השטן לבושה בסטייל: עורכות האופנה ששווה ללמוד מהן

מאנה וינטור ועד מירוסלבה דומה - מסע סגנוני וססגוני בין הנשים המשפיעות ביותר בתעשייה

מאת  | ‏ 27 ינואר 2014

עורכות האופנה עם הכי הרבה סטייל | צילום: גטי אימג'ס

עורכות האופנה הן איקונות מובילות טרנדים ואפשר לשאוב מהן המון השראה. בסטריט סטייל פשוט ונקי ולעיתים גם עם מראות מוגזמים ששמורים רק לשטיח האדום, מצאנו את בעלות תפקידי המפתח בעולם מגזיני האופנה שכובשות את השורות הראשונות של התצוגות בסטייל.

מי: ג'ובאנה באטאליה, עורכת ווג גברים איטליה.
הסטייל שלה: באטאליה, דוגמנית לשעבר, עורכת וסטייליסטית, בעלת שיק ייחודי ואלגנטי. כמעט ולא נראית לובשת מכנסיים, באטאליה חוגגת נשיות במראות קלאסיים ומגלה צד אמיץ בבחירות הצבעים שלה.

ג'יובנה בטגליה. הורסת | צילום: גטי אימג'ס

מי: קארין רויטפלד, עורכת ווג פריס בדימוס
הסטייל שלה:
העורכת המיתולוגית של ווג פריס משלבת בין אלגנטיות קלאסית וסקס אפיל היסטרי. היא מחבבת טרנדים אבל נותנת להם את הטוויסט הרויטפלדי – חצאיות עפרון צמודות עם נעלי עקב וסוויטשירט מפתיע, משקפי שמש שמייצרות דיסטנס ומתחת איפור שחור ודרמטי. היא לא מפחדת ללכת עד הסוף.

קארין רויטפלד. לא מפחדת | צילום: גטי אימג'ס

מי: אנה וינטור, עורכת ווג ארה"ב.
הסטייל שלה:
לאישה עם התדמית הכי קפואה בתעשיית האופנה יש, כמובן, טביעת אצבע משל עצמה בכל הנוגע לסטייל. וינטור בת ה-64 היא קלאסית, אלגנטית ולא מוותרת על אקססוריז מושקעים ביניהם משקפי שאנל או פראדה המקנים לה את מראה נסיכת הקרח, הנעליים האיקוניות של מנולו בלניק עליהן היא מסרבת לוותר, שרשרת ענק שקשה לא למצוא אותה עונדת בשנים האחרונות וכמובן התסרוקת האיקונית. וינטור מחבבת שמלות מהוגנות ומלאות שיק, בהתאם לגילה ולמעמדה.

אנה וינטור. נסיכת הקרח | צילום: גטי אימג'ס

מי: עמנואל אלט, עורכת ווג פריס
הסטייל שלה:
עמנואל בעלת סטייל משוחרר וקליל, אבל זה לא אומר שהיא משעממת: היא משלבת שיק צרפתי אלגנטי וקלאסי עם סגנון רוקיסטי וגותי. עם הראש על הכתפיים והרגליים על הקרקע, עמנואל נראית לא מתאמצת כלל, וזה מה שכל כך מעורר קנאה.

עמנואל אלט. שיק צרפתי מעורר קנאה | צילום: גטי אימג'ס

מי: מירוסלבה דומה, עורכת מגזין האופנה האינטרנטי Buro24/7
הסטייל שלה
: דומה היא אחראית על אתר האופנה הרוסי מהמצליחים בעולם, היא בעלת חוש סטייל מעורר השראה. נכון, כשאביך הוא פוליטיקאי עשיר לא קשה למלא את הארון בברברי ושאנל, אבל כפי שאנחנו יודעים היטב כסף לא תמיד קונה סטייל. בחירותיה האופנתיות של דומה הפכו אותה לפאשניסטה בעלת שם עולמי.

מירוסלבה דומה. חשקה נפשנו בארון שלה | צילום: גטי אימג'ס

מי: ג'וליה סר ג'יימוס, עורכת מגזין Wonderland
הסטייל שלה:
פנו דרך לסולאנג' נואלס של עולם המגזינים. שיער פרוע וטוטאל לוק מפתיע הם האלמנטים החשובים במראה של סר ג'יימוס. העניין הוא פשוט: הבחורה הולכת על פריטים בסיסיים מוצלחים כמו שמלה שחורה קטנה או ג'ינס בויפרנד ומצוותת להם ז'קט היסטרי, נעליים צבעוניות או אקססוריז מיוחדים.

ג'ולייה סר ג'יימוס. סופר קולית | צילום: גטי אימג'ס

מי: פרנקה סוזאני, עורכת ווג איטליה
הסטייל שלה:
כמו חברתה אנה (וינטור, לא דלו רוסו), סוזאני אוהבת ללכת על שמלות מכסות ברכיים באורך מידי, מעילים בגזרות אוברסייז ושמלות מעיל נשיות.

פרנקה סוזאני. ניחוח איטלקי | צילום: גטי אימג'ס

מי: גרייס קודינגטון, המנהלת הקריאטיבית של ווג
הסטייל שלה:
קודינגטון בת ה-72 בעלת הרעמה הכתמתמה היא אחת מהנשים היצירתיות ביותר בעולם האופנה. בארון שלה, לעומת זאת, היא נוטה ללכת לכיוונים מעט סולידיים, בנעליים שטוחות, שחור ולבן ולעיתים מעט פרינטים.

גרייס קודינגטון. סולידית | צילום: גטי אימג'ס

מה: אווה צ'אן, עורכת מגזין LUCKY
הסטייל שלה:
כל מה שטרנדי וחם, כנראה נמצא על הגברת צ'אן. העורכת הצעירה הולכת על מראות ייחודים שמתאימים לרוח העונה ולמגמות החזקות עם דגש על פריטים שמחמיאים למימדיה וכך נמנעת מלהפוך לקורבן אופנה.

אווה צ'אן. טרנדית ומדליקה | צילום: גטי אימג'ס

מי: קייט לנפר, הסטייליסטית של ניו יורק טיימס סטייל מגזין
הסטייל שלה:
מי שהייתה עורכת אל ארה"ב עד לא מזמן, מציעה זווית חדה ואדג'ית של סטייל. פאנק רוק בשחור, דנים וז'קטי אופנוענים. קייט הולכת על הקצה בלוק אנדרוגני בתספורת פיקסי ופריטים גראנג'ים אותם היא משלבת עם נעלי עקב, פרווה ושיפון.

קייט לנפר. אנדרוגניות היא שם המשחק | צילום: גטי אימג'ס

מי: רובי מאיירס, עורכת ELLE ארה"ב.
הסטייל שלה:
שחור, לבן וכל מה שניטרלי, עם תסרוקת בופון ומינימליזם בגזרת האקססוריז. פייר, מה עוד צריך?

רובי מאיירס. החיים בשחור-לבן | צילום: גטי אימג'ס

מי: אידיל טבנקה, עורכת מגזין BULLETT
הסטייל שלה:
סטריט סטייל באקסטרים – אידיל משלבת בין פריטים יקרים ורשתות ולא מפחדת ללכת על כמה שיותר צבעוני ופרינטים על גבי פרינטים.

אידיל טבנקה. נועזת | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה