ויקטוריה בקהאם ולופיטה ניונגו כובשות את שערי המגזינים

וגם: לינה דנהאם מצטלמת לווג ומעוררת סערה ברשת ושרה ג'סיקה פרקר נוטעת בנו תקווה לפרק המשך של "סקס והעיר" | הקאברים של חודש פברואר

מאת  | ‏ 3 פברואר 2014


ווג ארה"ב >> לינה דנהאם

לינה דנהאם בת ה-27 סוף כל סוף הגיעה לשער של אחד המגזינים הנחשבים בעולם. יוצרת הסדרה "בנות" הוכתרה ל"מלכה החדשה של הקומדיה" על פי ווג. מי שידועה בתור אחת המתפשטות הגדולות על המסך הקטן דווקא טרחה להתכסות עבור המגזין, ולאלו שמאסו בעירום שלה, היא אומרת, "הייתה תחושה שהוליכו שולל אותי ואת נשים אחרות שהכרתי אחרי הוליווד והייצוג הטלוויזיוני של מיניות. לראות מישהי שנראית כמוך עושה סקס בטלוויזיה זו חוויה הרבה יותר נעימה מאשר לראות מישהי שנראית כמו מישהו שמעולם לא פגשת".

נוצר לא מעט רעש בעקבות השער שצולם על ידי אנני לייבוביץ', השמועות מגלות כי הקאבר ותמונות אחרות במגזין עברו ליטוש רציני. האתר Jezebel אף פרסם פרס של 10,000 דולר לכל מי שישלח תמונות של דנהאם לפני שהם לוטשו. האתר אף הצליח להשיג תמונה אחת כזו, אבל דנהאם מצידה צייצה בטוויטר, "זה פשוט מגוחך מכדי שאתייחס לכך. בואו ננצל את האנרגיות שלנו בצורה חכמה בשנת 2014".



ווג אוסטרליה >> קייט בלאנשט

בלאנשט, מועמדת מובילה לאוסקר על תפקידה הראשי בסרט "יסמין הכחולה" של וודי אלן, מעטרת את שער ווג אוסטרליה בלוק מטאלי במיוחד. למגזין סיפרה על הפרויקט החדש שלה, הסרט "סינדרלה". "אני כל כך מלאה בחרטה ברגע שסרט נגמר. בסוף הצילומים אני רוצה להתחיל הכל מחדש, אני רוצה לעשות את זה טוב יותר". עם פרפקציוניזם כזה, עכשיו רק נותר לראות האם זו תהיה איימי אדמס או בלאנשט שתיקח את האוסקר הביתה.

אינסטייל >> שרה ג'סיקה פארקר

שרה ג'סיקה פארקר מחזירה את הסקסיות של העיר הגדולה בשמלת פראדה צבעונית. השחקנית שהפתיעה בטייטל של מעצבת נעליים בליין הורס למנולו בלניק מספרת למגזין על הגישה שלה לאופנה: "אנשים צריכים להתלבש איך שבא להם. כל החוקים על פי גיל ומבנה הם דבילים", היא אומרת. "אם אתם יוצאים מהדלת בתחושה טובה לגבי עצמכם, זה מה שחשוב".

מסתבר שלא רק אנחנו מתגעגעים לקרי ברדשאו, ולא, אנחנו לא מסתפקים בגרסה התיכוניסטית שלה ב"יומניה של קארי". "חלק ממני אומר שיש עוד פרק אחרון לספר. זו לא החלטה שיכולה לחכות לנצח, אני הרי לא רוצה להיות לבושה בחיתולים למבוגרים".
הארפר'ס באזאר בריטניה >> קירה נייטלי

השחקנית קירה נייטלי בלוק של שאנל, כולל שרשרת הפנינים המדוברת. נייטלי הנשואה הטרייה מספרת למגזין כי היא שוקלת להתחיל לביים, מאחר ואין מספיק הזדמנויות לשחקניות בקולנוע, לטענתה. "אני מקבלת תפקידים, אבל הם במרווח גדול זה מזה, ואין יותר מדי מהם".

דייזד אנד קונפיוזד >> לופיטה ניונגו

הפנים של מיו מיו אביב-קיץ 2014 ושחקנית מובילה במירוץ לאוסקר, לופיטה ניונגו מ"12 שנים של עבדות" הוא שם שבטח כבר יצא לכם לשמוע. השער שצולם על ידי שריף המזה וסוגנן על ידי רובי ספנסר מציג את ניונגו במראה צבעוני במיוחד עבור נושא הירחון, "נשים שולטות בעולם". תזכרו איפה ראיתן אותה קודם (בכתבה ב-FF, כמובן).


W >> איימי אדאמס, ג'ניפר לורנס, לופיטה ניונגו, אופרה ווינפרי, קייט בלנשט

מגזין W החליט ללכת על שישה שערים של השחקנים הטובים ביותר של השנה: ג'ניפר לורנס, שמופיעה לראשונה על שער מגזין בשיער קצוץ, לופיטה ניונגו עם הקאבר השני במספר לחודש זה, אופרה ווינפרי, קייט בלאנשט וגם מת'יו מקונוהי.


ל'אופיסייל >> איימי אדאמס

במראה סקסי ורומנטי במיוחד לחודש האהבה, איימי אדאמס נראית מדהים בלוק מקולקציית האביב- קיץ 2014 של מיו מיו, לשער "ל'אופיסייל פריז". כוכבת "חלום אמריקאי" נמצאת בלא מעט מגזינים החודש, אבל לא נראה לנו שהיא מתלוננת. בלוק בוגר עם וייב רטרו, שערה המשוך הצידה של השחקנית והשפתון האדום שמשוח על שפתיה, מחמיאים לאאוטפיט הכחול אדום, שני צבעים שמתאימים במיוחד לג'ינג'יות (למרות שאדמס בכלל בלונדינית במקור).

ניילון >> ונסה הדג'נס

השחקנית בת ה-25 כבר מזמן לא בהיי סקול, ורואים זאת היטב. הדג'נס מספרת למגזין על המייקאובר שעברה לרגל צאת סרטה החדש "Gimme Shelter" שם היא משחקת טינאייג'רית הריונית שבורחת מהבית. "אני לא חושבת שזה 'בחורה טובה שהתקלקלה', אלא יותר, 'בחורה שמתבגרת וצריכה לקבל החלטות'" כך או כך, ניכר שהסרט החדש בכיכובה ישבור את תדמית הגוד גירל סופית. "אהבתי להתבונן בעצמי במראה ולראות את עצמי עם שיער קצר וקעקועים. ככל שנראיתי יותר מכוערת, כך צחקתי יותר מבפנים". העיקר שהיא מבסוטית.

ואניטי פייר איטליה וספרד >> ויקטוריה בקהאם

המאמא והמעצבת ויקטוריה מככבת על שני שערי ואניטי פייר באיטליה וספרד. בניגוד לשג"פ שמפתחת לכולנו ציפיות לגבי חזרתה של "סקס והעיר הגדולה", מבחינת ויקי, הקאמבק הסופי שלה עם בנות הספייס גירלז היה באירועי פתיחת אולימפיאדת לונדון. "אני לא אעשה את זה שוב פעם. לעשות את האולימפיאדה היה כבוד אדיר. אבל לפעמים אבל צריך לדעת מתי לעזוב את המסיבה", אמרה למגזין האיטלקי. פוש ספייס בדימוס שמתעסקת היום בעיקר במותג שלה הוסיפה: "הספייס גירלז היו מוצלחות משום שחגגנו את הנשיות שלנו. זו הסיבה שאני עושה מה שאני עושה היום".

אל >> אליסון וויליאמס, זואי דשנל, מינדי קלינג, איימי פולר

החודש מגזין אל עוסק "בנשים בטלוויזיה", זה לא מפתיע שהם בחרו להציג ארבע כוכבות ראשיות על ארבעה שערים נפרדים. אבל שער אחד הגיע לכותרות, ולאו דווקא מהסיבות הנכונות. השער של השחקנית והקומיקאית מינדי קיילינג היה הקאבר היחיד בשחור לבן. כמו כן, שלא כמו שאר השערים הצילום הוא בקלוז אפ, מתעלם מגופה הבוטילישיס של קיילינג. כיוון שהשחקנית היא גם היחידה ממוצא הודי, רבים זעמו על דרך ההצגה השונה בתכנית של השחקנית. היא, מצידה, אהבה את השער במיוחד והגיבה עם לא מעט הומור עצמי בציוץ בטוויטר, "אני אוהבת את הקאבר שלי במגזין אל. הוא גרם לי להרגיש מגניבה ומהממת. ואם מישהו רוצה לראות יותר מהגוף שלי, צאו איתי ל-13 דייטים".

השאירו תגובה