סיפתח מוצלח: מי הן הכוכבות שכובשות את שערי המגזינים של 2014?

אמי אדמס לא מתרגשת ממחשופים, קייט בלאנשט מגלה את סודות הסטייל שלה והדוגמניות הכי חמות בשוק פותחות דף חדש-ישן על גבי הקאברים של חודש ינואר | הקאבר גירלז הראשונות לשנה החדשה

מאת  | ‏ 31 דצמבר 2013

אל סין >> מירנדה קר

יש לנו תחושה שהמדפים בבית של מירנדה קר כבר קורסים מרוב מגזינים בכיכובה. לקראת השנה החדשה היא עושה זאת בשער אל הסיני ונראית מעולה בשמלה ירקרקה זהובה ומלאת נוצות. עם איפור מינימלי ושיער חלק, מירנדה נראית רעננה במיוחד בשער הראשון של המגזין. עבור השער השני, מירנדה הולכת על לוק רוקיסטי יותר כולל שפתון אדום זועק עם שיער אסוף, מכנסיים צמודים, חולצה מפונפנת לבנה ושכמייה שמדגישה את הגוף המושלם שלה.

ווג בריטניה >> קארה דלווין

אי אפשר לסגור שנה בלי הדוגמנית הבולטת ביותר ב-2013, קארה דלווין. דלווין לבושה בז'קט טוקסידו מצמר, חולצה משיפון ומכנסי עור, כולם מבית סן לורן. למרות שהדוגמנית הופיעה על שער המגזין הנחשב כבר במרץ השנה, עורכי המגזין לא יכלו שלא להתחיל את השנה החדשה איתה. מה שבטוח, היא פה להישאר.

ווג ארה"ב ואל קנדה >> קייט בלאנשט

בגיל 44 השחקנית קייט בלאנשט מסרבת להאט ומוכיחה לכל מי שהעז לרגע לשכוח אותה שהיא כאן ולגמרי מדהימה. בשער צבעוני למדי בו היא לובשת חליפה של סלין היא מגלה לווג: "אני תמיד מאיימת שאפסיק לשחק, אבל אז מפתים אותי לשוב לזה". זה כנראה בדיוק מה שקרה בסרט האחרון בכיכובה, "יסמין הכחולה" של וודי אלן, וטוב שהצליחו לשכנע אותה. השחקנית האוסטרלית הצטלמה החודש גם לשער סקסי במיוחד של אל קנדה, ובראיון סיפרה על הסטייל שלה. "הסגנון שלי התפתח עם הזמן, אבל בסופו של יום אני פשוט אוהבת עבודת חייטות טובה. הרכישה הגדולה שלי הייתה כשהייתי טינאייג'רית וממש התחשק לי חליפות החויטות של גברים. אחרי שקיבלתי את המשכורת הראשונה שלי קניתי חליפת ארמני שעדיין יש לי ואני עדיין לובשת".

אלור >> פנלופה קרוז

פנלופה קרוז המדהימה הצטלמה בקאבר ענוג ואינטימי לגליון ינואר של אלור. השחקנית בת ה-39 "לבשה" בתמונה נמשים, שפתיים מלאות, ובל נשכח את האקססורי: טבעת היהלום על אצבעה. במגזין היא נפתחת ומספרת שהיא מתכוונת להניק את ביתה כפי שהניקה את בנה במשך 13 חודשים. "הנקה זה ממכר. זה קשה כשהיום הזה מגיע ואת צריכה להפסיק", היא אומרת. כמו כן, היא מדברת על חברתה הטובה, סלמה הייק. "היא אחת מהחברות הטובות ביותר שלי. אנחנו קוראות אחת לשנייה 'ביצים'. כשעבדנו יחד, עדיין לא היו לנו עדיין ילדים, והיינו ישנות הרבה יותר מעכשיו. כך שזו הייתה דרך לקרוא אחת לשנייה עצלניות". מה שבטוח, כדי להיות עד כדי כך יפה אין ספק שקרוז בכל זאת ממשיכה להשיג את שינת היופי שלה.

ואניטי פייר >> אמי אדאמס

אמי אדאמס באווירת חג מולד חגיגית עבור מגזין ואניטי פייר. אדאמס בת ה-39 שנמצאת במערכת יחסים עם ארוסה דרן לה גאלו כבר 11 שנים, אומרת שהיא ממש לא לחוצה על חתונה. "אני לא הולכת להתחתן בזמן הקרוב". השחקנית שמככבת בסרט "חלום אמריקאי" נאלצה לרדת במשקל כדי לגלם את הדמות, וכן השתזפה באופן מלאכותי, שלא לומר מוגזם. "זה מדהים מה ששיזוף יכול לעשות. בגלל שאני לא שזופה זה היה ממש כיף לשחק עם המראה הזה". אדאמס נאלצה גם להסתובב על הסט ללא חזייה ועם בגדים חושפניים למדי, מה שלטענתה דרש ביטחון עצמי ו"להתייחס באדישות לתגובות שהשדיים שלך מייצרים".

אינטרוויו >> אליזבת אולסן

אליזבת אולסן עושה עבודה טובה בגזילת אור הזרקורים מהאחיות אשלי ומרי קייט. השתיים, אגב, קראו למותג הבגדים שלהן על שמה ושם אחיה (אליזבת אנד ג'יימס). אולסן במראה סטייל הכובען המטורף נראית קולית וגונבת את ההצגה ללא מאמץ, עם ארבעה סרטים חדשים בכיכובה השנה.

אל ארה"ב >> ג'ואן סמולס

עם שמלת נצנצים זהובה מבית ז'יבנשי, הדוגמנית הברזילאית בת ה-25 מאירה את שער המגזין היוקרתי. סמולס, אחת מהדוגמניות המובילות בעולם, מדברת בראיון למגזין על חוסר השיוויון בין דוגמניות כהות עור ולבנות בתעשייה. "אנשים מסתתרים מאחורי המילה 'אסתטיקה'. הם אומרים, 'זו פשוט האסתטיקה של המעצב', אבל כשרואים 18 עונות ברצף ללא דוגמנית אחת בצבע עור מסוים? יש אנשים בתעשייה הזו שתומכים במגוון ויש אנשים שפשוט לא עושים זאת. אני לא מבינה את זה. יופי הוא דבר אוניברסלי".

גלאמור >> קלייר דיינס

זו בהחלט הייתה אחת השנים הפוריות ביותר בחייה של דיינס. השחקנית בת ה-34 ילדה את בנה הבכור מספר ימים לפני תחילת 2013, המשיכה לגרוף פרסים עם הסדרה "הומלנד" והפכה לחביבת העולם האופנה. "אני מאושרת יותר בשנות השלושים שלי. אני מרגישה בטוחה יותר לגבי מי שאני ופחות מצטערת על כך, וגם יותר מכירה את הגבולות שלי ויותר ערה לדברים שאני מסוגלת להם", היא אומרת למגזין. נשואה לשחקן יו דנסי ואם לבנם סיירוס, דיינס מבסוטית עד השמיים ובעיקר מודה, "לפעמים נוטים לשכוח לראות את האדם שאת הכי אינטימית איתו, אבל לפעמים אני אחשוב על זה ואגיד לו, 'או מיי גוד! אתה ממש, ממש חתיך!'". היי, גם היא לא רעה בעצמה.

ווג רוסיה >> סאשה לוס

בקאבר שצילם פטריק דמרשלייה, הדוגמנית סאשה לוס התקדמה צעד נוסף בקריירה המקצועית שלה כשזכתה בשער הנחשק של המגזין ועקפה את הדוגמניות האחרות שצולמו על ידי פטריק למגזין – אירינה ניקולבה, קייט בודוצ'רסקיה, קטיה ריאבינקינה וניקולה רומנובה. התאהבנו בשילוב המקסים בין צלליות העיניים לשמלה של פראדה לאביב 2014.

השאירו תגובה