מתלבשות השבוע: הבנות של "בנות" משתלטות על השטיח האדום

לינה דנהאם סוף סוף מפתיעה לטובה, וגם: ג'ניפר הדסון לוהטת בלבן וטרנד כותנות הלילה משתלט על הוליווד | המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 9 ינואר 2014

צילום: גטי אימג'ס


המתלבשות הטובות

לינה דנהאם, הקרנת העונה החדשה של "בנות"
שמלה של רושאס
שנה חדשה, עונה חדשה, סטייל חדש. לינה, הפעם שיחקת אותה. הבחורה המוכשרת הזו עושה צעדים קטנים בדרך לסגנון מוצלח. מי שעוקב באדיקות אחר המדור מכיר את הלוקים הבעייתים של לינה. אז מתוהו ובוהו של פריטים כעורים ושמלות שיושבות עליה נורא היא מצאה את התלם לסטייל כיפי שמתאים לאישיות שלה. נכון, זו לא שמלה מושלמת אבל היא חיננית ומחמיאה, שרק על כך לינה צריכה לקבל ח"ח.

צילום: גטי אימג'ס

אליסון וויליאמס, טקס People's Choice
שמלה של דיוויד קומה
כוכבת הסדרה "בנות" כבשה את השטיח האדום בצבע כחול מהפנט עם דיטיילס שקורצים לעבר מראה עתידני. השמלה מחמיאה לסילואטה והחגורה עושה את העבודה, אהבנו מאוד את הנעליים בטריקולור של לבן, מוקה ושחור ואת השיער האסוף בקוליות.

צילום: גטי אימג'ס

ג'ניפר הדסון, טקס People's Choice
שמלה של קאופמן פרנקו
לא ידענו ששמלה כה צמודה ובהירה יכולה להיות כל כך מחמיאה, העניין הזה הוא בגדר לא אנושי. המעטפת, הגזרה, המחשוף, הלבן הנקי – כל האלמנטים יוצרים שמלה שפשוט מושלמת עבור הדסון והפיגורה הרותחת שהיא מתחזקת. נעליים אדג'יות, שפתון ורוד ניאון ולק כהה נתנו קונטרה ללוק.

צילום: גטי אימג'ס

קייט בלאנשט, טקס פרסי המבקרים בניו יורק
שמלה של אנטוניו ברארדי
רק קייט בלאנשט יכולה לקפוץ לימי הביניים ולחזור עם שמלה שלא נראית כמו תחפושת. זו הצהרה נועזת בגוון כסוף, שמתנפחת בתחתית ומקבלת חיזוק באזור הכתפיים. האאוטפיט מתוחכם אבל לא מתחכם מדי, הטקסטורה מהממת והסטייל הכי בלאנשטי. לא לשווא היא אחת המתלבשות הטובות שלנו ב-2013.

צילום: גטי אימג'ס

ליה סיידו, טקס פרסי Rising Star
שמלה ונעליים של מיו מיו
השחקנית הצרפתייה מתפקדת כפנים של קמפיין הריזורט 2014 של מיו מיו, בחרה באופן לא מפתיע בשמלה ונעליים מבית המותג. מי אמר שאי אפשר קצת אביב באמצע החורף? הפרינט יפיפה, השמלה מונחת באופן מושלם והנעליים ההומוריסטיות הן קומבינציה מנצחת. איפור עדין ושיער רגוע בשילוב נכון עם המראה הצבעוני.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

מריסה טומיי, אירוע של וראייטי
חולצה ומכנסיים של ווס גורדון
טוב, אנחנו על קו האמצע כאן, בין הצהרה שיקית למעידה רצינית. מריסה הלכה על לוק פיג'מתי משהו, מהסוג של הביוקר. למרות שיש במראה הזה משהו שיקי וייחודי, אנחנו מתקשים להפטר מאסוציאציות של שבת בבוקר, יום יפה, נשארים עם בגדי בית יוקרתיים בסגנון הסבנטיז וקפה. גם הפריזורה מגלה לנו שהיה למריסה לא פשוט לצאת מהמיטה.

צילום: גטי אימג'ס

מרגוט רובי, הקרנת הסרט "הזאב מוול סטריט"
שמלה של דלפוזו
הכוכבת האוסטרלית הכובשת שחרכה את המסך ב"הזאב מוול סטריט" הלכה על שמלה לא שגרתית מבית דלפוזו, שהייתה יכולה להיות שיחוק רציני אם היא לא הייתה כל כך, ובכן, מוזרה. קודם כל, הטריקולור הוא בעייתי – צבע הגוף שמסתתר מאחורי אזור המחשוף משווה לשמלה מראה של סינר, טבחית שלא לובשת כלום מתחת. האפליקציות בחלק העליון תמוהות והאורך לא מחמיא.

צילום: גטי אימג'ס

ג'מימה קירק, הקרנת העונה החדשה של "בנות"
שמלת וינטג' של Geminola
זה קצת עצוב כשאנחנו מגלים בחורה כל כך יפה בשמלה כה כעורה. כוכבת הסדרה "בנות" בחרה בשמלה בגוון ובד המזכירים כותונת לילה, הגזרה מספרת שמדובר למעשה בפריט ממחסן התחפושות, וזה נראה לא טוב.

צילום: גטי אימג'ס

דרו בארימור, טקס People's Choice
שמלה של ויונט
אנחנו יודעים כבר מזמן יודעים שסטייל והריון יכולים ללכת ביחד, והבטן הקטנה של דרו היא לא תירוץ לשמלת הסחבה שהיא הניחה על עצמה. שמלת טי שירט עם חיתוכים במיקומים לא מוצלחים, גזרה לא מחמיאה וגוונים שהופכים את ברימור העגלגלה לשמש מהתכנית טלטאביז, בגרסה חיוורת במיוחד.

צילום: גטי אימג'ס

מלין אקרמן, טקס People's Choice
שמלה של Cushnie Et Ochs
מלין אקרמן מככבת בסרטה החדש "מתקפת חזה על חושית", ומציגה לראווה את נתוניה הטבעיים. המחשוף הזה פשוט רע, מעבר לעובדה שהוא היסטרי ומוגזם, מה הסיפור של הפס באמצע, הוא מונע חשיפת יתר? גם הגזרה עצמה צמודה מדי, ובמילים אחרות: זו שמלה לא מחמיאה.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

קלי רולנד Vs טס דיילי
שמלה של אמיליו פוצ'י
בדיוק לפני שנה, בחודש ינואר, קלי רולנד לבשה את השמלה הסקסית לטקס פרסי ה-BET. בלי אקססוריז מיוחדים, עם רעמת שיער מתולתלת ונעלי עקב שחורות. מגישת הטלוויזיה טס דיילי לבשה את אותה שמלה בדיוק באוקטובר האחרון, לטקס פרסי Pride of Britain. בניגוד גמור לרולנד, טס הלכה על קלאץ' אוברסייז שקשה לפספס ונעלי שפיץ זהובות. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

קלי רולנד וטס דיילי. מי לבשה את זה טוב יותר? | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה