שאנל ובגדול: במקום מסלול, הדוגמניות צעדו בתוך סופרמרקט
ריהאנה, קנדל ג'אנר (לבית קרדישיאן) וקארה דלווין אומנם היו שם בשביל לעשות רעש, אבל האמת שהקונספט גנב את ההצגה | שאנל הציגו את הקולקציה החדשה בשבוע האופנה פריז כשהכל קורה בתוך סופרמרקט ענק שנבנה מאפס | קארל לגרפלד, שאפו
כולם מדברים על ריהאנה, קנדל ג'אנר (לבית קרדישיאן) וקארה דלווין עושות שופינג בסופר ענקי שהוא בעצם מסלול התצוגה של בית האופנה אולי הכי מפורסם בעולם, שאנל. אבל האמת היא שהן היו רק התוספת לגימיק הגדול שהפיק קארל לגרפלד, המנהל הקריאטיבי והאיש מאחורי המותג, שהרים סופרמרקט שכולו ממותג במוצרי החברה. הסופר הוא בעצם המסלול שבו צעדו הדוגמניות והציגו את הקולקציה החדשה בשבוע האופנה בפריז.
לגרפלד ידוע בתצוגות הגרנדיוזיות שלו, אם בשנים קודמות הפך את המסלול לעולם תת ימי, הרי שעכשיו הוא עלה רמה אחת מעל כשלקח את האחד האולמות הנחשבים בפריז והפך אותו לסופר שכולל רק מוצרים יוקרתיים ונחשקים.
הדוגמניות צעדו בתוך מסע קניות שהכל מסביב להן ממותג שאנל. מהקטשופ דרך הבשר ועד הקרם פנים, הכל היה מוצרים אמיתיים ממותגים בשמות שמזכירים את בית האופנה וההיסטוריה שלו. כמה מחשבה וכמה יצירתיות היו בהפקת האירוע הבלתי נשכח הזה.
אז חוץ מכל האפקטים המגניבים היו שם בעצם גם כמה פריטי אופנה. לגרפלד שוב הלך על הקו הספורטיבי שצועד איתנו חזק לעונת הקיץ. מעבר לזה מצאנו שוב את הטוויד שהוא כל כך אוהב ועשה לו טרנספורמציה גם לפריטים סופרטיבים. השילוב בין השניים הוא אולי אחד הדברים היותר מגניבים שיש.
בין נבגדים לבוא?!
מאת: אורח | 6 במרץ 2014 | 12:41וואווו ברגע שראיתי תמונות מהתצוגה פשוט מגניב!!!כול כך מושקע ורמה אחרת
מאת: אורח | 5 במרץ 2014 | 19:07