רעידת אדמה: מיילי סיירוס היא הפרזנטורית של מארק ג'ייקובס

הכוכבת הפרובוקטיבית היא הפנים החדשות של מעצב העל | השניים שיתפו פעולה השנה גם בפרוייקט עירום בכיכובה | רק שלא תעשה פאדיחות

מאת  | ‏ 9 ינואר 2014

מיילי סיירוס למארק ג'ייקובס, מתוך קמפיין אביב 2014

מיילי סיירוס הפרזנטורית החדשה של מארק ג'ייקובס לקמפיין אביב 2014 והמשאלה שלנו לשנה החדשה היא שהכוכבת לא תביך אותו ואותנו במהלך הדרך.

מהרגע שסיירוס בת ה-21 הגיעה לגיל בגרות היא מתעסקת בעיקר בהופעות פרובוקטיביות, טוורקינג ועושה הרבה רעש. מה שנראה כמו רצון עז לקבל תשומת לב, הצליח לעניין את בכירי עולם האופנה ואחד מהצ'יפים הראשיים, מארק ג'ייקובס, שם עליה עין.

| ג'ייקובס וסיירוס BFF |

היחסים בין מארק ומיילי החלו עוד בתקופה הצנועה של חייה, כשהייתה בת 16. בראיון למגזין Rankin’s Hunger היא מספרת שבזמנו החלה להסתובב בסטודיו שלו וללמוד ממנו על אופנה. "הייתי עובדת איתו הרבה ואפילו הייתי ההשראה לכמה מהעבודות שלו".

סיירוס גם כיכבה בקמפיין הטי-שירטים המפורסם של ג'ייקובס שצולם השנה. מיילי הסכימה (אנחנו בטוחים שלא היה קשה לשכנע אותה) להסיר את בגדיה ולהצטלם בעירום תחת הסלוגן, "אהוב את העור שאתה בו" (Love the Skin You’re In) שנועד לעורר מודעות לסרטן העור.

על מעורבותה בפרויקט סיפר רוברט דאפי, שותפו העסקי של ג'ייקובס, "היא מוכשרת בכל כך הרבה מדיומים ממוסיקה ועד קולנוע. לסיירוס יש ראש טוב על הכתפיים. אני מעריץ אותה". בין הסלבס שהצטלמו בעבר לקמפיין של ג'ייקובס היו קארה דלווין, ויקטוריה בקהאם ומירנדה קר.

מיילי ומארק BFF | צילום: גטי אימג'ס

קמפיין תרומה לחקר סרטן העור. שת"פ של מארק ומיילי מהשנה החולפת

האאוטפיטים היותר מוצלחים שלה השנה היו בעיצובו, בנשף המטרופוליטן השנה התהדרה מיילי בשמלת רשת, עם שיער ספייקים מזוויע – עליו ג'ייקובס לא אחראי. אין ספק שבין השניים יש לא מעט אהבה, שכן סיירוס אף נבחרה להציג לג'ייקובס פרס בגאלת קבוצת האופנה הבינלאומית שנערכה בניו יורק באוקטובר האחרון. היא לבשה שמלת פייטים ירוקה ומנצנצת של המעצב.

אם כל אלו לא מספרים על הקשר ההדוק בין השניים, שימו לב לציוץ של מיילי מלפני יומיים בו הביעה הזדהות עם מאבקו של ג'ייקובס למען נישואים שווים לכולם וצייצה תמונה שלה עם טי שירט בו כתוב, "אני משלם מיסים. מגיעות לי את אותן הזכויות".

סיירוס נבחרה לפרזנטורית קמפיין אביב 2014 של ג'ייקובס ובפרסומת הראשונה שעשתה למותג נראית סיירוס זוהרת במעיל נייבי כחול עם עיטורים שחורים, מכנסונים קצרים בצבע בורדו וסניקרס שחורים עם תחרה לבנה. האם זוהי הגושפנקה שעוד תגרום לאנה ווינטור סוף סוף לשים את סיירוס על שער מגזין ווג? נחכה ונראה.

מיילי סיירוס בגאלת המטרופוליטן עם שמלה של ג'ייקובס | צילום: גטי אימג'ס

האאוטפיט המוצלח ביותר של סיירוס השנה, בעיצובו של ג'ייקובס | צילום: גטי אימג'ס

ציוץ הזדהות עם מאבקו של ג'ייקובס | צילום: טוויטר

מיילי סיירוס למארק ג'ייקובס, מתוך קמפיין אביב 2014

תמונה נוספת מהקמפיין החדש, מתוך האינסטגרם של מיילי סיירוס | צילום: אינסטגרם

השאירו תגובה