קרב דוגמניות: נעמי קמפבל הואשמה שגרמה נזק פסיכולוגי לדוגמנית

אחרי שכבר הואשמה בהתקפות של עובדת בית שלה, נעמי קמפבל כעת נמצאת במלחמה נוספת על שמה הטוב. דוגמנית שמתמודדת בתכנית אותה היא מנחה, מאשימה אותה שגרמה לה לנזק פסיכולוגי בלתי הפיך | יש לנו תחושה שכסף גם פה את האשמות

מאת  | ‏ 9 פברואר 2014
נעמי. דיווה משוגעת או מקור שאפשר לסחוט ממנו הרבה כסף? (צילום: יח"צ)

נעמי. דיווה משוגעת או מקור שאפשר לסחוט ממנו הרבה כסף? (צילום: יח"צ)

אחרי שבעונה הראשונה נעמי קמפבל (43), מנחת תוכנית הרילאטי "The Face",  הצליחה להבריח את המנחות שלצידה, קוקו רושה וקרולינה קורקובה, נדמה שבעונה הזו היא כנראה מתחה את הגבולות רחוק מידי. עכשיו היא מואשמת על ידי מתמודדת בתוכנית בכך שגרמה לה נזק פסיכולוגי בזמן הצילומים.

"היא השליכה את כל האנרגיה השלילית שלה עליי"

"נעמי שונאת רוסיות", סיפרה הדוגמנית המאשימה, קירה דיכטייר בת ה-24 מרוסיה. לטענתה, ההתנהגות של קמפבל גרמה לה לנזק פסיכולוגי וההפקה עדיין משלמת לה על טיפול נפשי. "היא אישה מדהימה, אבל בלתי אפשרי לעבוד איתה", הוסיפה דיכטייר בראיון ל-page six. "היא השליכה את כל האנרגיה השלילית שלה עליי. אחרי שהצילומים הסתיימו נשלחתי לראות רופא ואני עדיין בהתאוששות. הרשת עדיין משלמת לי על הטיפול".

קמפבל כמו גם מנהלי ההפקה, דוחים את ההאשמות בתוקף. בראיון ל"ווג" בריטניה סיפרה מקורבת לקמפבל, "אנחנו מצטערים שקירה אינה בקו הבריאות ומקווים שתקבל את העזרה שברור שהיא צריכה. ההאשמות שלה מגוחכות".

מה שבטוח שזה עשה באז לתוכנית (צילום: יח"צ)

מה שבטוח שזה עשה באז לתוכנית (צילום: יח"צ)

עשר האשמות בעשר שנים

זוהי כמובן לא הפעם הראשונה שקמפבל בקו האש אחרי שבין השנים 1998-2008 הואשמה ביותר מעשר פעמים בביצוע עבירות אלימות נגד מועסקים שלה, קולגות ואפילו במקרה אחד, שני שוטרים. במקרה הראשון קמפבל הודתה באשמתה על כך שהכתה את העוזרת שלה בטלפון נייד. היא לבסוף שלמה לה סכום שלא פורסם כדי לסגור את העניין. אולם, בשנת 2006 האשמות נוספות נגדה צצו מ-8 עובדים אחרים שהתלוננו על התעללות מצידה. קמפבל מצידה פשוט הצטלמה עם חולצה בה כתוב היה, "נעמי הכתה אותי ואהבתי את זה".

בשנת 2007 קמפבל הודתה שתקפה עוזרת בית לשעבר כשזרקה עליה טלפון (אכן, יש פה מוטיב חוזר). קמפבל שילמה לה על הוצאות רפואיות, השתתפה בתכנית לניהול כעסים ומלאה 5 ימי שירות קהילתי אליהם הגיעה, כיאה לדיווה שהיא, לבושה בבגדי מעצבים. באותה שנה התמודדה עם תביעות מצד חברתה לשעבר, השחקנית איבון סיו שטענה שקמפבל תקפה אותה מילולית ופיזית בעוד עוזרת הבית שלה טענה שתקפה אותה עם טלפון נייד.

בשנת 2008 קמפבל הודתה שתקפה שני שוטרים וירקה על אחד מהם כשגילתה שהמזוודות שלה אבדו בשדה התעופה. היא נאלצה למלא 200 שעות שירות קהילתי ולשלם קנס של 4600 דולר. אסרו עליה גם לכל החיים לטוס שוב עם בריטיש איירווייז.

 

הדוגמנית המאשימה, קירה דיכטייר

הדוגמנית המאשימה, קירה דיכטייר

רק שלא תתעצבן

למרות כל אלה ואולי בעיקר משום שאפילו בהפקה של התכנית מפחדים שהדיווה תשלולל ותעיף להם טלפונים, החליטו המנהלים לצודד בנעמי. מטעם ההפקה של Oxygen, הרשת שמפיקה את הגרסה האמריקאית של התכנית, נמסר, "נעמי והמדריכות האחרות לצידה (ארין אוקונר וקרולין ווינברג, נ.כ.) הן מקצועיות לחלוטין ושופטות את המתמודדות על היכולות שלהן בתור דוגמניות מתחילות והצופים יראו זאת כשהעונה השנייה של The Face תתחיל".

נייג'ל ברקר, הצלם המוכר והקולגה לתוכנית מיהר להגן על נעמי וצייץ בטוויטר, "עצוב כשאנשים שמקבלים הזדמנות יורדים לרמות כאלה ומפיצים האשמות לא נכונות. נעמי קמפבל היא מקצוענית".

דיכטייר, אתלטית לשעבר מרוסיה, הופיעה בעונה השנייה של התכנית בגרסתה האמריקאית אשר עתידה להיות מוקרנת בעוד חודש. נראה מה העריכה תצליח לגרום לצופים להאמין.

נעמי מצטלמת רגועה מתמיד (צילום: גטי אימג'ס)

נעמי מצטלמת רגועה מתמיד (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה