רואים כפול: זוגות שמתלבשים אותו הדבר

כשמבלים הרבה זמן ביחד מתחילים לסגל את התכונות של האדם שלצידך, אבל מה הסיפור עם אלו שמתחילים להתלבש אותו הדבר? | מבראנג'לינה ועד יוקו אונו וג'ון לנון, הזוגות שהולכים עד הסוף עם מאצ'י מאץ'

מאת  | ‏ 19 פברואר 2014

בראנג'לינה כובשים את השטיח האדום | צילום: גטי אימג'ס

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, הלוא הם הצמד בראנג'לינה, נחשבים לאיט קאפל החזק ביותר בהוליווד כבר שנים. אבל אפילו הם צריכים להזכיר לעולם שאת האהבה שלהם לא ניתן לשבור, לא משנה כמה זמן טבעת האירוסין הזו נמצאת לאנג'י על האצבע מבלי שיתרחש האירוע הלבן והמיוחל. זאת אולי אחת הסיבות בגינן השניים החליטו להגיע לטקס פרסי ה-BAFTA לפני מספר ימים לבושים בחליפות טוקסידו תואמות.

אנג'י הלכה על לוק שובב עם חליפת סן לורן ושחררה את הפפיון, בעוד בראד החליק את שיערו לאחור והלך על הלוק המוקפד יותר של ולנטינו. במציאות זה לא היה עובד לנו, אבל אין ספק שהם נתנו לנו אחלה רעיון לתחפושת לפורים.

בראנג'לינה עושים את זה קודם באפור

מסתבר שמי שחובב מראה כפול בזוגיות תמיד יאהב אותו (שימו לג'סטין טימברלייק בהמשך הכתבה), כך גם במקרה של בראד ואנג'לינה. כבר בשנת 2009 עזבו השניים את הבית בלבוש אפור תואם והגיעו לפרמיירת סרטו של פיט, "הסיפור המופלא של בנג'מין באטן". בראד לבש טום פורד ואנג'לינה לבשה מכנסיים וחולצה של ראלף לורן ומעיל אפור מעל.

בראנג'לינה באפור | צילום: גטי אימג'ס

הבקהאמים בלבן

שנה לפני הבגידה של דיוויד באשתו, ויקטוריה, השניים דגמנו חזה דנדש ובגדי חתונה מנצנצים ומביכים משהו לטקס פרסי הסרטים של MTV. מזל שמאז ויקטוריה לקחה את עצמה בידיים והפכה למעצבת מוערכת שלא עושה פדיחות כאלה יותר.

הבקהאמים לובשים לבן | צילום: גטי אימג'ס

קים קרדשיאן וקניה ווסט

אין ספק שמאז שהשניים החלו להיראות יחד, ללוק של ווסט הייתה השפעה לא מעטה על המלתחה של קים. לתצוגת ז'יבנשי לסתיו חורף 2013 הגיעו השניים בחליפות בשחור ובלבן, דוגמא מושלמת לחיבור הנקרא "קימייה".

קניה וקים בשחור ולבן | צילום: גטי אימג'ס

ג'סטין טימברלייק ובריטני ספירס

הרבה לפני שג'סטין הפגוע שר לבריטני שירים כמו "בכי לי נהר", טקס פרסי המוסיקה האמריקאי בשנת 2001 היווה את הכרזת האהבה הגדולה ביותר, הרי מה יותר רומנטי ממבוכה משותפת? מאצ'י מאץ' מופרך של ג'ינס, לתפארת החלק הדרומי של ארה"ב. הלוק הקשה זכה ללא מעט ביקורת, אבל דווקא בשנה שעברה הסכימה לא אחרת מאשר מיילי סיירוס שמדובר היה בהכרזת אהבה רומנטית במיוחד. "אני רוצה חבר שילבש ג'ינס על ג'ינס על ג'ינס איתי", אמרה אחרי פרידתה מהמסוורת'.

ג'סטין ובריטני במראה שהשתיקה יפה לו

ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל

ג'סטין טימברלייק הוא הרבה דברים. הוא זמר, שחקן, רקדן ומה לא בעצם, אבל מעל לכל אלה הוא רי אופנדר נצחי. מסתבר שלבחור לא הספיק להתאים את האאוטפיט רק עם בריטני. עכשיו כשהוא נשוי, גם ג'סיקה ביל צריכה להשתתף בניסוי. בפרמיירת הסרט "Runner Runner" בשנה שעברה השניים הלכו על לוק חליפות הטוקסידו והקדימו במעט את בראנג'לינה. אז מי לבש את זה טוב יותר?

ג'סטין וג'סיקה מאצ'י מאץ' | צילום: גטי אימג'ס

ג'יי לו וכריס ג'אד

יש לנו תחושה שג'ניפר לופז רוצה שכל בן זוג בחייה יתאים את מלתחתו עם שלה. מהקשר עם פאף דאדי, או איך שהוא קורא לעצמו כרגע, דרך הקשר עם בן אפלק אותו ניסתה להלביש כמו מיליונר ועד כריס ג'אד, בעלה למשך תשעה חודשים שלמים אי שם בתחילת שנות האלפיים. בטקס פרסי המוסיקה של MTV בשנת 2001. לופז וג'אד הלכו על מוטיבים אצטקיים זהים, רק חבל שזה לא הצליח להציל את הקשר ביניהם. עכשיו שהיא יוצאת עם קספר סאמרט בן ה-26, ג'יי לו בהחלט מצאה ילד חדש להלביש.

ג'ניפר לופז וכריס ג'אד מתאמים מראות | צילום: גטי אימג'ס

קארן אלסון וג'ק ווייט

כראוי למישהו שללהקה שלו קוראים "הפסים הלבנים" בתרגום חופשי, ג'ק וויט וקארן אלסון אוהבים להתאים לוקים, בעיקר גותיים. בנשף המטרופולין של שנת 2009, ג'ק נראה כמו מחווה מיוחדת לג'וני דפ ב"מספריים של אדווארד", ואלסון ניסתה להיראות כמה שיותר דומה לו עם מעיל שחור ומלמלה לבנה. למרות האחידות במראה, השניים נפרדו בהמשך ב"מסיבת גירושין" שאירגנו. יש לחבר'ה האלה חוש הומור.

קארן אולסן וג'ק וויט | צילום: גטי אימג'ס

יוקו אונו וג'ון לנון

עוד לפני שבריטני ספירס וג'סטין טימברלייק איחדו תלבושות ניינטיז מזעזעות, יוקו וג'ון היו החלוצים. בשנות השבעים השניים חלקו יותר מאהבה כשלבשו טוטאל לוק לבן ונקי, כולל רצון משותף לשלום עולמי.

ג'ון לנון ויוקו אונו חולקים אהבה לעולם ולצבע הלבן

השאירו תגובה