הכירו את המתופפת הישראלית שמרעידה את עולם האופנה

תופים, בבקשה | מיטל כהן, סנסציית רשת ומתופפת מוכרת ברחבי העולם היא הפרזנטורית החדשה של מותג האופנה טביתה סימונס, בקמפיין רועש במיוחד לקולקציית הנעליים של אביב קיץ 2014 | התוצאה: סופר גרובית

מאת  | ‏ 25 מרץ 2014

רוק סטאר. מיטל כהן בקמפיין לטביתה סימונס

עם 705 אלף לייקים בפייסבוק, כ-12 אלף עוקבים באינסטגרם ועוד כ-36 אלף עוקבים בטוויטר, אין ספק שמיטל כהן היא אחת היחידות  שהצליחו לעשות את זה בגדול בחו"ל. לקליפים שלה יש מיליוני צפיות ביוטיוב ומדובר ללא ספק בבחורה מוכשרת במיוחד. כיום יש לה מעל חצי מיליון מנויים לערוץ היוטיוב שלה, אבל לא רק בעולם המוסיקה שמים לב אליה.

מעצבת הנעליים הבריטית טביתה סימונס החליטה לגייס את מיטל עבור צילומי קולקציית הנעליים החדשה שלה, בקמפיין שכולו שיער נפוח למשעי ונעליים מתחלפות בקצב תופים מסעיר. את הקמפיין צילם בעלה, הצלם המפורסם קרייג מקדין.

"שיחקתי עם הרעיון של שילוב בין פרטים נשיים עם אדג'יות של רוקנרול", סיפרה סימונס למגזין Elle. "הקונספט לוידאו התחיל משם. החלטנו להציג מתופפת חזקה ורוקיסטית והשתמשנו בפדלים של הרגליים כדי להציג את הנעליים. ברגע שבחרנו את הקונספט של המתופפת בעלי והבמאי, קרייג מקדין, התחיל לחפש ביוטיוב אחר הכישרון המתאים ומצאנו אותה. מיטל באמת מתופפת. את כל המוסיקה בקליפ היא מנגנת".

סנסציית רשת. מתוך עמוד הפייסבוק של מיטל כהן

מיטל כהן, מתוך הקמפיין לטביתה סימונס

כהן בת ה-30 גדלה ברמת חן, אולם כיום היא מתגוררת בארצות הברית. היא החלה ללמוד לנגן תופים באופן עצמאי בגיל 18 וחלמה לטוס ללמוד באקדמיה למוסיקה בלוס אנג'לס. אחרי שטסה, תאונת דרכים קשה בה שברה שלוש חוליות בגבה קטעה את החלום והחזירה אותה לשיקום בארץ. לאחר החלמתה טסה חזרה לארצות הברית. רק בעקבות פרסום סרטוני קאברים שלה לשירים מוכרים היא החלה להצליח ובגדול.

"לא ממש עיכלתי את סדר גודל הפקת הקמפיין הזה עד שנחתתי בניו יורק ונהג הביא אותי לאולפן, היו בערך 60 אנשים מפיסגת עולם האופנה שכירכרו סביבי, לא משהו שקורה כל יום", מספרת כהן בשיחה עימנו.

בקליפ נראית כהן מנגנת תוך שנעליה מוחלפות בקצב מסחרר, מנעלי סירה בצבעי שחור לבן דרך נעלי סטילטו שרוכים כלפי מעלה ועד נעליים עם עקבים נמוכות ונעליים שטוחות לגמרי. "אני לא הולכת עם עקבים אף פעם ובטח שלא מתופפת איתם, כך שזה היה לא פשוט בכלל. בין טייק לטייק עיסו לי את כפות הרגליים ואיפורו לי אותם, כי הן היו אדומות בטירוף ומלאות וורידים, לא בדיוק המראה שהם הלכו עליו. די מצחיק כשחושבים על זה".

כהן עובדת כעת על אלבום הבכורה שלה, לאחר שגייסה 140 אלף דולר בקיק סטארטר לפני מספר חודשים. "אין לי תכנון לחזור לישראל בקרוב, אבל הארץ תמיד תהיה הבית שלי. אני מאמינה שאני בסופו של דבר אחזור הביתה".

"הלוואי שהייתי מנגנת בכלי כלשהו", אומרת המעצבת סימונס ל- Style.com. "אני חושבת שזו הסיבה שאני כל כך מרותקת ממוסיקאים" ואין ספק שבמקרה של כהן, כולנו מרותקים.

קולקציית אביב קיץ 2014 של טביתה סימונס

השאירו תגובה