עובדי מקדונלדס נגד מוסיקנו: אנחנו לא טרנד אופנה
בית האופנה מוסקינו הציג את הקולקציה החדשה שכולה בהשראת מקדולנדס. עובדי חברת המזון תוקפים את בית האופנה בכך שהוא מזלזל בהם. "המחשבה שיש מי שמשלם אלפי דולרים בשביל המדים של עובדים שנאבקים לקיים את עצמם - היא פשוט עצובה", סיפר עובד החברה
בתצוגת האופנה של מוסקינו בשבוע האופנה במילאנו הציג המנהל הקריאטיבי החדש , ג'רמי סקוט, את הקולקציה שלו שמושפעת מאד מתאגדי אוכל גדולים. החברה אולי הזכורה ביותר מהתצוגה היא מקדולנדס. עובדי החברה, לא מצאו את ההומור בקולקציה ועכשיו הם מוחים נגד השימוש במדים שלהם לצרכי הקולקציה של סקוט.
"מי שעבד אי פעם במקדולנדס, יודע שאין שום דבר אופנתי בזה", סיפרה מיה ברוסנדורף עובדת לשעבר בסניף מקדולנד באינדיאנה לאתר הדיילי מייל, "לדעת שיש מי שישלם 1000 דולר על שמלת מקדונדלס כשהכר של העובדים שם הוא לא גבוה במיוחד, זה נקרא זלזול".
סקוט הציג בתצוגה פריטי אופנה ואססוריז שכולם מושפעים מתרבות הפופ. הייתה שם התייחסות לשוקולד הרשי, קלוגס ואפילו בוב ספוג כיכבה על שמלות קוטור. הקולקציה עשתה המון רעש בתעשיית האופנה והסלבס והפאשניסטיות מיהרו לקנות / לקבל שמלת ותיק עם האות M עליה.
כמה זה עלה אתם שואלים? אז תיק ערב קטן בצבע אדום עם האות M (הכוונה כמובן לאייקון של מקדולנדס) עולה 1,265 דולר, סוויטשירט ב- 850 דולר וטי שרט ב- 750 דולר.
"אני נאבק לסגור את החודש", הוסיף עובד נוסף של החברה לדיילי מייל, "המחשבה שיש מי שמשלם כל כך הרבה כסף לבגד שנראה כמו המדים של העובדים שנאבקים בשביל משכורת, היא פשוט עצובה".
מהנהלת מקדולנד אמרו בתוגבה כי הם אפילו לא היו מודעים לתצוגה עד לפניית הבקשה וכי לא ברור אם יהיו הליכים משפטיים נגד בית האופנה. מבית האופנה מוסקינו, לא התקבלה תגובה.
מאת: חני | 7 במרץ 2014 | 12:31
מאת: אורח | 4 במרץ 2014 | 18:18