטית ריבר איילנד, עימם יצרה שלוש קולקציות. כמו כן, התיידדה עם קרל לגרפלד שהטיס אותה מפריס לדאלאס לשבת בשתי תצוגות של שאנל ובשבוע האופנה בפריז נכחה ריהאנה ביותר תצוגות אופנה מאשר דוגמנית על וחלקה כבוד בשורה הראשונה לשאנל, לנוון, דיור, מיו מיו וג'ון פול גוטייה.

"כשאני מרכיבה את הלוק יחד, אני מעזה לגרום למשהו לעבוד", סיפרה בשנת 2011 למגזין ווג, "אני תמיד מחפשת את הצללית המעניינת ביותר שנראית קצת מוזרה, הבנתי את זה כבר – אני צריכה פשוט להפוך את זה ל'שלי'. לדעתי זה כל הכיף באופנה". רירי עובדת עם הסטייליסט המדובר מל אוטנברג ומעצב התלבושות אדם סלמן, בעזרתם הפכה למושא הערצה בעולם האופנה בשל השילובים המרשימים שהיא עושה בין פריטי קוטור, טי שירטים קרועים וסניקרס, בין אופנה גבוהה לסטריט.

ביוני הקרוב, כאמור, עולם האופנה יתכנס כולו לחלוק כבוד לזוכים בקטגוריות שונות, ביניהם פרס למעצב בגדי הנשים הטוב או הטובה ביותר השנה, מעצב הגברים הטוב ביותר, מעצב או מעצבת האקססוריז הטוב ביותר ועוד. למעצב הראשי של בית דיור, ראף סימונס, יוענק הפרס הבינלאומי, בעוד עבודתה של הדוגמנית לשעבר הפועלת נגד גזענות ובעד גיוון בבחירת הדוגמנים בתצוגות האופנה, בת'אן הרידסון, תזכה לכבוד עם פרס המייסדים.

בין מראה הסטריט לאופנה גבוהה. ריהאנה על שער ווג בחודש שעבר

פאשן אייקון. רירי, מאחורי הקלעים בצילומים של מאק ויוה גלאם | צילום: יח"צ

השאירו תגובה