השערים הכי לוהטים: קים קרדשיאן סוף סוף בווג, קיילי מינוג הורסת בגיל 45

הקרדשיאן הכי בוטילישס הגשימה את החלום והופיעה על קאבר המגזין החשוב בעולם | וגם: חאליסי חוזרת ושרה ג'סיקה פרקר מגלה סודות מארון הבגדים | השערים של חודש אפריל

מאת  | ‏ 23 מרץ 2014


ווג ארצות הברית >> קים קרדשיאן וקניה ווסט

עולם המגזינים עבר רעידת אדמה משמעותית בימים האחרונים והאחראים לה הם הגברת אנה ווינטור, כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן וארוסה הפאשניסט קניה ווסט. אחרי שנים בהם חלמה וניסתה בכל דרך להגיע לשער של המגזין החשוב בעולם, היא ובן זוגה מככבים על הקאבר של ווג ארה"ב של חודש אפריל. בתמונה אותה צילמה אנני לייבוביץ נראית קים בשמלת כלולות לבנה של לנווין עטופה בזרועות קניה.

ווינטור הבינה מבעוד מועד (וגם צדקה, אם לשפוט את ציוצי הטוויטר הזועמים) שלא כולם יהיו מבסוטים מבחירתה, ובטור העורכת היא נתנה הצדקה למעשיה. "ייתכן וקראתם שקניה התחנן בפניי לשים את הארוסה שלו על השער של ווג. הוא לא עשה דבר כזה. הרכילות הייתה יכולה לשמש כסיפור מעניין יותר לקרוא, אבל העובדה הפשוטה היא שזה פשוט לא נכון".  "קניה הוא אמן מדהים ופרובוקטור תרבותי בעוד קים, דרך האופי החזק שלה, יצרה מקום לעצמה באור המסנוור של הזרקור העולמי. זה לוקח אומץ אמיתי לעשות זאת". בעוד מנויים רבים של המגזין זועמים, ביניהם אפילו השחקנית שרה מישל גלר שצייצה שהיא מבטלת את המנוי למגזין, לנו יש תחושה שלקים וקניה לא ממש מזיז מה לאחרים יש להגיד. הם כבר עשו את ה"וי" שלהם.

הארפר'ס בזאר בריטניה >> שרה ג'סיקה פרקר

אחרי שעשתה לנו סיור מהיר בבית המהמם שלה בניו יורק, שג"פ מופיעה על שער המגזין לבושה לואי ויטון בלוק שרק קארי ברדשאו הייתה יכולה טו פול אוף. על הקולקציה החדשה שלה למנולו בלניק היא מספרת שהרעיון הגיע אחרי שנים של גילום דמותה של ברדשאו, פריקית של נעליים. "חשבתי לעצמי, 'זה מה שממש הייתה רוצה לעשות כרגע'. התקשרתי למונולו בלניק ואמרתי: 'יש לי רעיון מטורף'". למרות שהייתם חושבים שגם לה, כמו לקארי, יש חדר ארונות מסיבי, פרקר מודה שהיא לא ממש עושה יותר מידי שופינג. "יש לי ארון בגדים קטן וכזה מבולגן. הוא נראה מסודר בעקרון, אבל יש המון דברים תחובים בצדדים. חברות מגיעות אליי ואומרות, 'אבל יש לי יותר בגדים ממך'". עכשיו אנחנו מרגישים הרבה יותר טוב עם הארון המצ'וקמק שלנו.


סטייליסט >> קיילי מינוג

למרות שמדובר במגזין מקוון, לא יכולנו שלא לתת לקיילי מינוג את הכבוד המגיע לה ולהכניס אותה לרשימת הקאברים. הצילומים חושפים את קיילי בלוק סקסי א-לה בריז'ט ברדו, ואנחנו מזכירים לכם שהאישה ההורסת הזו בת 45. למרות כל השנים, מינוג, שהוציאה לא מזמן אלבום חדש, מספרת שהיא עדיין מובכת מצילומים בסגנון זה: "אני לא מבינה למה כולם מסתכלים עליי, אבל הם צריכים להסתכל עליי. זאת הסיבה שהם פה וזו העבודה שלהם. אני לא הסתכלתי על המוניטור היום, כי אני רואה את כל מה שאני שונאת ונהיית עוד יותר חסרת ביטחון ושונאת את עצמי ככל שהיום מתקדם". מה שתגידי.


W >> אמנדה סייפריד

אמנדה סייפריד נראית סקסית מתמיד על שער מגזין W עם אייליינר שחור ושפתון אדום. השחקנית בת ה-28 משחקת בסרט "A Million Ways to Die in the West" שם היא מספרת על הפרסום שלה, החבר הראשון ואהבתה לכלבה פין המהמם עליו היא מספרת בכל הזדמנות. "בשנה האחרונה אנשים רק התחילו להבין כיצד לבטא את השם משפחה שלי כמו שצריך, אבל הם יודעים כל מה שאפשר על הכלב שלי".

אל בריטניה >> קייטי הולמס

הנה מישהי שלא שמענו עליה די הרבה זמן. קייטי הולמס היפיפייה בת 35 וכבר מזמן התבגרה על טום קרוז, בעלה למשך שש שנים ואבי ביתה, סורי. "אף אחד לא אוהב אותך כמו אמא שלך", היא אומרת למגזין, אולי עם קריצה צינית לעבר קרוז. הולמס נראית קלאסית מתמיד עם מעיל צבעוני של פראדה בצילום של תומס ווייטסייד, ובדפי המגזין היא לובשת גם דיור, מארק ג'ייקובס, ז'יבנשי, פרונזה שולר ועוד. "אני תומכת בנשים וכל הדברים שעברת נותנים לך תובנה גדולה יותר לאחרים, כמו גם לעצמך", היא מסכמת.

אינסטייל >> אמיליה קלארק

"משחקי הכס" חוזרים ב-6 באפריל ואיזו דרך טובה יותר לחגוג את שובה של הסדרה האהובה עם אם הדרקונים, חאליסי, או כפי שהיא ידועה ביום יום, אמיליה קלארק. השחקנית נצפתה לאחרונה בחברת גברים שונים, זאת אחרי הפרידה מיוצר "איש משפחה" סת' מקפרלן, אבל אומרת למגזין: "אנשים שואלים אותי עם מי אני יוצאת, והאמת היא שעם אף אחד". קלארק, שעתידה להופיע על המסך הגדול בעיבוד מחדש לסרט "שליחות קטלנית" מוכיחה על השער שהיא לא רק הבחורה הכי חזקה בכל שבע הממלכות, אלא גם הלוהטת ביותר.

קוסמופוליטן >> קלואי קרדשיאן

למרות שזה לא בדיוק השער של ווג אמריקה, קלואי קרדשיאן מופיעה בשער משלה על מגזין קוסמופוליטן ומפגינה גוף חטוב מתמיד. על חייה הפרטיים והפרידה הכואבת מלאמר אודם, היא מספרת לאמא שלה, קריס ג'נר, שמראיינת אותה במגזין: "החיים שלך הם עבורך, ולא עבור האושר של אחרים. קים זכתה לביקורות כל כך שליליות על הנישואים שלה וזה לא עבד. אם היא לא הייתה שמחה זה דרש אומץ להגיד, 'אני לא יכולה לעשות את זה יותר'. אבל לא טוב לך אז את עושה לא טוב למישהו אחר. אין לי חרטות. לא הייתי משנה דבר". נשמע כמו שיחת אם-בת אולטימטיבית.


ווג בריטניה >> נייג'לה לוסון

חייה הסוערים של השפית הבריטית היהודייה עושים יותר רעש מהבלנדר במטבח שלה. לוסון היא בשלנית, מנחת תכניות בישל ומבקרת מסעדות, מופיעה על השער לבושה בשמלה של ברברי ומציגה חזות בריאה במיוחד, לעומת הדוגמניות הסקיניות שבדרך כלל מעטרות את הקאברים. אחרי שהפכה לאלמנה מנישואיה לג'ון דיאמונד שנפטר בשנת 2001, נישאה בשנת 2003 לאספן האמנות, צ'ארלס סאצ'י אליו הייתה נשואה עשור עד שיחסיהם התפוצצו ביוני 2013 בתמונות שהציגו אותו תופס אותה באלימות סביב צוווארה. הדרך לגירושין הייתה קצרה וגם חשפה על הדרך פנים אחרות לאלילת הבישול כשהיא וסאצ'י תבעו את עוזרות הבית שלהן על כך שגנבו מהן כסף ואלה שמחו לספר שלוסון השתמשה בקוקאין וסמים אחרים מידי יום בעשור בו היינו נשואים, מבלי שסאצ'י יידע מכך ואף סיפקה לבתה קוקאין. מה שנקרא צרות של עשירים.


ווג ספרד >> בהאטי פרינסלו

הדוגמנית הנמיבית, בהאטי פרינסלו, מופיעה על שער מגזין ווג ספרד. המלאכית המהממת לבית ויקטוריה סיקרט היא גם ארוסתו של חובב הדוגמניות אדם לוין, סולן "מארון 5". עם חולצת נקודות של ברברי ופוני הורס, גם לנו קצת מתחשק להתחתן עם הבחורה הזו.

מארי קלייר וטין ווג >> שיילין וודלי

איך יודעים שעשית זאת בגדול? כשאת מופיעה באותו חודש על לא פחות מאשר שני שערי מגזינים מובילים. כוכבת הסרט "מפוצלים", שיילין וודלי בת ה-22, היא כנראה מישהי שכדאי שתתחילו לזכור. את הברייק הגדול קיבלה בסרט "היורשים" עם ג'ורג' קלוני, ובראיון למגזין טין ווג היא פותחת את הפה על המתחרים של סרטה החדש "מפוצלים" – טרילוגיית "דמדומים". "אני מצטערת, אבל מדובר במערכת יחסים רעילה ומאד לא בריאה. היא מתאהבת בבחור ובשנייה שהוא עוזב אותה חייה נגמרו והיא מתכוונת להתאבד! איזה מסר אנחנו מעבירים לאנשים צעירים? זה ממש לא הולך לעזור לעולם להתפתח". ואם זה לא הספיק לכם, הנה עוד אמרה מגניבה לסיום, "הייתי פעם בסטודיו ואמרו לי שאני צריכה להיראות יותר קוסמופוליטית ושאני צריכה ליצור פרסונה לעצמי. הסתכלתי עליהם ואמרתי, 'הרגע אמרתם לי שאני לא מספיק טובה להיות עצמי, וזה לא בסדר'". תודו שהתאהבתם קצת הרגע.

השאירו תגובה