יורשת העצר: אידי קמפבל היא הבריטית הכי לוהטת בעולם האופנה

קארה דלווין, מאחורייך | היא משתתפת בכל התצוגות והקמפיינים החמים לעונה ונבחרה ל"דוגמנית השנה" של השנה החולפת | הגיע הזמן להיכרות רשמית עם "טוויגי" החדשה

מאת  | ‏ 6 פברואר 2014

נסיכת האופנה הבריטית. אידי קמפבל מתנוססת על השערים

עם עיניים כחולות ענקיות ולוק שדוף ובריטי משהו, אידי קמפבל בת ה-23 ממיסה לבבות בעולם האופנה. היא נבחרה לדוגמנית השנה בטקס פרסי האופנה הבריטי לפני כחודש ומככבת בכל הקמפיינים הלוהטים של העונה הקרובה.

צלם האופנה הידוע מריו טסטינו גילה אותה בגיל 18, לפני חמש שנים, כאשר צילם אותה כחלק מכתבה על תושבי לונדון מבטיחים בסצנת הסטייל. טסטינו קלט את הפוטנציאל ובמהרה סידר לה ליהוק לצד קייט מוס בקמפיין לברברי, מה שזיכה אותה בחוזה בסוכנות ויוה מודלס לונדון ופריז. והיתר, היסטוריה.

אידי קמפבל בקמפיין לברברי, חורף 2011

מצאו את ההבדלים. אידי קמפבל על שער ווג בריטניה באפריל 2013, מול הדוגמנית טוויגי

קמפבל הפכה לפנים הרעננות והטהורות של בריטניה, ואפשר להסתכן ולומר שהיא הטוויגי של המאה ה-21. שיערה השטני והנשי נצבע בשנה האחרונה לשחור ומייצר אדג'יות ייחודית למראה שלה (מה שהצליח ובענק, כי בחלק מהתמונות קשה לזהות שמדובר באותו אדם).

היא הופיעה בשנים האחרונות בשלל שערי מגזינים, צעדה במסלולים הכי חשובים והשתתפה בקמפיינים של מארק ג'ייקובס, אניה הינדמארץ', אלכסנדר מקווין, לואי ויטון, לנוון, קרל לגרפלד וסטלה מקרטני.

קמפבל היא בת לאדריכלית המוכרת ועורכת לשעבר של מגזין טטלר ו-ווג הבריטי, סופי היקס. בשעות הפנאי היא מעדיפה רכיבה על פני צעידה על המסלול, קמפבל, תאמינו או לא, היא רוכבת סוסים מקצועית שלקחה חלק בתחרויות שונות ואף זכתה ב-2011 בתחרות הנשים של Glorios Goodwood. היא גם השתתפה בתחרות הרכיבה של גוצ'י בדצמבר האחרון (Gucci Masters equestrian event).

יש לה תואר ראשון בהצטיינות בתולדות האמנות והיא פעילה למען "סוכנות הקריאה" (The Reading Agency) אשר מעודדת קריאה בקרב ילדים ובני נוער. מי אמר אנטיתזה של קארה דלווין?

רוצי בין סוסים. באירוע רכיבה של גוצ'י | צילום: גטי אימג'ס

הלוק החדש. סתיו חורף 2013 של ז'יל סנדר

קמפבל ובן זוגה אוטיס פרי, בנו של המוזיקאי בריאן פרי | צילום: גטי אימג'ס

זוכה בפרס "דוגמנית השנה" בחודש דצמבר האחרון | צילום: גטי אימג'ס

| "אני מדדה על המסלול" |

השנה החולפת הייתה מוצלחת במיוחד עבור קמפבל. היא הופיעה על שערים רבים ביניהם ווג הבריטי, ווג איטליה, ווג גרמניה ועוד, היא צעדה ב-21 מסלולי תצוגה במהלך שבועות האופנה של העונה האחרונה – סיבות מספיק טובות לבחור בה לדוגמנית השנה של 2013. תשמחו לדעת שהיא גם יודעת לצחוק על עצמה, כשקיבלה את הפרס הנחשק אמרה לקהל: "דוגמניות בדרך כלל לא צריכות לדבר, אז זה עלול להיות רגע שיהרוס לי את הקריירה".

בגובה 178 ס"מ ונוכחות שקשה להתעלם ממנה, קמפבל הספיקה ללכת במסלולים עבור שאנל, ברברי, הרמס, כריסטיאן דיור, קלוין קליין, בלנסיאגה, אלכסנדר וונג ועוד, ולאחרונה הופיעה גם בתצוגת האופנה של ויקטוריה בקהאם. "אני ממש רוצה שנהיה החברות הכי טובות", סיפרה לאתר גרציה. "אני חושבת שהיא נהדרת. היא נורא מצחיקה ובמקביל עוצמתית ואיתנה".

לפני שקיבלה הזדמנויות לפתוח ולסגור מסלולים, קמפבל הודתה בראיון לווג כי בתחילת דרכה ההליכה שלה הייתה טעונה שיפור משמעותי, ואימונים רבים עוזרים לה לתקן את המצב. "הסוכנים שלי גורמים לי להתאמן על ההליכה שלי. צריך להכניס פנימה את הבטן כדי ללכת ישר, להרים את הראש מעלה ולחצות רגל מעל רגל", היא מסבירה.

בתצוגות של קיץ 2014. מימין: ויקטוריה בקהאם, משמאל: אלכסנדר וונג | צילום: גטי אימג'ס

התצוגה האחרונה של מארק ג'ייקובס ללואי ויטון | צילום: גטי אימג'ס

ברברי פרורסום, אביב קיץ 2014 | צילום: גטי אימג'ס

| מה שטוב לאנה וינטור וקרל לגרפלד |

אם תהיתם, הדוגמנית כבר קיבלה את הגושפנקא של קרל לגרפלד שנתן לה את הכבוד הגדול של סגירת תצוגת הקוטור לאביב-קיץ 2012. "הוא מאד נגיש", סיפרה על לגרפלד לווג. "הרבה יותר משהייתם חושבים. הוא יודע איך הוא רוצה שהבגדים יראו ועסוק במשך זמן רב מאחורי הקלעים בסידור הבגדים עלייך". באוקטובר האחרון גם פתחה עבור מארק ג'ייקובס את תצוגתו האחרונה עם לואי ויטון.

קמפבל היא גם הפייבוריטית של אנה ווינטור, עורכת ווג אמריקה. "לאידי יש סוג של יופי מוזר שאוהבי אופנה לא יכולים שלא לאהוב ולא אתפלא בכלל אם תהיה לה קריירה כמו של סטלה טננט, מישהי שהמראה והאינטליגנציה שלה שומרים על התעשייה מרותקת כבר הרבה מאד זמן". גם אנחנו בטוחים שבשנה הקרובה נשמע הרבה מאד על הבחורה הכה קולית הזו.

קמפבל בלוק הקודר | צילום: גטי אימג'ס

האיט גירל הכי נכונה | צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בלוק של רוכבת | צילום: גטי אימג'ס

רומיאו בקהאם, קארה דלווין ואידי קמפבל בקמפיין קיץ 2013 של ברברי

בקמפיין ללנוון, סתיו חורף 2013

קמפיין "המוזות" של מארק ג'ייקובס ללואי ויטון, אביב 2014

סופר קולית | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה