סטייל בבית הקברות: ולנטינו מפרסמים תיק שנושאת איימי אדמס בדרכה ללוויה

השחקנית חלקה כבודה אחרון לעמיתה פיליפ סימור הופמן, ולנטינו ניצלו את המעמד למסע יחסי ציבור לתיק באמתחתה. כעת הם מפרסמים הודעת התנצלות | כל פרסום הוא פרסום טוב?

מאת  | ‏ 10 פברואר 2014

איימי אדמס מחזיקה את התיק בדרכה ללוויה של פיליפ סימור הופמן | צילום: גטי אימג'ס

בית האופנה ולנטינו שכחו את הגבולות של יחסי ציבור ופרסום, כאשר ביום שישי האחרון שחררו הודעה לעיתונות על התיק שנשאה איימי אדמס ללווית השחקן פיליפ סימור הופמן, בזו הלשון: "אנחנו שמחים ליידע שאיימי אדמס נושאת את תיק Garavani Rockstud מקולקציית אביב קיץ 2014, עימו היא נצפתה ב-6 בפברואר בניו יורק". הם הוסיפו את תמונתה של אדמס בדרך ללוויה, נושאת את התיק בשווי 2,500 דולר.

אדמס (39) הייתה בדרכה ללווית עמיתה למקצוע, הופמן, שנפטר לפני כשבוע בדירתו בניו יורק. השניים שיחקו יחדיו בסרט "המאסטר". בין המשתתפים הנוספים בלוויה היו קייט בלאנשט, חואקין פיניקס ומישל וויליאמס.

ולנטינו הבינו במהרה את הטעות שעשו ועוד באותו יום צייצו התנצלות: "אנו מתחרטים על פרסום התמונה של איימי אדמס עם תיק של ולנטינו. לא היינו מודעים לנסיבות האירוע, זו הייתה טעות ואנו מתנצלים בפני הגברת אדמס".

השחקנית ידועה בחיבתה למותג, לבשה פריטים מבית ולטינו לא אחת על השטיח האדום. מעניין האם הקשר ימשך גם לאחר הפארסה המביכה הזו.

אדמס בדרכה ללוויה של פיליפ סימור הופמן | צילום: גטי אימג'ס

קייט בלאנשט בדרכה ללוויה של פיליפ סימור הופמן | צילום: גטי אימג'ס

התיק שנשאה אדמס. "לא היינו מודעים לנסיבות האירוע", התנצלו בבית ולנטינו

ישארו בקשר? איימי אדמס לובשת ולנטינו בטקס גלובוס הזהב 2014 | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה