קולקציה מהאגדות: אנג'לינה ג'ולי וסטלה מקרטני מעצבות ליין לילדים

לקראת צאת הסרט החדש של דיסני "מליפיסנט" (מרשעת) יוצרות מעצבת האופנה סטלה מקרטני והשחקנית הראשית בסרט, אנג'לינה ג'ולי, קולקציה מיוחדת לילדים הכוללת שמלות נסיכותיות וחולצות טי-שירט מדליקות

מאת  | ‏ 24 מרץ 2014

לא נראים מרשעים כלל וכלל. הקולקציה המתוקה של סטלה מקרטני בהשראת הסרט "מרשעת"

בקרוב יצא לאקרנים הסרט "מליפיסנט", (מרשעת) של דיסני, המגולל את סיפור היפהפיה הנרדמת מזוית אחרת, דרך התמקדות במכשפה מליפיסנט, בגילומה של אנג'לינה ג'ולי.

דיסני סומכים על כך שהסרט הזה, כמו יתר הסרטים שלהם, יכבוש את לבם של הילדים ואת הארנק של הוריהם, ולצד המרצ'נדייז הרגיל שצפוי לצאת יד ביד עם הסרט, יוצא עוד משהו מיוחד: קולקציית קפסולה בהשראת הסרט, בעיצובה של סטלה מקרטני, שלשם העיצוב שיתפה פעולה עם אנג'לינה ג'ולי, שזו לה גיחה ראשונה לעולם האופנה.

הקולקציה צפויה להכיל שמלות נסיכותיות ומנצנצות במיוחד, אך בעלות עיצוב אדג'י מהרגיל, לצד טי-שירטים בסגנון יותר פרוע, נעליים מבריקות לילדות ונעלי סניקרס מעוצבות לבנים. המחירים, כצפוי מקולקציה משותפת לשתי נשים כה ידועות, עומדים על טווח של 75-185 דולר, ומתאימה לגילאי 4-14.

"תמיד הייתי מעריצה גדולה של דיסני". סטלה מקרטני ואנג'לינה ג'ולי בשיתוף פעולה ייחודי | צילום: גטי אימג'ס

 

בקולקציה ניתן למצוא גם אביזרים, כמו קרניים מסוגים שונים, תכשיטים וכובעים בהשראת דמויות הסרט. את הקולקציה ניתןו יהיה לרכוש בחנויות דיסני וסטלה מקרטני ברחבי העולם, וגם באתרי שתי החברות אונליין, מסוף אפריל, חודש שלם לפני יציאת הסרט, ב-30 למאי. עשרה אחוזים מהמכירות ילכו לקרן SOS, קרן העוזרת לילדים במצוקה.

זוהי הפעם השניה בה משתפת מקרטני פעולה עם חברת דיסני, כאשר בפעם הקודמת עיצבה סדרת תכשיטים בהשראת 'אליס בארץ הפלאות' האפלולי של טים ברטון. "תמיד הייתי מעריצה גדולה של דיסני", אומרת מקרטני. "גדלתי, כמו כולם, כשאני צופה בכל הסרטים המוכרים, בדיוק כפי שאמא שלי עשתה, וכך גם ילדי. כשהופיעה ההזמנה, והוזמנתי לבקר את אנג'לינה ג'ולי בסט, קפצתי על ההזדמנות."

עבור ג'ולי, זוהי הזדמנות משמחת לשלב בין הקריירה לבין משפחתה הענפה, ובתה הקטנה ויויאן אף משחקת בסרט בתפקידון קטן. "היה קשה לבחור מי מילדי ישחק איתי בסרט," היא מספרת, "ויויאן היתה היחידה מבין ילדי שלא חששה מהקרניים והתלבושת והסכימה להתקרב אלי, אז משום כך היא נבחרה לתפקיד".

אנג'לינה ג'ולי בסרט "מליפיסנט" | צילום: יח"צ

חולצות עם הדפסים מתוקים. הקולקציה של מקרטני וג'ולי

שמלות של נסיכות. אפשר גם? הקולקציה של מקרטני וג'ולי

השאירו תגובה